۱۷ اسفند ۱۴۰۲

ال‌جی از مدل جدید کولر گازی DUALCOOL در نمایشگاه MCE 2024 رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) تهویه مطبوع یا کولر گازی کارآمد و جدید DUALCOOL مسکونی خودش را در نمایشگاه MCE 2024 رونمایی می‌کند، نمایشگاهی که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های وسایل گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) اروپا به شمار می‌رود و از ۱۲ تا ۱۵ مارس در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود. کولر گازی جدید DUALCOOL با استفاده از جدیدترین فناوری‌های تهویه مطبوع ال‌جی از جمله عملکرد Soft Air محیط داخلی دلپذیری را در تمام طول سال فراهم می‌کند.

جدیدترین کولر گازی LG DUALCOOL با طراحی پیچیده مطابق فضای داخلی و روکش مات خودش، یک وسیله خانه شیک به نظر می‌رسد. این مدل پیشرفته و جدید دارای ساختار خروجی دوگانه است که کنترل سریع و بهینه دما و جریان هوای ملایم و غیرمستقیم را ارائه می‌کند که احساس سرما را در کاربران ایجاد نمی‌کند. این محصول مجهز به کمپرسور پمپ حرارتی دوگانه اینورتر کارآمد و قابل اعتماد است و در طول فصل عملکرد قابل اعتمادی دارد و دارای رتبه بهره‎‌وری انرژی +++A از اتحادیه اروپا است.

جریان هوای راحت

عملکرد Soft Air تهویه مطبوع در پاسخ به بازخورد مصرف‌کنندگان ایجاد شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از خنک‌کنندگی سفارشی و نسیم آرام و غیرمستقیم لذت ببرند. هنگامی که این عملکرد فعال می‌شود، پرده پایینی بسته شده تا هوا فقط از طریق خروجی روبه‌جلو تخلیه شود. جریان هوا به جای اینکه در ارتفاع نشسته یا ایستاده هدایت شود، از سقف به سمت پایین حرکت می‌کند تا تجربه خنک‌کنندگی ملایم‌تر و باطراوت‌تری را ارائه کند.

سیستم تهویه مطبوع LG DUALCOOL با ترکیب سیستم نوآورانه DUAL Vane هوای گرم یا خنک را در جهت‌های مختلف ارسال می‌کند تا کنترل دما سریع و مؤثری را ارائه بدهد. دو پره مستقل آن به گسترش دامنه جریان هوا تا ۲۲ متر کمک می‌کنند و نسبت به مدل‌های قبلی ۲۲ درصد افزایش داشته است. این محصول همچنین تا ۲۳ درصد در سرمایش و ۶ درصد در گرمایش از محصول‌های تک پره بهتر عمل می‌کند. علاوه بر این، تهویه مطبوع جدید با روش انتقال جریان هوای مؤثر خود، راحتی کاربر را با هدایت هوا به سمت بالا و بالاتر از سر هنگام خنک کردن و فرستادن جریان هوا به سمت پایین و کف هنگام گرم کردن در اولویت قرار می‌دهد.

جدیدترین مدل DUALCOOL همچنین از سنسور تشخیص انسان (Human Detection Sensor) ال‌جی بهره می‌برد که فاصله بین تهویه مطبوع و ساکنان اتاق را تشخیص می‌دهد و بر این اساس نیز حالت جریان هوا (مستقیم یا غیرمستقیم) را تغییر می‌دهد. کاربران می‌توانند تنظیمات سنسور را بر اساس نزدیکی خودشان به کولر گازی تنظیم کنند تا جریان هوا مستقیم، غیرمستقیم یا قوی باشد.

صرفه‌جویی فعال

با تداوم افزایش قیمت انرژی و برق در اتحادیه اروپا، مشتریان در سراسر اروپا به طور فزاینده‌ای در جستجوی راهکارهای جدید HVAC برای خانه خودشان هستند که از کارایی بالایی برخوردار باشند. کولر گازی جدید DUALCOOL ال‌جی مجهز به کمپرسور پمپ حرارتی Dual Inverter و همچنین ویژگی‌های مدیریت انرژی هوشمندانه مختلف است که به کاهش هزینه کنترل هوای خانه کمک می‌کند. این مدل جدید با دستیابی به رتبه +++A اروپا در تمام طول سال از کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

کاربران کولر گازی DUALCOOL می‌توانند با تنظیم هدف مصرف برق با kW Manager از طریق اپلیکیشن ThinQ، امکان نظارت بر مصرف انرژی را به‌صورت بلادرنگ داشته باشند و در صورت فراتر رفتن از هدف مورد نظر به کاربر هشدار بدهد. برنامه kW Manager از طریق نظارت منظم بر مصرف برق و تجزیه و تحلیل اطلاعات عملیاتی، قادر به تعیین بازده‌ترین محدود عملکرد برای انواع سناریوهای مختلف است.

سنسور تشخیص انسان کولر گازی DUALCOOL نیز راه دیگری برای کمک به کاهش هزینه‌ها به شمار می‌رود؛ اگر کسی در داخل اتاق شناسایی نشود، به طور خودکار کولر گازی را در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی قرار می‌دهد. این در حالی است که ویژگی Window Open Detecting نیز می‌تواند از هدر رفتن انرژی در صورت باز بودن پنجره جلوگیری کند و در صورت افزایش یا کاهش ناگهانی دمای اتاق، حالت صرفه‌جویی در انرژی را فعال می‌کند.

نگهداری راحت و آسان از واحد داخلی   

ویژگی راحت Auto Cleaning به طور خودکار فضای داخلی کولر گازی را خشک می‌کند و با حذف هر گونه رطوبت و جلوگیری از تشکیل کپک، بهداشت را افزایش می‌دهد. ویژگی Freeze Cleaning نیز به حفظ پاکیزگی داخل تهویه مطبوع در ماه‌های سرد سال کمک می‌کند، مبدل حرارتی را یخ‌زدایی می‌کند تا به طور مؤثر باکتری‌ها، گردوغبار، زباله‌ها و آلاینده‌های ایجادکننده بو را پاک کند.

جیمز لی رئیس واحد کسب‌وکار راهکار هوا در شرکت لوازم‌خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«جدیدترین تهویه مطبوع LG DUALCOOL ال‌جی طراحی شده تا راحتی بهینه را در تمام فصول سال در محیط داخلی فراهم کند. ال‌جی متعهد به تنظیم استانداردهای جدید در کنترل هوای خانه است و به طور مداوم نوآوری‌های تهویه مطبوع با راندمان بالا و سازگار با محیط‌زیست را معرفی خواهد کرد.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه MCE 2024 از ۱۲ تا ۱۵ مارس می‌توانند جدیدترین راهکارهای HVAC ال‌جی از جمله LG DUALCOOL جدید را در غرفه این شرکت مشاهده و تجربه کنند. این کولر گازی جدید قرار است در ماه آوریل در ایتالیا عرضه شود و سپس در سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید