۰۱ شهریور ۱۴۰۱

عرضه مانیتور ۲۷ اینچ همه‌کاره‌ ال‌جی Libero با وب‌کم جداشدنی  

مانیتور ۲۷ اینچی ال‌جی Libero  با مدل 27BQ70QC قابلیت نصب راحتی دارد و در دسترس طیف وسیعی از کاربران قرار خواهد گرفت.

مانیتور ال‌جی Libero مخصوص کار در دفاتر اداری یا خانگی است نه مخصوص بازی. صفحه‌نمایش این مانیتور ویژگی متمایزی ندارد اما گزینه‌های جالبی دارد؛ مثلا می‌توان از آن مثل تلویزیون‌های هوشمند بدون پایه‌ استفاده کرد یا آن را روی دو براکت گذاشت. ال‌جی یک وب‌کم Full HD جداشدنی برای تماس‌های کنفرانسی با مانیتور Libero  مدل 27BQ70QC اختصاص داده است.

می‌توانید با استفاده از وب‌کم فول اچ‌دی جداشدنی با میکروفون یکپارچه و بلندگوهای استریوی داخلی با Waves MaxxAudio، جلسات و کنفرانس‌های ویدیویی مختلفی را میزبانی کنید. همچنین، پوشش وبکم حریم خصوصی به محافظت از حریم خصوصی شما کمک می‌کند.

به‌گفته‌ ال جی، مانیتور Libero نرم‌افزاری دارد که صفحه را در تمامی جهت‌ها تنظیم می‌کند. بنابراین، برای تغییر جهت مانیتور به کارکردن با دکمه‌ها یا منو تنظیمات آن نیازی نیست. رزولوشن مانیتور جدید ال‌جی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است و از پوشش رنگی sRGB به‌میزان ۹۹ درصد و پشتیبانی از HDR10 بهره می‌برد.

فناوری HDR در حال حاضر برای محتوای مختلف اعمال می‌شود. این مانیتور با HDR10 (محدوده دینامیکی بالا) سازگار است و از سطوح خاصی از رنگ و روشنایی پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، بینندگان می‌توانند از رنگ های چشمگیر محتوا لذت ببرند.

مانیتور IPS ال‌جی دقت رنگ بی‌عیب و نقصی را نمایش می‌دهد. با زاویه دید گسترده، صفحه نمایش IPS از پوشش 99 درصدی طیف رنگ sRGB برخوردار است.

مانیتور جدید ال‌جی به درگاه HDMI و USB نوع C مجهز شده و می‌تواند دستگاه‌های متصل را با سرعت ۶۵ وات شارژ کند. شما می‌توانید مشخصات کامل این مانیتور را در وب‌سایت رسمی ال جی مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید