۲۴ آبان ۱۴۰۱

فضای آشپزخانه‌ خود را با یخچال MoodUp ال‌جی تازه کنید

از ظاهر آشپزخانه‌ی خود خسته شده‌اید؟ چاره‌ کار یخچال« MoodUp» ال‌جی است!

اگر از رنگ یکنواخت یخچال خانه­‌تان خسته شده‌اید، یخچال جدید MoodUp ال‌جی با درب‌­هایی مجهز به پنل LED با قابلیت تغییر رنگ، بنا به حس‌وحال شما و یا با توجه به دکوراسیون دلخواه آشپزخانه حال و هوای خانه‌­تان را تازه می­‌کند.

این یخچال که نخستین بار در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد، علاوه بر آنکه دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ خنک­‌کنندگی و سازگار با خانه‌های هوشمند است، با داشتن درب‌های LED با قابلیت تغییر رنگ و مجهز بودن به اسپیکرهای داخلی‌ برای پخش موسیقی، تجربه‌ای جدید برای کاربران خود رقم می‌زند.

از طریق برنامه  LG ThinQ™، کاربران می‌توانند از بین 22 رنگ برای پنل درب بالایی و 19 رنگ برای درب پایین انتخاب کنند، که به آنها امکان تغییر ظاهر یخچال و محیط آشپزخانه را می‌دهد. کاربران می‌توانند ظاهر پنل‌ها را نیز شخصی سازی کنند و با اعمال تم‌های رنگی متنوع و جذاب حال و هوا را بهبود ببخشند.

در یخچال MoodUp ال­‌جی، سطح جدیدی از شخصی‌سازی استفاده شده ­است، چرا که کاربران می‌توانند از طریق اتصال تلفن هوشمند خود به یخچال، رنگ یخچال را مطابق میل خود تغییر دهند.

این یخچال مجهز به بلوتوث بوده و علاوه بر تلفن، می‌توان تلبت، لپ‌تاپ و کامپیوتر را به آن متصل نمود و از طریق اپلیکیشن‌ها یا فهرست‌ پخش LG Music Selection، موسیقی مورد علاقه‌ی خود را از طریق آن پخش کرد. ویژگی جذاب دیگر MoodUp، تغییر رنگ پنل‌های LED هم‌گام با موسیقی در حال پخش است و بدین ترتیب آشپزخانه از فضایی دلگیر، به محیطی شاد و سرگرم‌کننده تبدیل خواهد شد.

یخچال MoodUp علاوه بر بلوتوث، قابلیت اتصال به شبکه WiFi را نیز دارد و به لطف فناوری هوش مصنوعی (AI) به کار رفته در این یخچال از توانایی تشخیص صدای ال‌جی نیز می‌توان در آن بهره برد.

از دیگر ویژگی‌های این یخچال، چشمک زدن پنل‌ها هنگام نزدیک شدن کاربر به آن است؛ به گفته‌ ال‌جی، درب این یخچال شب‌ها با تشخیص حرکت کاربر در محیط، پرنورتر می‌شود تا کاربر راحت‌تر به آن دسترسی پیدا کند. این گزینه برای افرادی که نیمه‌شب هوس خوراکی­‌های خوشمزه می‌کنند و نمی‌خواهند چراغ آشپزخانه را روشن کنند بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های متمایز این یخچال، چشمک‌زدن مداوم پنل‌های درب  LED، در صورت باز ماندن طولانی مدت درب یخچال است. از جذابیت‌های دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، چشمک‌زدن پنل‌ها در صورت نزدیک شدن افراد به آن است که نوعی «خوشامدگویی» محسوب می‌شود.

افرادی که می‌خواهند ظاهر آشپزخانه‌شان کلاسیک­تر باشد، یا بسته به شرایط، نیازی به تغییر رنگ آن ندارند، می‌توانند پنل‌های LED را خاموش کنند تا رنگ یخچالشان سفید و خاکستری باشد. در این صورت رنگ سفید، Lux White و رنگ خاکستری Lux Gray خواهد بود.

روزگاری که یخچال تنها مواد خوراکی و نوشیدنی‌ها را تازه و خنک نگه می‌داشت به سر آمده است. امروزه لوازم هوشمند آشپزخانه‌ به اینترنت متصل می‌شوند، درب‌های شیشه‌ای شفاف و TV-sporting دارند و آشپزخانه را به محیطی سرگرم‌کننده تبدیل می‌کنند، و نوآورانه‌­ترین نمونه‌ چنین لوازمی یخچال ال‌جی MoodUp ست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید