۱۰ شهریور ۱۴۰۱

حضور ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022 با شعار «زندگی، تجسم دوباره»

این شرکت محصولات و خدماتی را معرفی می‌کند که برای ارائه امکانات و تجربیات جدید به زندگی روزمره طراحی شده‌اند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در IFA 2022، طیف متنوعی از راهکارهای زندگی هوشمند را به نمایش می‌گذارد که برای پاسخگویی به نیازها و سلایق مصرف‌کنندگان در دنیای در حال تغییر طراحی شده‌اند. این شرکت تحت موضوع نمایشگاه “زندگی، تجسم دوباره” یا Life, Reimagined نوآوری‌های پیشرفته خود را با محوریت مصرف‌کننده ارائه می‌کند که امکانات و تجربیات جدیدی را به زندگی روزمره می‌آورد.

هنگام ورود به غرفه ال‌جی (سالن 18، Messe Berlin) در IFA، تلویزیون 97 اینچ OLED evo Gallery Edition از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند. بزرگترین تلویزیون OLED جهان، مدل 97 اینچ G2 با کیفیت تصویر OLED خود نورده، فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی و مقیاس چشمگیر، بعد کاملاً جدیدی به سرگرمی‌های خانگی می‌افزاید. تعدادی از جدیدترین تلویزیون‌های پریمیوم ال‌جی با صفحه‌نمایش بزرگ در این IFA به نمایش گذاشته می‌شوند؛ از جمله تلویزیون ۸۸ اینچی LG SIGNATURE OLED 8K برنده جایزه. علاوه بر این، ال‌جی تلویزیون بزرگ ۱۳۶ اینچی 4K Micro LED (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) را نیز در برلین نمایش می‌دهد. این راه حل خلاقانه سرگرمی خانگی کیفیت تصویر درجه یک را در مقیاسی فوق العاده ارائه می‌دهد و پیکسل‌های خود نورده در اندازه میکرومتر را با طراحی مدولار ترکیب می‌کند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی این فرصت را نیز خواهند داشت که از تجربه بازی OLED فراگیر در منطقه Flex Arcade به سبک یکپارچه‌سازی با سیستم عامل لذت ببرند. در داخل غرفه، چندین ایستگاه بازی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌های کنسول‌های جدید و کلاسیک‌های قدیمی را در تلویزیون‌های OLED پیشرفته ال‌جی، از جمله اولین تلویزیون OLED انعطاف‌پذیر 42 اینچی جهان، LG OLED Flex کاملاً جدید، امتحان کنند. تلویزیون Flex با ارائه «20 منحنی در یک صفحه» و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و تنظیمات گیمر محور، به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیمات بازی خود را مانند قبل شخصی‌سازی کنند.

غرفه ال‌جی شامل Lifestyle Zone نیز هست؛ جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات ال‌جی را که می‌توانند مطابق با هر سلیقه یا ترجیحی طراحی شوند، کشف کنند. بخش Lifestyle Zone یک ویترین خیره‌کننده ارائه می‌دهد که جدیدترین تلویزیون‌های لایف استایل ال‌جی را از مجموعه ال‌جیOLED Objet ، جدیدترین راهکار صوتی آن، مانند بلندگوی بی‌سیم متمایز LG XBOOM 360، و لوازم خانگی منحصر به فرد و لوازم جانبی خانه از برند برجسته هلندی Moooi نمایش می‌دهد.

از دیگر نوآوری‌های ارائه شده در IFA می‌توان به دستگاه مراقبت کامل از کفش ال‌جی، LG Styler™ ShoeCase و ShoeCare، مدل‌های لباسشویی و خشک‌کن هوش مصنوعی که مدیریت لباس‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند، و Aero Furniture: میز تصفیه‌کننده هوا که مرز بین مبلمان و دستگاه مراقبت هوا با کارایی بالا محو می‌کند، اشاره کرد. شرکت‌کنندگان در IFA می‌توانند با جدیدترین مانیتورهای ارگونومی و بهره‌وری ال‌جی در ایستگاه کاری Ergo Monitor و انتخاب فزاینده نمایشگرهای بازی در UltraGear Gaming Monitor Play Zone، سرگرم شوند.

با بازدید از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر)، می‌توانید از تجربه «زندگی، تجسم دوباره» به صورت حضوری لذت ببرید. کسانی که نتوانند شرکت کنند، می‌توانند از طریق ویدیوهای آپلود شده در کانال یوتیوب جهانی ال‌جی (http://www.youtube.com/GlobalLG) از غرفه ال‌جی بازدید کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید