۰۳ شهریور ۱۴۰۱

ال‌جی به ائتلاف HCA می‌پیوندد تا آینده تجربه خانه هوشمند را گسترش دهد

هدف ال‌جی ایجاد ارتباط، ایمنی و امنیت بیشتر برای مشتریان است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به عضویت هیئت مدیره اتحادیه اتصال به خانه (HCA یا Home Connectivity Alliance) انتخاب شد؛ سازمانی که به ارائه تجارب بهتر خانه هوشمند از طریق همکاری و نوآوری آزاد اختصاص دارد.

این اتحاد که در سال 2022 تأسیس شد و شامل تعدادی از تولیدکنندگان راه حل خانه هوشمند است، با هدف ارائه یک اکوسیستم خانه متصل ایمن، امن و قابل همکاری است. علاوه بر ال‌جی، حدود 13 برند جهانی از جمله سامسونگ، آرچلیک، الکترولوکس، حایر، GE Appliances و Trane Technologies عضویت دارند. این اتحاد به دنبال ایجاد سازگاری یکپارچه دستگاه‌ها و خدمات متنوع از برندهای مختلف از طریق توسعه و اجرای دستورالعمل‌هایی برای قابلیت همکاری Cloud-to-Cloud (C2C) است.

ال‌جی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره این اتحاد، به زودی به مشتریان خود امکان می‌دهد که بتوانند راه‌حل‌های خانه هوشمند دیگر اعضای اتحاد را با استفاده از برنامه LG ThinQ کنترل و نظارت کنند.

ما خوشحالیم که ال‌جی به هیئت مدیره اتحاد ما می‌پیوندد. یون هو چوی، رئیس اتحادیه اتصال به خانه، گفت:

«ال‌جی به‌عنوان پیشرو در صنعت، می‌داند که قابلیت همکاری برای یک تجربه خانه هوشمند واقعاً یکپارچه ضروری است و ما از پیوستن آنها به این اتحاد بسیار هیجان‌زده هستیم. ما با استفاده از بینش و تجربیات جمعی اعضای هیئت مدیره جهانی خود، به پیشبرد تکامل خانه متصل ادامه داده و روشی ساده‌تر و هوشمندانه برای زندگی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهیم داد.»

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«ما از پیوستن به هیئت مدیره اتحاد اتصال خانگی بسیار خرسندیم و از همکاری با شرکت‌های همفکر هیجان‌زده هستیم. تصمیم به پیوستن به اتحاد، با تعهد ال‌جی به نوآوری و همکاری باز، و تعهد به ارائه انتخاب و راحتی بیشتر در زندگی روزمره برای مصرف‌کنندگان و هدایت آینده تجربه خانه متصل مطابقت دارد.»

در طول نمایشگاه IFA 2022 در سپتامبر، ال‌جی و سایر اعضای اتحاد که در برلین نمایشگاه می‌کنند، اولین نگاهی به قابلیت همکاری بین برندهای جدیدترین راه‌حل‌های خانه هوشمند خود را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید