۰۸ تیر ۱۴۰۰

اوج بازی در تلویزیون‌های پریمیوم ال‌‌جی با به روزرسانی جدید Dolby

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با قابلیت Dolby Vision برای بازی با کیفیت 4K 120Hz درجه یک‌ترین لذت را ارائه می دهند

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با افتخار اعلام کرد که اولین تولیدکننده تلویزیون است که توانایی پشتیبانی Dolby Vision HDR را با سرعت 4K 120Hz برای بازی در سیستم عامل‌های سازگار ارائه می‌دهد و تعهد خود را برای ارائه بهترین‌ تجربه بازی روی صفحه نمایش بزرگ مجددا تایید می‌کند. تلویزیون‌های برتر ال‌جی با قابلیت‌های پیشرفته بازی و کنترل‌های راحت و کاربر‌پسند، آماده ارائه تجربه‌های عالی بازی‌های نسل بعدی هستند.

نسخه سیستم عامل 03.15.27 که اکنون در دسترس است، تلویزیون‌های OLED سری C1 و G1 ال‌جی را به عنوان اولین تلویزیون در جهان معرفی می‌کند که قادر به پشتیبانی باورنکردنی Dolby Vision® HDR با سرعت 4K 120Hz بر روی سیستم عامل‌های سازگار است.

مدل‌های اضافی برتر در تلویزیون‌های 2021 ال‌جی مانند سری OLED Z1، سری QNED Mini LED QNED99 و تلویزیون‌های سری NanoCell NANO99 نیز در ماه جولای به روزرسانی می‌شوند. مدل‌های تلویزیونی بیشتر 2021 و 2020 نیز در حال آزمایش برای بازی Dolby Vision در 60 یا 120 هرتز هستند.

این میان افزار ویژگی جدید دیگری را برای ارتقای تجربه بازی با راحتی بیشتر ارائه می‌دهد. داشبود بازی یا Game Dashboard که در تمام تلویزیون‌های 2021 ال‌جی مجهز به Game Optimizer موجود است، منویی روی صفحه نمایش شناور شبیه به نمایشگر سربالا (HUD) است که در بسیاری از بازی‌ها یافت می‌شود. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات تلویزیون را به سرعت ببینند و به آنها امکان می‌دهد بدون مکث در بین ژانرهای مختلف – استاندارد، FPS ،RPG یا RTS – جابه‌جا شوند.

داشبورد وضعیت حالت‌های دیگر مانند تثبیت‌کننده سیاه، تأخیر کم و نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) را نیز نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند برای دسترسی به گزینه‌های بیشتر Game Optimizer را مستقیماً از داشبورد بازی راه‌اندازی کنند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی که توسط نشریات معتبر و علاقه‌مندان به بازی در سراسر جهان به عنوان بهترین تلویزیون برای بازی شناخته می‌شوند، ویژگی‌هایی دارند که باعث می‌شود بازی‌های هر سبک فوق‌العاده روان و سریع بازی شوند. تلویزیون‌های ال‌جی با حداقل تأخیر، گیم پلی شگفت‌انگیزی را با سطحی از پاسخگویی ارائه می‌دهند که می‌تواند به کاربران کمک کند در چالش‌های کنسول نسل جدید و رایانه‌های شخصی خود، به بالای صفحه اصلی صعود کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید