۰۵ شهریور ۱۴۰۱

مانیتور گیمینگ منحنی OLED ال‌جی UltraGear با فرکانس ۲۴۰ هرتز در IFA 2022

مانیتور استثنایی ال‌جی با مدل 45GR95QE دارای صفحه نمایش OLED منحنی 45 اینچی ضد تابش نور با زمان پاسخ 0.1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 240 هرتز است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین مانیتورهای ممتاز خود از جمله مانیتور گیمینگ جدید UltraGear™ OLED (مدل 45GR95QE) در IFA 2022 در برلین آلمان رونمایی می‌کند. اولین نمایشگر OLED منحنی ال‌جی با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، مدل 45 اینچی برای تجربه‌های بازی همه‌جانبه طراحی شده  و عملکرد بصری، سرعت و ویژگی‌هایی را که گیمرهای حرفه‌ای می‌خواهند ارائه می‌دهد.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022 می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات پیشرفته مانیتور ال‌جی، از جمله UltraGear جدید و UltraFine™ Display Ergo AI (مدل 32UQ890) را که قابلیت‌هایی واقعاً قابل تنظیم برای راحتی بیشتر کاربر در خانه یا در دفتر کار ارائه می‌کند، کشف کنند.

مانیتور گیمینگ UltraGear OLED

مانیتور ال‌جی با مدل 45GR95QE علاوه بر اینکه اولین مانیتور گیمینگ OLED منحنی 45 اینچی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 و وضوح تصویر WQHD (3440 در 1440) است، اولین نمایشگر این شرکت نیز به شمار می‌رود که صفحه‌نمایش 45 اینچی را با انحنای 800R ترکیب می‌کند؛ دو عاملی که به تقویت حس غوطه‌وری در کاربران کمک می‌کند. مانیتور 45GR95QE یک نیروگاه واقعی پپشرفته است که در IFA 2022 به همراه مانیتور گیمینگ چشمگیر UltraGear OLED ال‌جی با مدل48GQ900  نمایش داده می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رود، جدیدترین مانیتور بازی این شرکت واقع‌گرایی و پاسخگویی را افزایش داده و کیفیت تصویر عالی و همچنین سرعت بی نظیری را ارائه می‌دهد. 45GR95QE همراه با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.1 میلی‌ثانیه از خاکستری به خاکستری (GTG)، پوشش 98.5 درصدی فضای رنگی DCI-P3، عملکرد برتر HDR10 و پشتیبانی از HDMI 2.1- از جمله ویژگی‌هایی مانند نرخ نوسازی متغیر (VRR) – و DisplayPort 1.4 را فراهم می‌کند.

به لطف اندازه بزرگ، نسبت تصویر 21:9، طراحی بدون حاشیه و انحنای صفحه نمایش 800R، مانیتور UltraGear جدید ال‌جی به کاربران کمک می‌کند تا همانطور که تعداد کمی از مانیتورهای دیگر می توانند به رایانه شخصی یا بازی های کنسول مورد علاقه خود منتقل شوند. علاوه بر این، اندازه آن ایده‌آل برای اکثر میزها است و با ویژگی‌هایی مانند تصویر به تصویر (PBP) و تصویر در تصویر (PIP) انجام چند کار را به صورت روان میسر می‌کند.

اولین مانیتور گیمینگ OLED منحنی برند UltraGear، مدل 45GR95QE، کیفیت تصویر OLED فوق‌العاده‌ای را مانند نمونه قبلی خود (مدل 48GQ900) ارائه کرده و در عین حال انحنای 800R و پوشش ضد تابش و بازتاب کم ال‌جی را اضافه می‌کند. این پیشرفت‌های کلیدی به افزایش حس حضور کاربران در بازی کمک می‌کند، آنها را در اکشن روی صفحه محصور کرده و همزمان مزاحمت و حواس‌پرتی بصری را کاهش می دهد. فناوری صفحه‌نمایش OLED پیشرو در صنعت ال‌جی نیز فشار کمتری به چشمان کاربران وارد می‌کند و به‌ویژه برای کسانی که از غرق شدن در جلسات طولانی و بدون وقفه بازی لذت می‌برند مفید است.

مانیتور UltraFine Display Ergo AI

ال‌جی UltraFine Display Ergo AI، مانیتور مورد انتظار ال‌جی، در نمایشگاه IFA 2022 معرفی می‌شود. این مانیتور پیشگامانه با مدل32UQ890 اولین نمایشگر ال‌جی است که می‌تواند موقعیت خود را به‌طور خودکار تنظیم کند تا از راحتی ارگونومیک مداوم در طول روز اطمینان حاصل کند. مانیتور UltraFine Display Ergo AI با یک دوربین داخلی که از هوش مصنوعی پیشرفته بهره می‌برد، می‌تواند به طور مداوم وضعیت بدن کاربر را تجزیه و تحلیل کند و با ایجاد تغییرات ظریف در ارتفاع صفحه نمایش (0 ~ 160 میلی‌متر) و شیب ( 20º ~ -20º+) از باقی ماندن آنها در داخل صفحه یک وضعیت تک برای مدت طولانی یا به دلیل افتادن در وضعیت نامناسب در طول زمان جلوگیری می‌کند. مانیتور32UQ890  دارای سه حالت افزایش ارگونومی است: AI Motion ،Continuous Motion و Periodic Motion. AI Motion که در غرفه ال‌جی در طول IFA نمایش داده می‌شود، سطح چشم کاربر را ردیابی می‌کند و هر زمان که تغییری تشخیص داده شد، ارتفاع و شیب را تنظیم می‌کند.

صفحه نمایش UltraFine Ergo AI ال‌جی دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی4K  از نوع (3840 x 2160) IPS با پوشش 95 درصدی DCI-P3 و بازتولید تصویر عالی HDR است. مانیتور 32UQ890 ترکیبی از یک صفحه نمایش درجه یک، با وضوح بالا و پایه مفصلی است که می‌تواند به طور هوشمندانه با فناوری هوش مصنوعی ال‌جی تنظیم شود و یک ایستگاه کاری سفارشی و برای راحتی بیشتر حرفه‌ای‌های پرمشغله محسوب می‌شود.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات شرکت ال‌جی الکترونیکس گفت:

«مجموعه محصولات نوآورانه ال‌جی که در نمایشگاه IFA 2022 به نمایش گذاشته شده است، از آخرین روندها و فناوری‌ها برای پاسخگویی به نیازها و سبک زندگی مصرف‌کنندگان متنوع امروزی شرکت استفاده می‌کند. مانیتور گیمینگ جدید UltraGear OLED ما با صفحه منحنی، قابلیت ضد تابش و نرخ تازه‌سازی فوق سریع 240 هرتز، تجربه بازی را افزایش می‌دهد، در حالی که UltraFine Display Ergo AI راحتی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر با ویژگی‌های ارگونومیک و طراحی آینده‌نگر ارائه می‌دهد. ما هیجان زده هستیم که هر دوی این محصولات استثنایی را در IFA معرفی کنیم و پس از یک وقفه دو ساله به دلیل همه‌گیری کرونا، در برلین به میدان بازگردیم.»

غرفه نمایشگاهی ال‌جی (سالن 18، مسه برلین) در IFA 2022 از 2 تا 6 سپتامبر به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا جدیدترین نوآوری‌های الکترونیک مصرفی این شرکت را تجربه کنند، از جمله نمایشگر جدید ال‌جی برای بهره‌وری (Ergo) و سرگرمی/بازی (UltraGear) .

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید