۱۷ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی در حال راه‌اندازی سازمان جامعی برای زندگی بهتر

ال‌جی در حال راه‌اندازی سازمان جامعی است که زندگی بهتری را برای همه ایجاد می‌کند.

در سال‌های اخیر، شرکت‌هایی مانند ال‌جی عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) را در استراتژی‌ها و عملیات تجاری خود وارد کرده‌اند، زیرا آگاهی از نیاز به ESG در تجارت بسیار بزرگ‌تر شده است. ال‌جی به‌عنوان یک شهروند شرکتی مسئولیت‌پذیر، اگر می‌خواهد به اهداف بلندپروازانه خود دست یابد. اهمیت به‌کارگیری شیوه‌های ESG را در فعالیت‌های روزانه‌اش تشخیص می‌دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، این شرکت در اوایل سال جاری بخش ESG خود را برای انجام چشم انداز ESG میان مدت و وظایف استراتژیک خود گسترش داد. بخش جدید مسئول رهبری کمیته ESG است که دو بار در سال تشکیل جلسه می‌دهد تا درباره فعالیت‌های کلی مدیریت ESG شرکت به تفصیل بحث و تصمیم‌گیری کند.

برای الهام بخشیدن به شفافیت بیشتر در ارتباط با ارتباطات ESG، بخش ESG ال‌جی گزارشی از پایداری سالانه منتشر می‌کند تا به وضوح دستاوردها، اهداف و برنامه‌های شرکت را برای ذی‌نفعان خارجی‌اش ترسیم کند. امسال، ال‌جی فکر می‌کرد نسخه 2022 آن فرصت مناسبی برای رونمایی از چشم‌انداز پایدار خود از زندگی بهتر برای همه است، که بر اساس آن، این شرکت در حال گسترش دامنه فعالیت‌های پایدار خود برای ایجاد زندگی بهتر نه تنها برای مشتریانش، بلکه برای کارکنان، تامین کنندگان و محیط زیست خود نیز است.

برای اجرای این چشم انداز، این شرکت طرح The Better Life Plan 2030 را راه اندازی کرد که با تسهیل کربن خنثی، اقتصادهای دایره‌ای، محصولات آگاهانه از محیط زیست، زنجیره تامین پایدار، فرهنگ سازمانی فراگیر و محصولات و خدمات قابل دسترس، چراغ روشنی را بر شش تعهد شرکت می‌تاباند.

یکی از جنبه‌هایی که بخش امسال روی آن متمرکز شده است، اطمینان از این است که همه کارمندان ال‌جی در مورد تلاش‌ها و اهداف کلان شرکت در یک سطح هستند. هونگ سونگ مین، رئیس بخش ESG ال‌جی می‌گوید: «به منظور تقویت مدیریت ESG، همه کارکنان و ذینفعان باید درک بالایی از ESG داشته باشند.»

ادامه این مطلب را در پست‌های بعدی وبلاگ ا‌ل‌جی بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید