۳۰ دی ۱۴۰۰

تلویزیون لایف استایل ال‌جی به مروارید شرق می‌آید

با ادغام فزاینده محتوای ویدئویی آنلاین در زندگی روزمره ما، مصرف‌کنندگان حتی برای سرگرمی، اطلاعات و تعامل اجتماعی به این شکل از رسانه‌ها بیشتر وابسته می‌شوند. پاسخ ال‌جی به این روند، تلویزیون LG StanbyME است، صفحه‌نمایش بی‌سیم ۲۷ اینچ با باتری داخلی متصل به پایه متحرک، که راحتی و راحتی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد تا آن را به همراهی ایده‌آل برای عادت‌های تماشای امروزی تبدیل کند.

ال‌جی StanbyME برخلاف رایانه‌های شخصی متحرک است و باتری مخصوص به خود برای سه ساعت مشاهده بین شارژ دارد. بر خلاف لپ‌تاپ، تلویزیون LG StanbyME یک صفحه نمایش لمسی دارد و به میز یا صفحه زیرین نیاز ندارد. این تلویزیون، برخلاف تبلت‌ها، محتوا را روی یک صفحه نمایش بزرگ 27 اینچی ارائه می‌کند.

تیم هنگ کنگ در ال‌جی الکترونیکس هفته گذشته به مناسبت اولین عرضه این محصول سرگرمی خانگی پرفروش در خارج از کره جنوبی یک رویداد پاپ آپ را در بازار مرکزی برگزار کرد. بازار مرکزی که در سال 2021 به‌عنوان زمین بازی برای همه از نو طراحی شد، نقطه عطفی از فرهنگ و میراث محلی است و مکانی ایده‌آل برای ال‌جی به شمار می‌رود تا طراحی انقلابی محصول و ویژگی‌های کاربری آسان را معرفی کند.

محل این رویداد به چهار منطقه اصلی – آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و جزیره محصول – تقسیم شد تا نشان دهد که چگونه محصول کاملاً با چیدمان سبک زندگی متنوع و مدرن مطابقت دارد.

تلویزیون LG StanbyME در منطقه اتاق نشیمن یا Living Room، با لوازم ال‌جی از جمله جاروبرقی LG CordZero A9 Kompressor و دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Air Purifier همراه بود تا نشان دهد که چگونه طراحی تمیز و درخشان آن به راحتی با یک فضای نشیمن معمولی ترکیب می‌شود. این صفحه نمایش توانایی خود را در پشتیبانی از مجموعه متنوعی از محتوا از طریق برنامه‌های از پیش نصب‌شده ارائه‌دهندگان محتوای برتر از جمله نتفلیکس، دیسنی پلاس و محتوای محلی محبوب ViuTV نشان داد.

یک پخش زنده ویژه در منطقه اتاق مطالعه یا Study Room، تطبیق‌پذیری ویژگی Mobile Screen Mirroring دستگاه با استفاده از NFC را برجسته کرد. با اتصال تلفن‌های هوشمند خود به ال‌جی StanbyME، کاربران می‌توانند به راحتی همه چیز را در تلفن‌های خود در صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنند. تلویزیون LG StanbyME به برنامه LG ThinQ، پلت‌‌فرم اختصاصی هوش مصنوعی ال‌جی، نیز متصل می‌شود تا عملکردهای خاصی را روی نمایشگر کنترل کند.

با رولرها یا غلتک‌های داخلی و صفحه نمایش قابل چرخش که می‌تواند هم در جهت عمودی و هم در جهت افقی نمایش داده شود، نقاط قوت LG StanbyME در تحرک و انعطاف‌پذیری در مراسم رونمایی به طور کامل به نمایش گذاشته شد و جهان مردم مدرنی را که همیشه به دنبال ارتقای سبک زندگی شخصی هستند جذب می‌کند. محصولاتی که ارزش‌های منحصر به فرد مشتری را ارائه می‌دهند و از سبک زندگی خانه محور حمایت می‌کنند.

چیزی که مهمانان بلافاصله در مورد LG StanbyME تحسین کردند این واقعیت بود که این محصول در زمانی طراحی شده که مصرف کنندگان عادت‌های خود را در مورد سرگرمی ارزیابی می‌کنند. از آنجایی که جهان – از جمله هنگ کنگ – وارد سومین سال همه‌گیری جهانی می‌شود، مصرف‌کنندگان به این ایده عادت کرده‌اند که به جای حضور در سینما و تئاتر، خود را در خانه سرگرم کنند.

برای این نوع مشتریان، LG StanbyME نمی‌توانست در زمان بهتری بیاید.

ارائه شده توسط ال‌جی هنگ کنگ

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید