۱۸ شهریور ۱۴۰۱

شبکه جهانی ال‌جی برای شهر بوسان تیم تشکیل می‌دهد

از زمانی که ال‌جی الکترونیکس برای اولین بار تبلیغ شهر بندری زیبای بوسان در کره جنوبی را به عنوان میزبان عالی نمایشگاه جهانی World Expo 2030  در اوایل امسال بر عهده گرفت، با بهره‌گیری از شبکه جهانی 140 شرکت تابعه خود، رویدادهای تبلیغاتی مختلفی را در سراسر جهان برگزار کرده است.

بوسان سال گذشته رسماً قصد خود را برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 بر اساس موضوع خود ارائه کرد: “تغییر جهان ما، حرکت به سوی آینده ای بهتر”، که خواستار آینده ای صلح آمیز و پایدار برای همه با صحبت در مورد مردم، رفاه و سیاره است.

در ماه فوریه، ال‌جی با پخش ویدئوهای تبلیغاتی تاثیرگذار بر روی نمایشگرهای معروف خود در فضای باز در میدان تایمز نیویورک، سیرک پیکادلی لندن و سایر مکان‌های پرترافیک در سرتاسر جهان، حمایت خود را از بوسان اعلام کرد. هر کدام از این تبلیغات نشان می‌دهد چرا بوسان باید مقصد بعدی اکسپوی جهانی باشد. ال‌جی فاز بعدی کمپین را با معرفی سری جدیدی از فیلم‌های الهام‌بخش در مکان‌های مختلف اجرا می‌کند، زیرا این شرکت در تلاش است تا شگفتی‌های بوسان را با مخاطبان واقعاً جهانی به اشتراک بگذارد.

 

برای اطمینان از موفقیت این کمپین، مدیر عامل شرکت ویلیام چو اکنون بر کار گروه یک عملیاتی نظارت دارد که برای حمایت از قهرمانی این شهر بندری پر جنب و جوش تشکیل شده است.

علاوه بر این، در ماه جولای در مسابقات قهرمانی Amundi Evian در فرانسه، ال‌جی با نمایش ویدیوی تبلیغاتی خود، “The One and Only Busan” بر روی یک بیلبورد غول پیکر در جلوی چشمان طرفداران گلف از سراسر جهان، پیشنهاد نمایشگاه جهانی بوسان را تایید کرد.

افزایش آگاهی از مناقصه بوسان در فرانسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود زیرا در اینجا مجمع عمومی دفتر بین المللی نمایشگاه‌ها (BIE)، نهادی که در نهایت مکان نمایشگاه جهانی 2030 را تعیین می کند، میزبان رویداد اعلامی خود در پایان سال آینده خواهد بود.

علاوه بر این، ال‌جی، مانند آنچه که تاکنون در چندین مکان برجسته انجام داده است، اخیراً بیش از 160 بنر را در ورودی نمایشگاه «Messe Berlin» در طول IFA 2022، نصب کرده است تا بازدیدکنندگان از سراسر جهان از مناقصه امیدوارکننده بوسان آگاه باشند؛ یعنی بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی اروپا که از 2 تا 6 سپتامبر برگزار شد.

ال‌جی به حمایت از پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 با استفاده از شبکه جهانی گسترده خود با افتخار ادامه خواهد داد. منتظر کمپین‌های تبلیغاتی تاثیرگذار ال‌جی برای بوسان باشید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید