۳۱ مرداد ۱۳۹۴

تابستان شما را صدا می‌زند…. بدون سیم!

با بلندگوی بلوتوث P7 ال‌جی موسیقی را به جاده ببرید.

امروز آخرین روز مرداد است. یک ماه دیگر تا پایان فصل تابستان و لذت بردن از تعطیلات فرصت داریم. در هفته‌های آتی، چه تصمیم بگیرید به دل دریا بزنید یا به باغستان بروید، یادتان نرود که همه چیز با موسیقی رنگ و بوی دیگری می‌گیرد و شور و حال عجیبی به خوشگذرانی‌های شما می‌دهد. خب، البته مهم است که بلندگوی مناسبی را انتخاب کنید.

پخش موسیقی از تلفن همراه قدغن! قرار است سرگرم شوید، نه اینکه مثل یک نوجوان که در اتوبوس نشسته خودتان را با موزیک مشغول کنید. بی‌شک، در این مواقع چیزی را می‌‌خواهید که بی‌سیم هم باشد و بتوانید هر جا که می‌خواهید ببرید: نه فقط از نظر دسترسی به برق رعایت این امر اهمیت دارد بلکه پیدا کردن یک کابل 40 متری هم دردسرهای خودش را دارد. کابل‌های 3.5 میلی‌‌متری عذاب‌آور هستند و زود گم می‌شوند.

پاسخ در دستان ال‌جی است: بلندگوی بلوتوث و های-فای هوشمند MUSICflow P7 یک باتری لیتیوم‌یون دارد که تا 8 ساعت موسیقی با کیفیت بالا را پخش می‌کند.

شما می‌توانید موسیقی را از منابع دیگری نیز پخش کنید اما بهترین آنها برنامه کاربردی MUSICflow Player ال‌جی است. این برنامه کاربردی برای iOS و اندروید در دسترس است و شما می‌توانید یا موسیقی را از آنجا دانلود کنید یا به طور مستقیم از سرویس‌هایی نظیر Spotify، Deezer، Napster یا سرویس رادیو آنلاین TuneIn پخش کنید.

این بلندگو بلوتوث دارد؛ به عبارت دیگر، از پخش صدا از لپ‌تاپ، تلفن همراه و تبلت پشتیبانی می‌کند. الگوریتم Automatic Loudness Compensation Algorithm (تنظیم خودکار بلندی صدا) صدا را به طرز هوشمندانه‌ای پردازش می‌کند تا همه چیز بهتر به نظر برسد.

نکته جالب اینجاست: یک جفت بلندگوی P7 ال‌جی را به هم متصل کنید تا بتوانید موسیقی را به صورت هماهنگ پخش کنید و صدی استریو از کانال‌های چپ و راست، بدون نیاز به هیچ سیمی، داشته باشید. باز هم صدا بلند خواهد بود: یک جفت بلندگوی 10 وات با رادیاتور پسیو.

ظاهر P7 بسیار شیک و زیباست. عرض این محصول 18 سانتی‍‌متر و ضخامتش 6 سانتی‌‌متر است؛ یعنی شما به فضای زیادی برای آن نیاز ندارید. پورت 3.5 میلی‌‌متری به شما امکان می‌دهد تا هر گونه تجهیزات استریویی را به آن متصل کنید. با پورت دیگر 3.5 میلی‌‌‌متری نیز می‌توانید موسیقی را از P7 به هر جای دیگر بفرستید.

اگر باز هم دوست دارید به موسیقی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، می‌توانید همزمان سه گوشی هوشمند را به P7 متصل کنید. اتصال همه آنها مثل آب خوردن است؛ مخصوصاً اگر یک P7 در چندین اتاق دارید. فقط کافیست گوشی هوشمند خود را در محدوده یک متری از هر یک از آنها قرار دهید تا بدون نیاز به منو و تنظیمات سریع بروید سراغ موسیقی.

در نهایت، زمانی که هوا با شما سر سازگاری ندارد، شما می‌توانید از TV Sound Sync ال‌جی استفاده کرده و تلویزیون ال‌جی خود را به P7 متصل نمایید و سیستم صدای فراگیری را در سرتاسر خانه ایجاد کنید.

پس، یادتان باشد هر جایی که برای گردش رفتید، هم فناوری ال‌جی را با خود ببرید و هم کرم ضدآفتاب برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید