۱۹ آذر ۱۴۰۱

معرفی جدیدترین ساندبار از خانواده XBOOM ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس جدیدترین ساندبار از خانواده XBOOM را به نمایش گذاشت.

برند الکترونیک کره جنوبی، ال‌جی الکترونیکس، طیف نوآورانه‌ای از محصولات خود را در رویدادی که به مناسبت روز ملی جمهوری کره برگزار شد، به نمایش گذاشت.

به گفته این شرکت، روز ملی کره در سال 2022 مهمانان زیادی را در سالن کنگره Transcorp Hilton در منطقه پایتخت فدرال (FCT) ابوجا در یک جشن رنگارنگ گرد هم آورد.

در این مراسم اعضای جامعه دیپلماتیک، روسای سازمان‌ها و کارگزاران ارشد دولت نیجریه از جمله فرماندار ایالت بایلسا، سناتور دویه دیری و معاون فرماندار ایالت کاتسینا، مانیر یاکوبو و دیگران حضور داشتند.

در این رویداد، ال‌جی مشارکت‌های نوآورانه خود را در فناوری الکترونیک، در میان محصولات الکترونیک مصرفی به نمایش گذاشت. در منطقه سرگرمی خانگی، ال‌جی تلویزیون‌های OLED پیشرفته ۸۸ اینچی خود– 8K SIGNATURE، تلویزیون ۵۵ اینچی QNED MiniLED جدید، تلویزیون ۶۵ اینچی A1 OLED، و در دسته صوتی، SP9A ممتاز، ساندبار Blast Horn CK99 XBOOM و مدل RP4 XBOOM 360. با قابلیت نورپردازی و تغییر حالت خود را به نمایش گذاشت.

در حاشیه مراسم روز ملی کره، آقای دائسون هوانگ، مدیر کل بخش صوتی و تصویری سرگرمی خانگی ال‌جی، اظهار داشت:

«آنچه ال‌جی به ارمغان می‌آورد، بهترین خلاقیت کره‌ای با فناوری پیشرفته برای بهبود زندگی مردم نیجریه است. در این جشن ملی، ما بر چشم انداز خود به عنوان یک رهبر شاخص در این صنعت تاکید می کنیم و نهایت حسن نیت خود را برای همکاری با نیجریه‌ای ها و تقویت روابط بین برند خود و جوامع محلی از طریق ارائه فناوری‌های در سطح جهانی که زندگی را به شیوه‌ای مثبت تغییر می‌دهد، نشان می‌دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید