۳۰ دی ۱۴۰۰

آشپزخانه بهداشتی‌تر و مواد غذایی تازه‌تر و سالم‌تر با یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی

یخچال‌های InstaView Door-in-Door ال‌جی مواد غذایی را به مدت طولانی‌تر تازه نگه می‌دارد. به این معنی که رفت و آمد شما به سوپرمارکت و فروشگاه‌های مواد غذایی برای تامین مایحتاج خوراکی کمتر خواهد شد.

یخچال InstaView Door-in-Door مجهز به فناوری نانوی فرابنفش (UVnano)، یخچال فریزر دوقلوی ال‌جی که به روز شده و همین طور جدیدترین یخچال InstaView ThinQ. این لوازم آشپزخانه جدید نشان از تعهد ال‌جی برای ارائه انتخاب به مشتریان دارد و به آنها کمک می‌کند بهداشتی‌ترین زندگی را در آشپزخانه تجربه کنند.

یخچال اینستاویوی ال‌جی (LG InstaView) با درب دولایه Door-in-Door می‌توانید دو برابر بیشتر بوهای بد یخچال را از بین ببرد و باکتری‌ها را فیلتر کند تا میوه‌ها و سبزیجات به صورت طبیعی و تازه مدت زمان زیادی باقی بمانند.

در یخچال اینستاویوی ال‌جی فیلتر هوای هوشمند نه تنها باعث از بین رفتن باکتری‌ها تا میزان %99.999 درصد می‌شود، بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل ممکن می‌رساند. علاوه بر این، می‌توانید مواد غذایی را در شرایط محیطی پاکیزه‌تر، تازه‌تر نگهداری کنید.

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView قابلیت‌های متنوع ارتقا یافته دیگری نیز در اختیار شما می‌گذارد. ویژگی برچسب هوشمند به شما اجازه می‌دهد در پنل روی یخچال لیست مواد داخل یخچال را سازماندهی کنید و یا لیست کارهایی که  باید در طول روز انجام دهید را مدیریت کنید.

اعضای خانواده می‌توانند برای یکدیگر یادداشت بگذارند و لیست انجام کار روی صفحه نمایشگر یادداشت کنند. لنز ۲ مگاپیکسلی پانارومای بسیار عریض داخل یخچال، از داخل یخچال در زاویه‌های مختلف عکس می‌گیرد و آنها را به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند مورد نظر می‌فرستد. قابلیتی که برای افرادی که بدون لیست خرید به فروشگاه می‌روند بسیار کاربردی است.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید