۱۷ شهریور ۱۴۰۰

بلندگوی همراه LG XBOOM 360؛ صدای ممتاز و طراحی شیک در هر مکان و هر زمان

صدای همه جانبه با کیفیت بالا و طراحی اصلاح شده، جدیدترین بلندگوی چند منظوره XBOOM ال‌جی را برای استفاده در محیط داخلی و خارجی مناسب می‌کند.

بلندگوی جدید LG XBOOM 360 (مدل RP4) با طراحی استوانه‌ای مخروطی‌شکل صدایی معتبر و همه‌جهته ارائه می‌دهد که برای هر فضا و مناسبت مناسب است. جذابیت ظاهری و شکل منحصر به فرد بدنه بلندگوی LG XBOOM 360 را قادر می‌سازد تا صدایی را در تمام جهات برای عملکردی واقعی و با قدرت و وضوح چشمگیر پخش کند. این اسپیکر شیک ایده‌آل برای سبک زندگی امروزی متمرکز بر اجتماعات کوچک است و از ماه جاری در بازارهای اصلی به نمایش در می‌آید.

شکل جذاب استوانه‌ای مخروطی شکل LG XBOOM 360 نه تنها برای چشم خوشایند است بلکه عملکرد آن در برآوردن ساختار بازتابنده بدون اعوجاج بلندگو در نوع خود بی‌نظیر است. ساختار بازتابنده توییتر و ووفر که معمولاً فقط در محصولات صوتی درجه یک یافت می‌شود، طوری طراحی شده است که صدای 360 درجه را با حداقل اعوجاج و افت کیفیت ارائه می‌دهد. بنابراین، ال‌جی XBOOM 360، چه در محیط داخلی و چه در خارج، شنوندگان را با صدایی غنی و دقیق همراه می‌کند و حس شادابی سه بعدی را برای هر گونه موسیقی به ارمغان می‌آورد.

کیفیت ساخت عالی توییتر و ووفر همچنین به ایجاد یک صحنه صوتی رضایت‌بخش و فوق‌العاده متعادل کمک می‌کند. دیافراگم تیتانیوم توییتر یک فرکانس خطی برای عملکرد فوق العاده و بازتولید دقیق در محدوده فرکانس بالا ایجاد می‌کند. علاوه بر این، ووفر شیشه‌ای با دوام بلندگو، باس پویا را با یک پاسخ متوسط ​​و طبیعی واضح تولید می‌کند. ترکیبی از درایورهای قدرتمند و خروجی قوی 120 وات، LG XBOOM 360 را قادر می سازد تا هر اتاق یا فضایی را به نقطه‌ای گوش‌نواز تبدیل کند.

 جدیدترین بلندگوی بی‌سیم ال‌جی طراحی شده است تا همه کاره بودن و تجربه چند حسی مورد نیاز مصرف‌کنندگان امروزی را ارائه دهد. بلندگوی LG XBOOM 360 به لطف نورپردازی 360 درجه با سه تنظیمات مختلف پیش‌فرض (Ambient ،Nature و Party) و همچنین طیف وسیعی از گزینه‌های نورپردازی و جلوه‌های صوتی قابل تنظیم هنگام استفاده از برنامه همراه می‌تواند فضای مناسبی را برای هر موقعیتی ایجاد کند.

در این برنامه، کاربران ویژگی DJ Effect را خواهند داشت که به آنها امکان می‌دهد چندین نمونه را ترکیب کرده و از افکت‌های اسکرچ و سایر صداها را نیز بهره‌مند شوند. این اسپیکر 10 ساعت لذت گوش دادن را با یکبار شارژ ارائه می‌دهد و دارای یک دسته فلزی داخلی برای جابجایی آسان و یک روکش پارچه‌ای شیک و بسیار بادوام (موجود در رنگ‌های بژ، شرابی، مشکی زغالی و سبز طاووسی) است که گرمای فوری و سبک را به هر محیطی هدیه می‌دهد.

مهمتر از همه، بلندگوی XBOOM 360 تعهد مستمر ال‌جی برای کاهش تأثیر آن بر محیط زیست را نشان می‌دهد. این بلندگو که تا حدی ساخته شده از پلاستیک بازیافت شده و سایر مصرفی است، سازگار با محیط زیست بوده و دارای گواهینامه Eco-Product از SGS Société Générale de Surveillance SA سوئیس، تاییدیه اعتبارسنجی ادعای محیط زیست از آزمایشگاه‌های Underwriters و استاندارد جهانی بازیافت شده از گواهینامه‌های اتحادیه کنترل است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید