۰۷ بهمن ۱۴۰۲

فینال مسابقه Hack for Heat ال‌جی به آینده‌ای مهیج و پایدار برای محصولات HVAC اشاره دارد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که فینال بزرگ اولین هکاتون دانشجویی با موضوع گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) به نام  Hack for Heat در تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی در دفتر ال‌جی در کوربووا فرانسه برگزار شده است. در این رویداد پیشگامانه جوانان با استعداد از سراسر اروپا در قالب تیم‌ها به رقابت می‌پردازند تا آینده صنعت HVAC را متحول کنند و فردایی بهتر برای همه ما بسازند.

ال‌جی شرکتی است که اهمیت گذار به سیستم‌های گرمایشی کم کربن را درک کرده و کاملاً متعهد به پشتیبانی از Green Deal اتحادیه اروپا است. ال‌جی در راستای این تعهد نیز راهکارهای تهویه مطبوع کارآمد و پایداری را ارائه می‌کند. به‌عنوان بخشی از تلاش‌ها برای پرورش نسل بعدی مبتکران HVAC و کمک به ایجاد تغییرات مثبت، ال‌جی مسابقه هکاتون Hack for Heat را برنامه‌ریزی کرده و از دانش‌آموزان دعوت به عمل آورده تا با به کارگیری اشتیاق و ایده‌های منحصربه‌فرد خود در سه چالش کلیدی در صنعت HVAC شرکت کنند که شامل:

HACK HEAT FOR DESIGN: تعریف مجدد طراحی محصولات HVAC برای ادغام یکپارچه با مناظر شهری و با تمرکز بر زیبایی شناسی، اندازه و هزینه.

HACK HEAT FOR PLANET: ایجاد سیستم‌های پمپ حرارتی بدون کربن و همچنین پرداختن به جنبه‌های زنجیره تأمین محصولات.

HACK HEAT FOR USERS: ایجاد محتوای آموزشی جذاب برای ارتباط با مصرف‌کننده‌ها و گسترش آگاهی درباره تعهد ال‌جی نسبت به راهکارهای توسعه پایدار.

فینال بزرگ مسابقه Hack for Heat با حضور شش تیم از کشورهای اسپانیا، پرتغال، انگلیس، مجارستان و فرانسه بود. هر تیم فرصت آن را داشت تا پروژه‌های خودشان را به هیئت داوران متشکل از مدیران ال‌جی از واحدهای تجاری مختلف ارائه بدهند. به تیم برنده نیز یک سفر با تمام هزینه‌ها به سئول کره جنوبی پاداش داده شده است، جایی که در آن فرصت خواهند داشت تا خود را در فرهنگ بومی غرق کنند، نقاط دیدنی شهر را ببینند و از تور انحصاری در دفتر مرکزی ال‌جی لذت ببرند.

جیمز لی رئیس واحد تجاری راهکار هوا در شرکت راهکار هوا و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«مسابقه Hack for Heat تعهد قوی ال‌جی نسبت به نوآوری و همچنین اعتقاد راسخ آن به قدرت استعدادهای جوان برای تغییر آینده صنعت HVAC را نشان داد. ما خوشحالیم که از ایده‌های منحصربه‌فرد این نوآوران جوان و پرشور استقبال کنیم و مشتاقانه منتظریم ببینیم که چطور مشارکت آن‌ها صنعت را متحول و زندگی مردم را بهتر می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید