۰۳ شهریور ۱۴۰۱

کنفرانس ویدیویی در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بدون لپ‌تاپ یا رایانه

دارندگان تلویزیون webOS ال‌جی برای اولین بار از خدمات Rsupport برای کنفرانس ویدیویی از راه دور، RemoteMeeting، بر روی صفحه نمایش بزرگ خانه بهره می‌برند.

کار از راه دور، دورکاری در تعطیلات، یا کار ترکیبی بخشی از جریان اصلی زندگی شده و یک تغییر پارادایم نیز در محصولات ویدئو کنفرانس آغاز شده است. شرکت Rsupport Co., Ltd.، پیشرو در محصولات نرم‌افزاری از راه دور، به تازگی اعلام کرده است که سرویس کنفرانس ویدیویی از راه دور RemoteMeeting، سرویس کنفرانس ویدئویی نوآورانه‌اش، اکنون در تلویزیون‌های هوشمند 2021 و 2022 ال‌جی در دسترس است. کاربران تلویزیون سازگار اکنون می‌توانند با باز کردن برنامه RemoteMeeting، بدون نیاز به اتصال به رایانه شخصی یا لپ‌تاپ، یک کنفرانس ویدیویی را روی صفحه بزرگ برگزار کنند.

RemoteMeeting، سرویس نوآورانه کنفرانس ویدئویی مبتنی بر وب، به دلیل قابلیت استفاده عالی و اتصال پایدار بسیار شناخته شده است. این سرویس بر اساس فناوری‌های اختصاصی برجسته‌ای که به کار می‌برد، عملکردهای متفاوتی را برای بهبود بهره‌وری ارائه می‌کند.

کاربران می‌توانند یک اتاق جلسه مجازی را از سالن RemoteMeeting برای میزبانی یا شرکت در یک کنفرانس ویدیویی پس از ورود انتخاب کنند. دارندگان تلویزیون ال‌جی اکنون از راهکاری بهره می‌برند که به لطف رابط ثبت اختراع، تجربه استفاده عالی را ارائه می‌دهد.

دسترسی به برنامه RemoteMeeting در تلویزیون‌های ال‌جی بسیار آسان است: پس از دانلود از فروشگاه محتوای ال‌جی، شرکت در کنفرانس‌های ویدئویی با RemoteMeeting با وارد کردن کد دسترسی شش رقمی با استفاده از صفحه کلید کنترل از راه دور امکان پذیر است.

علاوه بر این، برای جشن عرضه این سرویس، کاربرانی که از طریق تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در RemoteMeetingservice ثبت‌نام می‌کنند، یک دوره آزمایشی 6 ماهه رایگان دریافت خواهند کرد (تبلیغات در سراسر جهان تا دسامبر 2022 در دسترس است). جزئیات تبلیغات را می‌توان در RemoteMeeting در پلت فرم webOS یا وب سایت RemoteMeeting (www.remotemeeting.com) یافت.

هیونگ سو سئو، مدیر عامل Rsupport، گفت:

«ما بسیار هیجان زده هستیم که در دسترس بودن RemoteMeeting را گسترش دهیم و به مشتریان ال‌جی یک راهکار ارتباطی با استفاده آسان بر روی صفحه نمایش بزرگ در خانه ارائه دهیم. ما به تلاش خود برای ارائه خدمات بهینه شده برای نیازها و محیط‌های مختلف ویدئو کنفرانس ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید