۱۲ شهریور ۱۴۰۱

یخچال جدید ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022 با امکان تغییر رنگ برای تغییر روحیه

یخچال نوآورانه «MoodUP» با پانل‌های درب منحصر به فرد و با امکان تغییر رنگ، تجربه کاربر را متحول می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه IFA 2022 از یخچال پیشگامانه MoodUP خود با پنل‌های در LED که امکان تغییر رنگ دارند رونمایی خواهد کرد. یخچال جدید با معرفی مجموعه بسیار زیبای LG Objet، نمونه دیگری از توانایی این شرکت در پاسخگویی و ایجاد روندهای جدید در فضای لوازم خانگی است.

یخچال‌فریزر MoodUP منحصربه‌فرد، مجهز به تبرید پیشرفته و فناوری‌های هوشمند ال‌جی برای تازگی بهتر غذا و راحتی بیشتر، تجربه آشپزخانه کاملاً جدیدی را ارائه می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده را برای درهای LED خود انتخاب کنند و از طریق بلندگوی داخلی تعبیه شده در آن، که بر اساس سلیقه و روحیات شخصی آنها طراحی شده است، موسیقی پخش کنند.

یخچال MoodUP ال‌جی با پانل‌های درب ال‌ای‌دی نوآورانه خود، انعطاف‌پذیری بی‌نظیر در طراحی داخلی و راهی جدید برای ایجاد آشپزخانه‌ای شیک و یکپارچه ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق برنامه LG ThinQ™، از بین 22 رنگ برای پانل درب بالایی و 19 رنگ برای پایین انتخاب کنند، که به آنها امکان تغییر ظاهر یخچال و محیط آشپزخانه خود را می‌دهد. کاربران می‌توانند ظاهر پنل‌ها را نیز سفارشی کنند و با اعمال تم‌های رنگی متنوع و خاطره‌انگیز از جمله فصل، مکان، حالت و پاپ، حال و هوا را تازه کنند. فصل، با استفاده از رنگ‌ها و سایه‌های طبیعت، نشان‌دهنده زمان‌های مختلف سال است، در حالی که حالت با استفاده از رنگ‌های ملایم و تسکین‌دهنده احساس خوبی را ایجاد می‌کند.

یخچال جدید ال‌جی، علاوه بر رنگ‌های خیره‌کننده و قابل تغییر، صدای عالی را از طریق یک بلندگوی بلوتوث داخلی ارائه می‌کند که می‌تواند به راحتی به تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ متصل شود. کاربران می‌توانند خلق و خوی خود یا رنگ یا تم فعلی یخچال را با آهنگ‌هایی از برنامه‌های پخش موسیقی مورد علاقه خود یا لیست پخش Music Collection در برنامه ThinQ مطابقت دهند. علاوه بر این، هنگامی که بلندگو در حال پخش صدا است، پنل‌های LED  یخچال MoodUP می‌توانند رنگ‌ها را همگام با موسیقی تغییر دهند و حس سرزندگی و سرگرمی را به وقت کاربران در آشپزخانه اضافه کنند.

یخچال انقلابی و جدید ال‌جی دارای ویژگی‌های کاربرپسند مانند اعلان‌های راحت و رنگارنگ است. هنگامی که حسگر درب یخچال تشخیص می‌دهد که محفظه یخچال برای مدت طولانی باز مانده است، پانل روی در باز مانده به طور مکرر چشمک می‌زند. به کاربران اطلاع می دهد که درب باید بسته شود و به جلوگیری از اتلاف هوای سرد و مصرف غیر ضروری انرژی کمک می‌کند. و هنگامی که حسگرهای حرکتی MoodUP تشخیص می‌دهند که شخصی در حال نزدیک شدن است، هر دو پانل به نشانه استقبال چشمک می‌زنند. یخچال حتی کارها را در شب آسان‌تر می‌کند، درب فریزر آن روشن‌تر می‌درخشد تا به افرادی که نیمه شب دنبال خوراکی می‌گردند کمک کند تا راه را پیدا کرده و در باز کنند.

یخچال MoodUP، با خاموش شدن پانل‌های درب LED، ترکیبی از خاکستری لوکس و سفید لوکس را برای ظاهری‌سنتی تر در آشپزخانه ارائه می‌دهد. بدنه شیک و جاودانه با هر دکوراسیونی هماهنگ است و تضاد طبیعی و ظریف سنگ‌های رنگی مختلف را تداعی می‌کند.

یخچال جدید ال‌جی که بازی را تغییر می‌دهد، از تراشه هوش مصنوعی خود روی دستگاه برای لوازم خانگی هوشمند نیز استفاده می‌کند. این ماژول با ادغام هوش مصنوعی پیشرفته، MoodUP را قادر می‌سازد تا تجربه کاربر را با ویژگی‌هایی مانند تشخیص صدای ارتقایافته، اتصال Wi-Fi و بلوتوث بهبود بخشد و گسترش دهد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«ما در ال‌جی همیشه راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای پیشبرد تجربه مشتری پیدا کرده‌ایم و مفتخریم که دوباره این کار را با یخچال جدید MoodUP انجام دهیم. این یخچال منحصربه‌فرد با آوردن رنگ، موسیقی و راحتی به آشپزخانه و ترکیب فناوری‌های پیشرفته و ویژگی‌های طراحی نوآورانه ال‌جی، تعهد مستمر ما به ارائه زندگی بهتر در خانه را نشان می‌دهد.»

 

بازدیدکنندگان از IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) می‌توانند تمام جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله یخچال MoodUP را در غرفه این شرکت در سالن 18، Messe Berlin تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید