۰۳ دی ۱۴۰۱

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی، تمرکز برای آینده را به اشتراک می‌گذارد

مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس در خطابه پایان سال به کارکنان، بر تغییر ساختار تجاری آینده برای ایجاد ارزش جدید شناسایی شده توسط مشتریان تاکید می‌کند.

ویلیام چو، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) حوزه‌های تمرکز شرکت برای آینده را با تکیه بر «تغییرات موفقیت‌آمیز» و «رشد پیروزمندانه» سال گذشته در سخنرانی پایان سال خود تشریح کرد. . پخش زنده گفت‌وگو به چو این فرصت را داد تا با کارمندان ال‌جی ارتباط برقرار کند و چهار حوزه استراتژیک را که شرکت در سال 2023 روی آنها تمرکز خواهد کرد، برای تغییر شکل دادن به یک ساختار تجاری آینده‌محور در میان بگذارد.

برای شروع، چو بر اهمیت پیشرفت سبد تجاری ال‌جی تاکید کرد. او خاطرنشان کرد: «برای افزایش ارزش شرکت، باید رشد کیفی را تسریع کنیم و موتورهای رشد را در مناطق با پتانسیل بالا تضمین کنیم. ما روی به حداکثر رساندن قابلیت‌های کسب‌وکارهای موجود برای تقویت رقابت‌پذیری کسب‌وکار اصلی خود و در عین حال رشد سریع کسب‌وکارهای استراتژیک برای آینده تمرکز خواهیم کرد.»

مدیرعامل ال‌جی در ادامه بر لزوم ایجاد سیستم عامل کسب و کار مشتری محور تاکید کرد. چو ادامه داد: «ما باید از طریق نوآوری که تجربه مشتری و تحول دیجیتال را ترکیب می‌کند، نتایج ملموس تولید کنیم. برای تقویت ذهنیت مشتری مداری و بهبود روش کارمان، هدف ما دستیابی به تجربیات مشتری نوآورانه‌ای است که فراتر از انتظارات با تعیین اهداف و نقشه‌های راه روشن میان مدت تا بلندمدت است.»

در ادامه، چو به تقویت قابلیت‌های آماده‌سازی برای آینده شرکت اشاره کرد. چو گفت: «ما باید فناوری‌های آینده را ایمن کنیم و رقابت نرم‌افزاری را از طریق تحقیق و توسعه تقویت کنیم، ارزش برند را افزایش دهیم و همچنین شهرت برند را به‌ویژه در میان نسل جوان بهبود دهیم. ما همچنین باید کسب و کارهای آنلاین را تقویت کرده و بازاریابی دیجیتال را برای گسترش به تجارت الکترونیک تشدید کنیم.»

او همچنین به ابهامات پیرامون فضای کسب و کار اشاره کرد. این شرکت برای تغییر اساسی مزیت رقابتی ال‌جی و بهبود کارایی عملیاتی با توانایی پاسخگویی پیشگیرانه به تغییرات در محیط کسب‌وکار، اخیراً یک گروه ویژه را سازماندهی کرده است. چو گفت: «ما انتظار داریم که این اقدامات به ما امکان می‌دهد ساختار شرکتی سالم‌تری بسازیم و شرکت را قادر می‌سازد تا دائماً نتایج مثبتی تولید کند و با تضمین رقابت طولانی‌مدت از نظر پیشرفت تجاری، ارزش‌های جدیدی برای مشتری ایجاد کند.»

چو از همه کسانی که در حال تنظیم هستند خواست در نظر بگیرند که چه چیزی و چه کسی شرکت ال‌جی الکترونیکس را به عنوان یک شرکت تعریف می‌کند. او در ادامه افزود: «هر یک از ما در ال‌جی برای مشتریانمان «ارزش‌آفرین» هستیم. امید من این است که همه واقعاً قدر مشتریان ما را بدانند و به این فکر کنند که چگونه می‌توانیم با ملاقات، گوش دادن و تبدیل شدن به آنها، ارزش‌های بیشتر و بهتری را برای آنها فراهم کنیم. به این دلیل است که می‌دانیم پاسخ همیشه در اختیار مشتریان ما است و ما زندگی آنها عمیق‌تر دنبال می‌کنیم و برای ارائه اولین، منحصر به فرد و تجربیات جدید مشتری بینش جمع‌آوری می‌کنیم.»

چو سخنان خود را با یادآوری این نکته به همه در ال‌جی پایان داد که آینده با نحوه فکر و عمل ما در حال حاضر تعیین می‌شود، و در نهایت آماده شدن برای آینده است. چو در پایان گفت: «ما باید شجاعانه از طریق آزمایش‌ها و مشکلاتی که ناگزیر در چالش‌های فردی خود با آن‌ها مواجه می‌شویم، با نگرش خوش‌بینانه و ذهنیت مثبت روبرو شویم که قطعاً می‌توانیم موفق شویم، همانطور که تاکنون انجام داده‌ایم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید