۱۱ شهریور ۱۳۹۶

درخشش ال‌جی در IFA 2017؛ نتیجه مشارکت با شرکت‌های Dolby و Technicolor در عرصه تلویزیون

تلویزیون‌های OLED ال‌جی که برنده جایزه شده‌اند در نمایش تصویر هر نوع محتوایی پیشگام بازار هستند.

ال‌جی به واسطه همکاری قوی با شرکت‌های مشهوری ماننند Dolby و Technicolor که فناوری‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند در نمایشگاه IFA 2017 خوش درخشید.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی محصول سال 2017 از حالت Technicolor Expert Mode برخوردارند که رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد؛ شیوه‌ای که دانشمندان رنگ در Technicolor بر روی بیشتر محتوای ممتاز و درجه یک هالیوودی کار می‌کنند. این حالت در منوی تنظیمات تصویر در تمامی تلویزیون‌های 2017 ال‌جی که از ماه اکتبر امسال عرضه می‌شوند وجود خواهد داشت. البته، ال‌جی تصمیم دارد در تلویزیون‌های SUPER UHD خود نیز قابلیت Technicolor Expert Mode را تعبیه کند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با عملکرد عالی و بی‌نظیرشان مشهور هستند و به همین دلیل توسط شرکت Technicolor به عنوان نمایشگر مرجع مشتری در ارائه نسخه‌ نمایش خانگی فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی استفاده می‌شوند. این تأییدیه از جانب Technicolor مهر تأییدی بر ادعای درازمدت ال‌جی با این مضمون دارد که تلویزیون‌های OLED امکان لذت بردن از تجربه ممتاز و درجه یکی از فیلم دیدن را برای کاربران میسر می‌کند.

LG-SIGNATURE-TV-W_01

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 از قابلیت‌ نمایش بازی‌های 4K HDR در تلویزیون‌های OLED خود که از نظر عملکرد رنگ بسیار وسعت دارند پرده برداشت. همچنین، تلویزیون‌های OLED ال‌جی از حالت HDR Game Mode برخوردارند که ال‌جی سعی کرده با نمایش این قابلیت و اجرای بازی‌های پرطرفدار در دستگاه‌های مایکروسافت X Box One S به خوبی نحوه اجرای عالی و بی‌عیب و نقص آن را در معرض دید عموم گذارد.

همه تلویزیون‌های OLED ال‌جی محصول سال 2017 و تلویزیون‌های SUPER UHD از قابلیت Active HDR برخوردارند که در زمان نمایش محتوای HDR رنگ‌ها را روشن‌تر و جزییات سایه‌ها را بیشتر نشان می‌دهد.

علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED  و SUPER UHD ال‌جی سال 2017 می‌توانند از چندین فرمت HDR نظیر HDR10 و Dolby Vision و HLG پشتیبانی کنند. همچنین، ال‌جی تصمیم دارد از فناوری Advanced HDR که قرار است شرکت Technicolor به زودی ارائه دهد نیز پشتیبانی کند.

ال‌جی برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2017 عملکردهای کنترل صوتی پیشرفته Alexa را در تلویزیون‌هایش که به بلندگوی Amazon Echo متصل بودند به نمایش خواهد گذاشت. الکسا با تلویزیون‌های webOS ال‌جی سازگاری دارد. بنابراین، بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قادر خواهند بود با دادن فرمان صوتی به تلویزیون، عملکردهای آن را کنترل کنند؛ مثلاً کانال‌های تلویزیون‌ را تغییر دهند، صدای تلویزیون را کم و زیاد کنند، محتوای دلخواه خود را جست‌وجو نمایند یا برنامه‌های کاربردی تلویزیون هوشمندشان را اجرا کنند؛ که البته همه اینها بدون دخالت دست کاربر یا استفاده از کنترل از راه دور و تنها با کمک فرامین صوتی انجام خواهد گرفت.

LG-SIGNATURE-TV-W_02

از دیگر محصولات برجسته در IFA 2017 تلویزیون LG SIGNATURE OLED W است. این شاهکار مهندسی مفتخر به دریافت جوایز بسیار زیادی در نمایشگاه CES 2017 شد که عنوان “بهترین بهترین‌های سال 2017” درصدر این عناوین است. تلویزیون OLED تحسین‌شده دیگر مدل E7 است که در همه جا و از همه نظر تقدیر شد و توانست در سه بخش سینمای خانگی، HDR و عملکرد پخش آنلاین در چهاردهمین سال برگزاری CE Week TV Shootout در نیویورک تاج پادشاهی را بر سر بگذارد. علاوه بر این، تلویزیون OLED E7 ال‌جی توسط انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA) به عنوان “بهترین تلویزیون OLED” شناخته شد.

غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 میزبان تلویزیون‌ LG SIGNATURE OLED W و دیگر ابتکارات ال‌جی در عرصه تلویزیون خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید