۰۴ آذر ۱۳۹۸

بلندگوی XBOOM ال‌جی WK7؛ هم هوشمند هم قدرتمند

کیفیت صدا در بلندگوی XBOOM ال‌جی مدل WK7 بر خلاف دیگر بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی چیزی نیست که در اولویت قابلیت‌های محصول نباشد.

بلندگوی XBOOM ال‌جی WK7 مجهز به هوش مصنوعی ThinQ از دستیار گوگل برای انجام کارها با استفاده از فرمان صوتی برخورداره. هوشمندی این بلندگوی ال‌جی به شما کمک می‌کنه که دستیار گوگل رو کنارتون داشته باشین.

با صدای خودتون می‌تونین برای اطلاع از شرایط جوی،‌ نتیجه بازی‌های ورزشی یا حتی اخبار دیگه مطلع بشین. در واقع، کنترل لوازم هوشمند خونگی سازگار با دستیار گوگل و مجهز به پلت‌فرم هوش مصنوعی LG ThinQ با کمک فرمان صوتی شما میسر میشه. بنابراین، میتونین همه چیز رو به ال‌جی WK7 بسپرین. حتی چای دم کردن!

Control_your_smart_home_Desktop

با صدای خود به راحتی می تونین روز خودتون رو برنامه ریزی کنین. همه اتفاقا رو در دستور کار خود قرار بدین، پیش بینی وضعیت هوا رو مشاهده کنین، به خودتون یادآوری کنین که کارت تولد بفرستین و موسیقی مورد علاقه خودتون رو پخش کنین. به نظر شما چه کسی واقعاً به این بلندگو احتیاج داره؟

کیفیت صدا در بلندگوی XBOOM ال‌جی مدل WK7 بر خلاف دیگر بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی چیزی نیست که در اولویت قابلیت‌های محصول نباشد. همکاری ال‌جی با مریدین پتانسیل کاملی از مهارت هر دو شرکت در فناوری صدا را به ارمغان آورده و صدایی با کیفیت بالا، تعریف صوتی دقیق و صدای باس درست و صحیح ارائه می‌دهد.

بلندگوی XBOOM AI ThinQ WK7 در حال حاضر در بازارهای اصلی در حال عرضه بوده و تا اواخر امسال به همراه بلندگوی WK9 وارد بازارهای دیگر می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید