۰۲ خرداد ۱۴۰۱

یخچال پایین فریزر ال‌جی دارای کمپرسور خطی با مصرف انرژی ++A

کمپرسورهای اینورتر خطی ال‌جی، آن را در صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی میزان صدا، گنجایش و دوام در این صنعت پیشرو کرده است.

این کمپرسور، با کنترل خنک‌‌کنندگی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش نقاط اصطکاک، باعث کاهش میزان صدا و افزایش دوام محصول می‌گردد. ال‌جی 10 سال گارانتی برای کمپرسور اینورتر خطی یخچال‌های خود ارائه می‌دهد.

سیستم عیب‌یابی هوشمند

فناوری ™Smart Diagnosis ال‌جی راهی سریع و آسان برای رفع مشکلات دستگاه، بدون اینکه لازم باشد منتظر تماس تعمیرکار بمانید می‌باشد. کافی است تماسی با خدمات مشتریان ال‌جی بگیرید، تلفن را جلوی دستگاه قرار دهید و آنگاه دستگاه سیگنالی را به رایانه عیب‌یاب می‌فرستد. رایانه عمل عیب‌یابی را ظرف چند ثانیه انجام داده و بلافاصله راهکاری ارائه می‌دهد.


کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد

ممکن است شما هم برای متعادل نگاه داشتن رطوبت مواد غذایی، از روزنامه یا پلاستیک استفاده کنید. فناوری Moisture Balance Crisper کشویی است مجهز به یک صحفه مشبک که کمک می‌کند رطوبت مواد غذایی در حد متعادل حفظ شود. در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می‌شود، در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می ماند.

برای نگهداری گوشت، مرغ، ماهی، سوسیس و کالباس که نیاز به مراقبت ویژه در یخچال دارد، فریز کردن راحت‌ ترین روش ممکن است اما از کیفیت مواد غذایی کم می‌شود. با به اشتراک گذاشتن هوای داخل فریزر، دمای داخل این کشو حدود صفر درجه سانتیگراد است و مواد غذایی یخ نمی‌زنند. بدین وسیله آنها تازه باقی می‌مانند و بدون نیاز به یخ زدایی آماده برای طبخ هستند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید