۲۵ آبان ۱۴۰۱

CordZero ال‌جی؛ اولین جاروبرقی که گواهینامه UL را دریافت کرد

جاروی LG CordZero Vacuum مجهز به سیستم فیلتراسیون قدرتمند بالاترین درجه را برای کیفیت و ایمنی هوای داخل خانه دارد.

محصولات سری CordZero ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) گواهی طلایی را از UL Solutions، پیشرو جهانی در علم ایمنی کاربردی، دریافت کردند. این محصولات شامل جاروبرقی LG CordZeroThinQ A9 Kompressor و جاروی دستی CordZero A9 Stick، جاروبرقی رباتیک CordZero R9 و All-in-One Tower، اولین محصولاتی در دسته جاروبرقی هستند که گواهینامه UL را کسب کرده و اثربخشی کاهش خطر انتشار مواد شیمیایی و ذرات را تایید می‌کنند.

ال‌جی متعهد به تبدیل خانه به مکانی سالم‌تر و ایمن‌تر است و محصولاتی با تاییدیه طلایی، مانند مدل‌های تهویه مطبوع مسکونی و سیستم تهویه مطبوع LG DUAL Vane، برای زندگی بهتر ارائه می‌دهد. جدیدترین محصولات لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی که سخت‌ترین استانداردهای UL را برای انتشار ترکیبات آلی فرار (VOC) رعایت کرده‌اند، جاروبرقی‌های CordZero عملکرد تمیز کردن عالی را بدون تأثیر منفی بر کیفیت هوای خانه ارائه می‌کنند. جاروبرقی های CordZero با استفاده از سیستم فیلتراسیون جامع ال‌جی، به طور موثر گرد و غبار را از محیط داخلی پاک و مهمتر از همه، از ورود مجدد آن جلوگیری می‌کند.

انتشار VOC می‌تواند عوارض مختلفی برای سلامتی ایجاد کند و به ویژه برای کودکان خردسال و افراد مسن مضر باشد. گواهی طلایی بالاترین درجه قابل دستیابی در برنامه صدور گواهینامه UL است که تأیید می‌کند که یک محصول انتشار VOC پایینی تولید کرده و فضاهای داخلی را برای همه ایمن‌تر و راحت تر می‌کند.

محصول ابتکاری All-in-One Tower که به عنوان یک ایستگاه برای جاروبرقی‌های دستی ال‌جی CordZero عمل می‌کند، دارای کیسه گرد و غبار ضد باکتری، فیلترهای محافظ موتور قابل جابجایی و قابل شستشو و سیستم تخلیه خودکار سطل زباله بسیار کارآمد است که از خروج ذرات ریز گرد و غبار جلوگیری می‌کند. جاروی All-in-One Tower با صرفه جویی در فضا و استفاده آسان، شارژ سریع و ذخیره سازی بدون دردسر لوازم جانبی جاروبرقی را نیز فراهم می‌نماید.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس گفت:

«به عنوان بخشی از هدفمان برای ایجاد «زندگی بهتر برای همه»، تلاش‌های خود را برای ارائه محصولاتی بهتر برای مصرف‌کنندگان و محیط‌ زیست گسترش می‌دهیم. ال‌جی به ارائه تجربیات متمایز به مشتریان از طریق لوازم خانگی پیشرفته‌ای که با در نظر گرفتن سلامت مردم و کره زمین طراحی شده‌اند، ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید