۰۲ شهریور ۱۴۰۱

رتبه اول رضایت مشتری برای اجاق گازهای مبله و القایی ال‌جی

مشتریان امریکایی ال‌جی الکترونیکس را بهترین برند اجاق گاز دانستند.

نتایج نظرسنجی از مشتریان توسط مرکز تحقیقاتی Consumer Reports نشان داد ال‌جی الکترونیکس در رتبه‌بندی ایالات متحده امریکا صدرنشین است و بهترین و باکیفیت‌ترین اجاق گازها را تولید کرده است.

Consumer Reports می‌گوید اجاق گاز سیگنچر ال‌جی در همه آزمایش‌ها بالاترین امتیاز را کسب کرده است. ال‌جی همچنین برای اجاق گاز القایی خود نیز در صدر قرار گرفت.

ال‌جی در جدیدترین اجاق‌ گازهای خود از فناوری‌های InstaView و ThinQ استفاده کرده که تجربه‌ی آشپزی کاملاً متفاوتی را برای کاربران رقم می‌زند. با اپلیکیشن ThinQ می‌توانید اطلاعات غذای داخل فر را دریافت کنید و دستور پخت و امکان کنترل گاز از راه دور را نیز به شما می‌دهد.

فناوری InstaView در اجاق گازهای ال‌جی در واقع همان درب شیشه‌ای فر اجاق گاز است که با وجودش دیگر لازم نیست درب فر را باز کنید. فقط کافی است دو بار روی پنل شیشه‌ای ضربه بزنید تا شیشه شفاف شود و شما فضای داخل فر را ببینید.

این طراحی بسیار جذاب، علاوه بر ظاهر بسیار شیک و مدرنی که دارد، به پخت هر چه بهتر غذاها، کیک‌ها و شیرینی‌ها کمک می‌کند و باعث جلوگیری از اتلاف هوای داغ درون فر می‌شود و بدون ایجاد اختلال در فرآیند پخت و پز یا اتلاف برق، می توانید ببینید که پخت غذایتان چگونه پیش می رود. البته این به این معنی است که درب فر خود را به اندازه کافی تمیز نگه دارید تا فضای داخل را ببینید، بنابراین فناوری جدید EasyClean در دمای پایین و همچنین چرخه استاندارد خود تمیز شوندگی در دمای بالا در این اجاق­ها بسیار مفید است و از چسبیدن مواد غذایی و چربی به بدنه‌ی دستگاه جلوگیری می‌کند. به‌طوری‌که تنها با یک دستمال مرطوب می‌توان دستگاه را تمیز نگه داشت.

اجاق گازهای مدرن ال‌جی مجهز به تکنولوژی اینستاویو و منوی ThinQ  با تکیه بر هوش مصنوعی (AI) و فناوری یادگیری عمیق، حتی قابلیت تجزیه و تحلیل عملکرد خود را نیز دارند. به این صورت که می‌توانند با تشخیص به موقع هر نوع مشکل یا ناهماهنگی، هشدارهای لازم را برای کاربر ارسال کنند. این در حالی است که نکات مفید نگهداری بهتر را نیز به کاربر گوشزد می‌کنند تا اجاق‌ گازهای ال‌جی برای سال‌های بیشتری عملکرد سالم و درست داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید