۱۹ آذر ۱۴۰۱

مبتکران سراسر جهان در ماموریت زندگی بهتر برای همه

ال‌جی با تعهد تزلزل ناپذیر خود به نشاندن لبخندی گرم بر چهره‌های مردم از هر قشری، دائماً در حال نوآوری است تا آینده را دوباره تجسم کند، از نو شکل دهد و زندگی‌های بهتری را از طریق جامعه‌ای فراگیر و محیطی شکوفا ارائه دهد.

ال‌جی برای الهام گرفتن و همکاری با نوآوران همفکری که با ایده‌های جدید خود به قریب‌الوقوع‌ترین چالش‌های جهان پاسخ می‌دهند، به درخواست‌نامه‌ها برای کسب اولین جایزه LIFE’S GOOD AWARD در سپتامبر امسال پاسخ مثبت داد.

این چالش مطابق با نام خود، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را مد نظر دارد که با هدف ال‌جی برای ایجاد یک زندگی بهتر برای همه در دو حوزه همسو بودند: نوآوری برای سیاره، که راه‌حل‌هایی را هدف قرار می‌دهد که به حفظ و ترمیم محیط زیست کمک می‌کنند؛ و نوآوری برای مردم، راه‌حل‌هایی که ایمنی، قابلیت استفاده و دسترسی برای کاربرانی با توانایی‌ها و ناتوانی‌های مختلف را در اولویت قرار می‌دهند.

این ابتکار فرصتی عالی برای تکیه بر فلسفه نوآوری باز ال‌جی بود، زیرا بیش از 334 ذهن خلاق از 61 کشور در سراسر جهان را گرد هم آورد تا ایده‌های بالقوه تغییر جهان خود را به اشتراک بگذارند. با رقابت شرکت‌کنندگان با شانس یک در صد، این چالش نشان داد که چه تعداد از ذهن‌های درخشان با چشم انداز ال‌جی برای جهانی پایدار طنین انداز می‌شوند، صرف نظر از اینکه اهل کجا هستند.

اوج موفقیت آمیز برنامه‌های LIFE’S GOOD AWARD، نور روشنی را بر مسیر جدیدی که ال‌جی به سمت اتخاذ شیوه‌های تجاری پایدارتر می‌رود، می‌تاباند. این شرکت اکنون توجه خود را به گسترش بستر فرصت‌ها و منابع معطوف کرده است تا افراد را از هر زمینه‌ای دعوت کند تا به چرخه تأثیر مثبت آن بپیوندند.

B Lab Korea، یک موسسه بلامنفعه با دانش کافی در اندازه‌گیری و تأیید تأثیر اجتماعی یک کسب‌وکار، که با مشارکت ال‌جی وظیفه ارزیابی برنامه‌ها را بر اساس تأثیر، نوآوری و امکان سنجی آن‌ها بر عهده دارد، تخصص و انصاف بیشتری را به جایزه اضافه می‌کند؛ یعنی معیارهای خود ال‌جی برای نوآوری برای زندگی بهتر.

برای منصفانه‌ترین و آگاهانه‌ترین فرآیند ارزیابی، ال‌جی از دانشگاهیان محترم در صنایع مختلف کمک گرفت تا به مدیران خود در هیئت داوری ملحق شوند. این مجموعه استعدادهای متنوع از نوآوران، کارآفرینان، متخصصان کسب و کار و دانشمندان مشهور به خوبی نشان می‌دهد که چگونه جامعه می‌تواند به عنوان یک جامعه گرد هم بیاید تا آینده بهتری را برای مردم و سیاره‌شان فراهم کند.

فینال بزرگ جایزه LIFE’S GOOD AWARD در ژانویه برگزار می‌شود و چهار فینالیست در CES® 2023 معرفی می‌شوند و بازی‌های نهایی در هفته‌های بعد ارائه می‌شوند. اگرچه پایان چالش نوآوری افتتاحیه در پیش است، سفر جمعی ال‌جی به سوی زندگی بهتر برای همه سال‌های آینده ادامه خواهد داشت. ال‌جی با تعهد به اطمینان از زندگی خوب در هر کاری که انجام می‌دهد، هرگز از ایجاد امکانات جدید برای جامعه و کره زمین دست نخواهد کشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار LIFE’S GOOD AWARD، با وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید