۰۲ شهریور ۱۴۰۱

معرفی تبلت Ultra Tab ال‌جی با نمایشگر ۱۰ اینچ و پردازنده Snapdragon 680 

ال‌جی از تبلت اندروید جدید خود با مدل ال‌جی Ultra Tab رونمایی کرد. این محصول به صفحه‌نمایش ۱۰ اینچ از نوع LCD، پردازنده Snapdragon 680 و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

شاید ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده باشد، اما به‌تازگی تبلت اندروید جدیدی برای بازار کره‌ جنوبی معرفی کرده است. این محصول Ultra Tab نام دارد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۱۰٫۳۵ اینچ از نوع IPS LCD، پردازنده Snapdragon 680 و باتری ۲۷٫۱ وات‌ساعتی اشاره کرد.

نمایشگر تبلت Ultra Tab ال‌جی از وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر ۵:۳ را ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و چهار بلندگو در دوطرف آن تعبیه شده است. این محصول از قلم Wacom نیز پشتیبانی می‌کند.

Ultra Tab ال‌جی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم دارد و از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند. بنابراین، کاربران می‌تواند فضای ذخیره‌سازی آن را ارتقا دهند. این تبلت با استاندارد MIL-STD 810G (استاندارد نظامی آمریکا) عرضه می‌شود و درنتیجه دربرابر ضربه، آب و شوک مقاومت دارد.

ال‌جی Ultra Tab در رنگ خاکستری و با قیمت ۳۲۷ دلار به‌فروش می‌رسد. این محصول در کره‌ی جنوبی دردسترس قرار گرفته ولی تا این‌ لحظه هیج جزئیاتی درمورد عرضه‌ی آن در سایر کشورهای جهان ارائه نشده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید