۲۱ اسفند ۱۴۰۲

ال‌جی جدیدترین راهکارهای نوآورانه  HVAC را در MCE 2024 به نمایش می‌گذارد

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین راهکارهای گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) را در نمایشگاه Mostra Convegno Expocomfort یا به طور مختصر MCE 2024 در میلان ایتالیا و از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مارس به نمایش می‌گذارد. غرفه ال‌جی راهکارهای تهویه مطبوع کم مصرف این شرکت برای خانه و محل کار را نشان می‌دهد که شامل واحد داخلی کولر گازی مسکونی جدید DUALCOOL است که محیط داخلی دلپذیری را در تمام طول سال ایجاد می‌کند. در این نمایشگاه همچنین راهکارهای پمپ حرارتی مسکونی و راهکارهای تجاری هیدرونیک با استفاده از مبردهای با پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) کم نشان داده شدند.

تهویه مطبوع مسکونی جدید ال‌جی با جریان هوای راحت

در بخش Home Gallery در بخش مسکونی غرفه ال‌جی، بازدیدکنندگان می‌توانند خودشان آنچه که درباره کولر گازی جدید DUALCOOL ال‌جی خاص است را مشاهده کنند. این کولر گازی ال‌جی مجهز به یک عملکرد Soft Air است که نسیمی غیرمستقیم و تسکین‌دهنده سفارشی و سیستم نوآورانه DUAL Vane را ارائه می‌دهد که هوای گرم یا خنک را در چندین جهت برای کنترل سریع و مؤثر دما در محیط داخلی می‌فرستد. کولر گازی DUALCOOL برای بازار اروپا طراحی شده و از پیشرفته‌ترین کمپرسور پمپ حرارتی اینورتر دوگانه برای ارائه گرمایش و سرمایش کارآمد استفاده می‌کند. ویژگی دیگری که برای کاهش مصرف انرژی طراحی شده است، kW Manager است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اهداف مصرف برق را تعیین کنند و از طریق برنامه ThinQ بر میزان مصرف برق تخمینی کولر گازی نظارت داشته باشند.

همچنین در بخش مسکونی اینجا نیز تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery شیک را می‌توان مشاهده کرد که می‌توان با استفاده از اپلیکیشن ThinQ و با انتخاب تصاویر زیبا یا محتوای پویا، نمایشی را روی صفحه نمایش ال‌ای‌دی آن ایجاد کرد تا حالتی شخصی‌سازی شده داشته باشد.

راهکارهای تهویه هوا مسکونی برای محیط‌های نصب و لایف‌استایل‌های متفاوت

بخش راهکار مسکونی در غرفه ال‌جی طیف گسترده‌ای از راهکارها را از مجموعه Multi Split ارائه می‌کند که شامل سیستم تهویه مطبوع مسکونی جدید DUALCOOL دیواری و چندین واحد داخلی می‌شود که می‌توانند برای محیط‌های نصب و لایف‌استایل‌های مختلف سازگار شوند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند راهکار جریان مبرد متغیر (VRF) این شرکت برای کاربردهای مسکونی مانند Multi V S همراه با مخزن آب یکپارچه Hydro Kit را بررسی کنند. این نوآوری یکپارچه، گرمایش، سرمایش و تأمین آب گرم پایدار را فراهم می‌کند.

در بخش راهکار مسکونی هوا به آب، پمپ حرارتی هوا به آب LG Therma V R290 Monobloc توجه‌ها را به خودش جلب کرد. این محصول برای استفاده در خانه‌های تک خانواده مناسب است و علاوه بر عملکرد قوی، طراحی خوبی نیز دارد، طراحی‌ای که در آن یک پنجره جلویی ظریف و موج‌دار به رنگ مشکی مات در آن وجود دارد. در میان واحدهای داخلی و خارجی مختلفی که در بخش راهکار مسکونی هوا به آب به نمایش گذاشته شدند، می‌توان به واحد کنترل، واحد ترکیبی و واحد هیدرولیک اشاره کرد، مجموعه متنوعی که با R290 Monobloc سازگار هستند و توانایی بی‎‌نظیر ال‌جی در ارائه راهکارهایی برای محیط‌های نصب مختلف را نشان می‌دهند. علاوه بر این، راهکارهای پمپ حرارتی با راندمان بالا در ظرفیت‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای املاک مسکونی جدید و موجود، از جمله خانه‌های چند خانواری در دسترس هستند.

پلتفرم انرژی خانگی برای راهکاری پایدارتر

در بخش راهکار مسکونی هوا به آب این غرفه، بازدیدکنندگان می‌توانند یاد بگیرند که چطور پلتفرم انرژی خانگی ال‌جی می‌تواند راهکار پایدارتری برای خانه ایجاد کند. یک راهکار انرژی گسترده که LG Therma V R290 Monobloc و ESS را گرد هم می‌آورد، پلتفرم انرژی خانگی است که تهویه مطبوع و مدیریت انرژی را ساده می‌کند و می‌تواند به کاهش ردپای کربن خانوار کمک کند. علاوه بر این، پمپ‌های حرارتی می‌توانند به میزان قابل‌توجهی انتشار کربن را در صورت همراه شدن با منابع انرژی تجدیدپذیر مانند خورشیدی کاهش بدهند. سیستم ESS راهکارهای نوآورانه‌ای را برای بهبود کارایی مصرف انرژی تجدیدپذیر در خانه ارائه می‌کند و در صورت قطع شدن برق، به‌عنوان منبع تغذیه پشتیبان عمل می‌کند. علاوه بر این، پلتفرم انرژی خانگی با LG ThinQ Energy سازگار است که یکی از ویژگی‌های گسترده برنامه LG ThinQ است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مصرف انرژی ذخیره‌سازی را کنترل کنند و لوازم هوشمند و سیستم‌های HVAC خودشان را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنند.

راهکارهای هیدرونیک پیشرفته

در بخش تجاری این نمایشگاه نیز تمرکز روی راهکارهای هیدرونیک پیشرفته مانند Multi V i، Inverter Scroll Chiller و محصولات منتخب Hydro Kit است. Multi V i از موتور هوش مصنوعی ال‌جی کمک می‌گیرد تا ویژگی AI Smart Care را ارائه بدهد که از یادگیری مکانی و موقعیتی استفاده می‌کند تا به کاهش مصرف انرژی روزانه کمک کند. شرایط حرارتی ثابت برای تطبیق ترجیحات دمایی بهینه و اطمینان از ایمنی کاربر و عملکرد ضروری است. ویژگی AI Indoor Space Care به طور خودکار محیط داخلی را در پاسخ به شرایط واقعی تنظیم می‌کند و واحدهای داخلی متصل را تنظیم می‌کند تا تجربه کاربری راحت و پایداری را برای کاربر فراهم کند و دمای ثابتی را حفظ کند. یکی دیگر از ویژگی‌های فعال شده توسط موتور هوش مصنوعی نیز AI Energy Management است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا اهداف مصرف انرژی را به‌منظور کاهش مصرف انرژی کلی Multi V i تنظیم کنند.

بخش تجاری همچنین دارای واحد بازیابی حرارتی نوآورانه ال‌جی است که برای افزایش ایمنی راهکارهای HVAC مجهز به مبرد R32 طراحی شده است. علاوه بر این، این منطقه راهکارهای VRF را برای فضاهای تجاری سبک در کنار مبرد R32 Multi V و Inverter Scroll Chiller برجسته می‌کند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی می‌توانند جریان هوای DUALCOOL و کاست‌های چهار طرفه را با استفاده از واقعیت افزوده (AR) و فناوری تجسم جنبشی تجربه کنند. راهکارهای پیشرو در صنعت قطعات تهویه مطبوع ال‌جی از جمله کمپرسورهای کارآمد و بادوام آن نیز در طول نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

جیمز لی رئیس کسب‌وکار راهکار هوا در شرکت راهکار هوا و لوازم‌خانگی ال‌جی بیان کرده:

«راهکارهای پیشرفته HVAC مسکونی و تجاری ال‌جی که در نمایشگاه MCE 2024 به نمایش گذاشته شدند، یک محیط داخلی راحت، با کارایی استثنایی و کنترل هوشمند و راحت را ارائه می‌کنند. ما از طریق راهکارهای کارآمد، با استفاده از فناوری کنترل دقیق جریان هوا و فناوری کمپرسور هسته، به ارائه راحتی بهینه در محیط‌های داخلی در بخش‌های مسکونی و تجاری ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید