۱۲ شهریور ۱۴۰۱

معرفی مجموعه‌های انحصاری PLAYMOBIL ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022

این شرکت در نمایشگاه سالانه فناوری برلین، فیگورهای شخصیتی منحصر به فرد و لوازم خانگی با تم اسباب بازی را معرفی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با همکاری پلی موبیل (PLAYMOBIL)، سازنده اسباب‌بازی مشهور آلمان، قرار است از مجموعه‌ای انحصاری از اسباب‌بازی‌های با تم ال‌جی در IFA 2022 در برلین رونمایی کند. این فیگورها و وسایل اسباب‌بازی جدید و دوست‌داشتنی در مجموعه‌ای از رویدادهای آنلاین و آفلاین که با تعهد ال‌جی برای ایجاد تجربه‌های F.U.N مخفف FirstUnique and New (اولین، منحصر به فرد و جدید) برای مشتریان هماهنگ است، از سال آینده در دسترس خواهند بود.

در منطقه Lifestyle غرفه IFA این شرکت، به همراه جدیدترین لوازم خانگی ممتاز ال‌جی، سه شخصیت کاملاً جدید ایجاد شده توسط ال‌جی و پلی موبیل به نمایش گذاشته می‌شوند: هِنری (با نام مستعار «LG Man») همیشه آماده به کمک و آگاه، نورا اینفلوئنسر محبوب آشپزخانه و سبک زندگی، جِی.جِی که پیشرو در مد است.

برای کمک به سه شخصیت LG-PLAYMOBIL و داشتن سبک زندگی راحت و در مقیاس مینیاتوری در خانه، نسخه های اسباب بازی لوازم نوآورانه ال‌جی، از جمله ماشین لباسشویی، اجاق گازهای InstaView و یخچال اینستاویو و ماشین لباسشویی و خشکشویی WashTower یکپارچه است.

شخصیت‌های بامزه و لوازم خانگی کوچک حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی حفظ می‌کنند و در محتوای سرگرم‌کننده در کانال‌های آنلاین ال‌جی، از جمله اکانت رسمی اینستاگرام شرکت لوازم خانگی، Life’s Good Kitchen (@lifesgoodkitchen) ظاهر می‌شوند.

Roh Soo-kie، رئیس ارتباطات برند در شرکت لوازم خانگی و هوای شرکت ال‌جی الکترونیکس، گفت: «خوشحالیم که به بازدیدکنندگان IFA یک پیش‌نمایش مخفیانه از مجموعه اسباب‌بازی‌های جدید فوق‌العاده‌مان که با همکاری PLAYMOBIL خود آلمان ایجاد شده است، ارائه دهیم. مصرف‌کنندگان می‌توانند در رویدادها و تبلیغات انحصاری که از اوایل سال 2023 شروع می‌شود، این اسباب‌بازی‌های بسیار کلکسیونی و کوچک را به دست آورند. ما به ارائه فعالیت‌های تعاملی که تجربیات منحصربه‌فرد مشتری را ارائه می‌دهند و تعهد مستمر ال‌جی به نوآوری برای زندگی بهتر را برجسته می‌کنند، ادامه خواهیم داد.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) در برلین، آلمان، می‌توانند در غرفه نمایشگاهی ال‌جی در سالن 18، مس برلین، درباره مجموعه اسباب‌بازی‌های جدید اطلاعات بیشتری کسب کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید