۱۶ شهریور ۱۴۰۱

تجربه به یاد ماندنی و چندحسی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022

در نمایشگاه IFA 2022 در برلین آلمان، بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی طیف وسیعی از محصولات صوتی فوق‌العاده متناسب با سبک زندگی امروزی را تجربه کردند. جدیدترین خط تولید این شرکت با ارائه صدای فوق‌العاده و طراحی خیره‌کننده، شامل بلندگوی جدید XBOOM 360 (مدل XO3Q) و ایربادهای بی‌سیم واقعی TONE Free (مدل T90، T60) و TONE Free fit (مدل TF8، TF7) است.

بلندگوی LG XBOOM 360 در یک نمایشگاه زیبا به نمایش گذاشته شد؛ نمایشگاهی که در آن مجموعه‌ای از جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی با مبلمان و لوازم جانبی خانه زیبا از برند برجسته هلندی Moooi همراه شده بود. این نمایشگاه لذت‌بخش ادامه همکاری شیکی که در ژوئن در هفته طراحی میلان 2022 آغاز شد و دیدگاه مشترک شرکت‌ها برای زندگی بهتر را ارائه داد.

جدیدترین اسپیکر بی‌سیم ال‌جی، XO3Q با طراحی زیبای خود بلافاصله نظرها را به خود جلب می‌کند، سپس با صدای واقعی و 360 درجه خود شما را شیفته خود می‌کند. فرم فاکتور متمایز آن تقریباً در هر محیطی کاملاً در داخل یا خارج خانه به نظر می‌رسد. در حالی که صدای شفاف و قدرتمند آن که به لطف ساختار بازتابنده بدون اعوجاج ال‌جی بدون اعوجاج ارائه می‌شود، آهنگ‌ها و موسیقی مورد علاقه فرد را زنده می‌کند.

کیفیت صدای برتر XO3Q نتیجه اصرار ال‌جی بر استفاده از قطعات و فناوری‌هایی است که معمولاً فقط در گران‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولات صوتی یافت می‌شوند. جدیدترین XBOOM 360 از یک توییتر Silk Dome برای بازتولید دقیق صدای با وضوح بالا، یک درایور فیبر شیشه‌ای برای وضوح بهتر، به ویژه در مورد صداها، و آهنرباهای نئودیمیم (که هفت برابر قوی تر از آهنربای فریت رایج‌تر هستند) برای عملکرد پویاتر استفاده می‌کند.

اسپیکر LG XBOOM 360 همچنین دارای یک ویژگی نورپردازی داخلی است که می تواند جلوه های مختلفی را در هماهنگی با موسیقی ایجاد کند و به کاربران امکان دهد جو را تغییر دهند و از یک تجربه چندحسی واقعی لذت ببرند. XO3Q با ارائه سه حالت نورپردازی منحصربه‌فرد (حالت محیطی، حالت طبیعت و حالت مهمانی) برای هر زمان یا مناسبتی ایجاد یک فضای خنک و متناسب را آسان می‌کند. علاوه بر این، کاربران می توانند جلوه های نوری سفارشی خود را از طریق برنامه LG XBOOM ایجاد کنند. XO3Q با ترکیب نوآورانه صدا و نور، تأثیر احساسی و لذت گوش دادن به موسیقی عالی را افزایش داده و در عین حال پیچیده‌ترین فضا را با ظاهر «هنری» خود ارتقا می‌دهد.

ایربادهای جدید ال‌جی TONE Free (مدل T90) در نمایشگاه عرضه می‌شوند. ایربادهای جدید دارای ترکیبی عالی از صدای با کیفیت بالا، ویژگی‌های کاربر محور و طراحی است که تناسب راحت‌تری را ارائه می‌دهد.

ایربادهای LG TONE Free اولین ایربادهای بی‌سیم دنیا هستند که از Dolby Head Tracking در همه محتوا و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند. Dolby Head Tracking هر زمان که کاربر سر خود را حرکت می‌دهد به‌طور خودکار صدا را مجددا کالیبره می‌کند و از تجربه صوتی فراگیرتر چه در حال گوش دادن به موسیقی، چه در حال تماشای فیلم یا بازی کردن باشید، اطمینان حاصل می‌کند. ایربادهای جدید همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته (ANC) و طراحی مناسب ال‌جی هستند که به کاربران کمک می‌کند تا تجربه صوتی نهایی را ارائه دهند.

بازدیدکنندگان از IFA می‌توانند ایربادهای کاملاً جدید LG TONE Free (مدل TF8) را نیز بررسی کنند. TONE Free fit یک انتخاب عالی برای کسانی که سبک زندگی فعالی دارند، دارای طراحی منحصربه‌فردی است که از فناوری SwivelGrip استفاده می‌کند و کمک می‌کند تا در حین تمرین‌های شدید، ایرباد را محکم اما راحت در گوش نگه دارید.

ایربادهای جدید ال‌جی با استاندارد IP67 می‌توانند در برابر تمرینات سخت و شرایط محیطی سخت مقاومت کنند و در برابر باران، پاشیدن آب، عرق و گرد و غبار مقاومت ثابتی داشته باشند. ایربادهای مناسب LG TONE Free نیز همراهان بسیار خوبی برای پیاده‌روی‌های روزانه یا کار بر روی پروژه‌های داخل حیاط هستند و موسیقی را تا ۱۰ ساعت با یک بار شارژ نگه می‌دارند.

جدیدترین محصولات صوتی ال‌جی که در IFA 2022 به نمایش گذاشته شده‌اند، با صدای عالی و طراحی‌های منحصربه‌فرد، لذتی برای گوش‌ها و چشم‌ها هستند.

برای اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های ال‌جی، با وبلاگ ال‌‍‌جی همراه باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید