۲۴ آبان ۱۴۰۱

رونمایی ال‌جی از اولین مانیتور جراحی Mini LED در نمایشگاه MEDICA 2022 آلمان

جدیدترین مانیتور جراحی Mini LED ال‌جی کیفیت تصویر Mini LED فوق العاده، صفحه نمایش جراحی دقیق، عملکرد و راحتی تصویر فوق العاده‌ای را به بخش مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اولین مانیتور جراحی 27 اینچی 4K خود را با فناوری Mini LED (مدل 27HQ710S) در نمایشگاه بین‌المللی پزشکی MEDICA 2022 که در دوسلدورف آلمان از 14 تا 17 نوامبر برگزار می‌شود، به نمایش می‌گذارد.

مانیتور جراحی ال‌جی 4K Mini LED به لطف فناوری Mini LED این شرکت که تصاویر واضح و دقیقی را ارائه می‌کند، کیفیت تصویر استثنایی دارد. نمایشگر 27 اینچی این محصول با وضوح 4K (3840 در 2160) از هزاران دیود LED ریز استفاده می‌کند تا حداکثر روشنایی 2000 سی دی در متر مربع و نسبت کنتراست 1000:1 را ارائه دهد. مانیتور جراحی ال‌جی با 1500 منطقه کاهش نور موضعی، تصاویر رنگی پر جنب و جوش و با کیفیت بالا را با روشنایی ثابت در کل صفحه نمایش می‌دهد.

نمایشگر روشن و باکیفیت مانیتور جراحی جدید ال‌جی علاوه بر کمک به بازتولید تصویر عالی، برای استفاده در اتاق‌های عمل بیمارستان و مراکز جراحی مناسب است. مانیتور جراحی همچنین 20 درصد بیشتر از طیف رنگی sRGB را نسبت به مدل قبلی خود (مدل 27HQ710S) پوشش می‌دهد. ترکیب این ویژگی‌ها، همراه با طراحی جمع‌وجور و آسان برای تمیز کردن، مانیتور جراحی ال‌جی را به مکملی ارزشمند برای مجموعه جراحی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، طراحی مانیتور جراحی جدید دوام و قابلیت اطمینان را برای محیط جراحی بهینه می‌کند. مانیتور 27HQ710S به لطف استفاده از شیشه باندینگ اپتیکال (Optical Bonding Glass)، انعکاس‌های منحرف کننده از نور سالن را کاهش می‌دهد و محصول از جلو و عقب آن (به ترتیب دارای رتبه IP45 و IP32) در برابر مواد خارجی و پاشیدن محافظت می‌کند.

سیلاس چوی، معاون رئیس بخش کسب و کار و راهکارهای تجاری ال‌جی گفت:

«بازار مانیتورهای پزشکی که می‌توانند تصاویر رنگی روشن و با کیفیت بالا را با وضوح واقعی 4K ارائه دهند، در حال رشد است و این در محصولاتی که در نمایشگاه MEDICA امسال به نمایش گذاشته می‌شوند منعکس شده است. مانیتور 27HQ710S نتیجه تلاش‌های ال‌جی برای ارائه فناوری LED برتر خود به بخش پزشکی است. ما معتقدیم که این مدل جدید افزودنی ارزشمند به مجموعه جراحی خواهد بود.»

بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی ال‌جی (سالن 10، غرفه D40) در MEDICA 2022 می‌توانند طیف کاملی از نمایشگرهای پزشکی ال‌جی، از جمله مانیتور جراحی جدید 4K Mini LED را بررسی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید