۱۳ شهریور ۱۴۰۱

مهمانی ال‌جی با الهام از یخچال MoodUP و میزبانی در شبی پر از حالات روحی متنوع

ال‌جی با NTS همکاری می‌کند تا حالت کاملاً جدید MoodUP را در رویداد “Notes + Tones” به نمایش بگذارد که شامل نوشیدنی و موسیقی برنامه‌ریزی شده توسط NTS است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) قرار است میزبان یک مهمانی پیچیده در برلین باشد تا درخشش یخچال جدید MoodUP خود را که به تازگی در IFA 2022 رونمایی شد، به اشتراک بگذارد. میزبانی با مشارکت رادیو NTS یک ایستگاه رادیویی و پلت فرم رسانه آنلاین جهانی، برگزار شد. این رویداد تجربیات الهام‌بخش و مبتنی بر خلق و خوی را با محوریت آخرین نوآوری آشپزخانه LG ‘MoodUP’ ارائه می‌کند. LG MoodUP با پانل‌های درب LED انقلابی و تغییر رنگ خود، انعطاف‌پذیری بی‌نظیری در طراحی داخلی و راهی جدید برای ایجاد آشپزخانه‌ای شیک و یکپارچه ارائه می‌دهد.

رویداد Notes + Tones با توجه به پتانسیل خلاقانه یخچال MoodUP، طیف وسیعی از حالات را با ترکیب رنگ، صدا و طعم به نمایش می‌گذارد. یخچال MoodUP تغییرات خلق و خوی و حالا روحی شما را در طول شب نشان می دهد. با تغییر پالت یخچال‌ها، رنگ‌ها و نورهای موجود در فضا، ژانرهای موسیقی در مجموعه‌های دی‌جی و طعم‌های موجود در منوی نوشیدنی نیز همزمان با آن تغییر می‌کنند.

در کنار ملاقات با یخچال جدید MoodUP و لذت بردن از نوشیدنی‌های خوشمزه و دست‌ساز، مهمانان این رویداد می‌توانند یک شب را با گوش دادن به صداهای عالی با مجموعه‌های تم برنامه‌ریزی شده توسط NTS و دی‌جی‌های Eva Geist، mobilegirl، Slim Soledad و Zakia سپری کنند. برنامه Notes + Tones در CAN در عصر 3 سپتامبر آغاز می‌شود.

افراد حاضر این فرصت را نیز خواهند داشت که ببینند تغییر رنگ یا تم MoodUP با استفاده از برنامه LG ThinQ چقدر آسان است. علاوه بر این، آنها حتی یک نوشیدنی مخصوص ساخته شده با ظاهر مورد علاقه آنها MoodUP دریافت خواهند کرد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «یخچال MoodUP یک لوازم خانگی بسیار پیشرفته است که می‌تواند رنگ‌ها را متناسب با خلق و خوی کاربران تغییر دهد و محیط آشپزخانه را بهبود بخشد. ما از همکاری با NTS در این رویداد شگفت‌انگیز هیجان زده هستیم. آنها با طیف گسترده‌ای از ژانرها و صداها بازی می‌کنند که آنها را به شرکای عالی برای نمایش حالات و رنگ‌های مختلف یخچال MoodUP تبدیل می‌کند.

یخچال کاملاً جدید MoodUP ال‌جی در غرفه نمایشگاهی ال‌جی در سالن 18، مسی برلین در طول IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) به نمایش گذاشته شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید