۰۱ شهریور ۱۴۰۱

رونمایی از دستگاه تصفیه‌کننده هوای رومیزی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022

ورود به عصر جدید سلیقه‌های شخصی؛ دستگاه تصفیه هوای زیبا و جدید Aero Furniture دارای فناوری‌های پیشرفته تصفیه هوا، طراحی بدنه قابل تغییر و ویژگی‌های راحت و کاربرپسند است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تصفیه‌کننده هوای جدید خود را با نام PuriCare Objet Collection Aero Furniture در نمایشگاه IFA 2022 ارائه می‌کند.

این محصول دنباله‌روی تصفیه هوای قبلی ال‌جی با PuriCare AeroTower است که در نمایشگاه CES اوایل سال جاری تحسین شد. این دستگاه تصفیه هوای رومیزی جدید مرز بین لوازم خانگی زیبا و تصفیه‌کننده هوای پیشرفته را محو می‌کند و طرحی خاصی را ارائه می‌دهد که می‌تواند مطابق با اولویت‌های فردی، تصفیه هوا 360 درجه و ویژگی‌های کاربرپسند باشد.

دستگاه تصفیه هوای LG Aero Furniture شیک و جمع و جور است و با اندازه نسبتا کوچکی دارد که برای فضاهای کوچکتر، مانند اتاق خواب، مطالعه یا استودیو عالی به نظر می‌رسد. کاربران می‌توانند رنگ پایه دستگاه را بین گزینه‌های کرم متمایل به زرد، طوسی و مسی انتخاب کنند. شکل روی میز آن می‌تواند (گرد یا صاف) متناسب با سلیقه شخصی آنها یا مطابقت با دکوراسیون خانه باشد.

این محصول ابتکاری و جدید سطح صاف و یکدستی دارد که مکانی مفید برای نگهداری وسایل خانه یا نمایش اشیاء تزئینی است. علاوه بر این، برای روشن/خاموش کردن دستگاه و مدیریت حالت‌های جریان هوا و ویژگی‌های روشنایی حالت، کنترل‌های راحت را در قسمت زیرین خود ادغام می‌کند. مجموعه ای از نشانگرهای کوچک که به طور ماهرانه در نزدیکی لبه دستگاه قرار گرفته و هم سطح با بخش رویی آن است، نشان دهنده اتصال Wi-Fi، کیفیت هوا، قدرت جریان هوا و وضعیت آپگرید است.

علاوه بر این، تصفیه هوای Aero Furniture جدید ال‌جی مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفکرانه را برای تجربه کاربری شخصی‌تر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی گوشی‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم خود را از طریق شارژر بی‌سیم داخلی روی میز شارژ کنند و فضای دلپذیری را با ویژگی نورپردازی بر حسب حالات روحی ایجاد کنند. نورپردازی قابلیت انتخاب هشت رنگ مختلف دارد و به راحتی با استفاده از برنامه LG ThinQ کنترل می‌شود.

علاوه بر این، تصفیه‌کننده هوای منحصربه‌فرد ال‌جی با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده و از اجزای ساخته شده از پلاستیک قابل بازیافت تولید شده است؛ در این فناوری از لوازم قدیمی و محصولات الکترونیکی در ساخت، بسته‌بندی و حمل استفاده شده است.

دستگاه تصفیه هوای جدید ال‌جی، فراتر از طراحی پیچیده‌اش، راحتی سفارشی‌شده را در خانه ارائه می‌کند و عملکرد آن می‌تواند مطابق با هر ترجیحی تنظیم شود. این محصول به لطف فیلتر چند مرحله‌ای Aero Furniture که ترکیبی از فیلتر فوق‌العاده ظریف، فیلتر جمع‌کننده گرد و غبار و فیلتر بوزدایی ال‌جی است، کیفیت هوای داخل خانه را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

کاربران همچنین می‌توانند از هوای پاک‌تر داخلی با استفاده از فناوری UVnano ال‌جی لذت ببرند. این فناوری حضور ویروس‌ها و باکتری‌ها را روی و اطراف تیغه‌های فن Aero Furniture تا 99.99 درصد کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، ال‌جی نسخه‌های محدودی از دستگاه تصفیه هوای جدید خود را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد. مدل‌هایی نیز با تزئینات منحصر به فرد رومیزی که توسط هنرمندان مشهوری مانند نقاش محبوب کره جنوبی، کیم سان وو، طراحی شده‌اند، و نیز مدل‌های ساخته‌شده با مواد پایدار جدید را عرضه خواهد کرد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «دستگاه تصفیه هوای Aero با طراحی قابل تنظیم، تصفیه هوای پیشرفته و ویژگی‌های کاربر محور، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند خانه‌ای سالم، راحت و شخصی‌تر ایجاد کنند. ال‌جی با پاسخگویی به نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان در سراسر جهان، به توسعه نوآوری‌ها برای زندگی سالم‌تر و بهتر ادامه خواهد داد.»

ال‌جی آخرین نوآوری‌های خود، از جمله محصول جدید Aero Furniture را در غرفه نمایشگاهی خود (سالن 18، مسه برلین) در IFA 2022 در برلین، آلمان، از 2 تا 6 سپتامبر به نمایش خواهد گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید