۰۱ دی ۱۴۰۱

یخچال ال‌جی با MoodUP سبک زندگی رنگارنگ‌تری را به آشپزخانه می‌آورد

یخچال پیشرفته ال‌جی با افزوده شدن به مجموعه انتخاب‌های رنگی متقاعدکننده، اکنون رنگ سال ۲۰۲۳ پنتون را دارد.

ال‌جی الکترونیکس یک گزینه رنگی هیجان انگیز و جدید را برای یخچال پیشگامانه خود با MoodUP ارائه می‌کند تا تجربیات شخصی مشتری را در CES 2023 ارائه دهد. Viva Magenta – رنگ سال 2023 پنتون – که به یخچال رنگ تغییردهنده ال‌جی با همکاری مؤسسه رنگ‌های پنتون مشهور جهان می‌آید، یک قرمز سرمه‌ای شجاع و بی‌باک است که به فضای داخلی خانه هیجان و درام خاصی می‌بخشد و با شادابی و پویایی خود، به هر محیطی انرژی می‌دهد.

یخچال ال‌جی با MoodUP، که در IFA 2022 در برلین در سپتامبر امسال رونمایی شد، دارای طیف متنوعی از رنگ‌های غنی و پویا برای انتخاب است و راهی مناسب برای کاربران فراهم می‌کند تا هر زمان که نیاز به تغییر یا تازه کردن حال و هوای آشپزخانه خود را احساس می‌کنند، به آشپزخانه خود روح ببخشند. با ورود رنگ Viva Magenta، محصولی شیک که با همکاری نزدیک ال‌جی با مؤسسه رنگ پنتون به وجود آمده است، پنل بالای در یخچال اکنون در مجموع 23 گزینه رنگی شیک را ارائه می‌کند. صاحبان مدل چهار در  4-Door French-Door می‌توانند با بیش از 190000 ترکیب رنگ ممکن با هم ترکیب شوند تا زمانی که دلشان راضی شود.

کاربران MoodUP قادرند به راحتی Viva Magenta – و هر یک از رنگ‌های موجود دیگر – را با استفاده از برنامه بصری LG ThinQ انتخاب و اعمال کنند. راهکار نوآورانه آشپزخانه ال‌جی با پیاده‌سازی پانل‌های درب LED با قابلیت تغییر رنگ، به کاربران این امکان را می‌دهد تا ظاهر یخچال خود را بدون هزینه و دردسر تعویض فیزیکی هر یک از عناصر بیرونی آن سفارشی کنند.

برای داشتن ظاهر سنتی‌تر در آشپزخانه، کاربران می‌توانند در هر زمان که بخواهند پانل‌های درب LED یخچال MoodUP را خاموش کرده و از ترکیب رنگ جذاب طوسی یا سفید لوکس (Lux Gray و Lux White) لذت ببرند. این ترکیب تمیز و جذاب همیشه‌شیک به خوبی با هر دکوراسیونی هماهنگ است و کنتراست طبیعی و ظریف سنگ های رنگی مختلف را تداعی می‌کند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«یخچال با MoodUP اکنون با رنگ پنتون سال ۲۰۲۳، ویووا مجنتا، تجسم راحتی و سفارشی‌سازی لوازم نوآورانه ThinQ UP ال‌جی است. ما به توسعه راهکارهای سبک زندگی پیشرفته با ارائه تجربیات متفاوت مشتری و قابلیت ارتقای بی‌سابقه ادامه خواهیم داد.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2023 می‌توانند از 5 تا 8 ژانویه تمام جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله یخچال ال‌جی InstaView MoodUP با Viva Magenta را در غرفه این شرکت (#15501، مرکز همایش‌های لاس وگاس) تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید