۰۹ فروردین ۱۴۰۱

5 کلیدواژه در دنیای فناوری که باید در سال 2022 بدانید

با شروع سال با CES 2022، نوآوری‌های رونمایی‌شده پیش‌نمایشی از فناوری‌هایی ارائه کردند که احتمالاً امسال تیتر اخبار خواهند بود. در اینجا، پنج کلمه کلیدی وجود دارد که مطمئناً بر زندگی ما در سال 2022 و پس از آن تأثیر می‌گذارد:

همه‌گیری جهانی به ما نشان داده است که هیچ چیز مهم‌تر از سلامتی و تندرستی نیست. در نظرسنجی مک کینزی، 79 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که معتقدند سلامتی مهم است در حالی که 42 درصد آن را اولویت اصلی می‌دانند. ال‌جی همراه با سایر شرکت‌ها، به توسعه فناوری‌ها و دستگاه‌هایی که بهداشت را ارتقا می‌دهند و سلامت داخل خانه را بهبود می‌بخشند، ادامه خواهند داد. در نمایشگاه CES 2022، ال‌جی محصولاتی را با هدف ارتقای سلامت و تغذیه، از جمله LG PuriCare AeroTower جدید برای هوای پاک‌تر در محیط داخلی و LG tiiun برای پرورش سبزیجات تازه و مغذی حتی بدون باغچه رونمایی کرد.

با توجه به اینکه مردم اکنون زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند، مصرف‌کنندگان در استفاده از فضای شخصی خود خلاق‌تر می‌شوند. تلویزیون LG Objet و LG StanbyME که برای سبک زندگی خانه محور امروزی توسعه یافته‌اند، دارای طراحی‌های متفاوتی هستند که زندگی روزمره را لذت بخش‌تر می‌کند. جدیدترین تلویزیون‌های لایف استایل ال‌جی در هر اتاقی زیبا به نظر می‌رسند و به‌طور یکپارچه با هر فضای داخلی ترکیب می‌شوند. اکنون هرکسی می‌تواند با یک فیلم استراحت کند یا بدون نیاز به بازدید از سینما یا باشگاه بدنسازی، در یک تمرین سریع یوتیوب شرکت کند.

متاورس، پورمانتویی که دو واژه متا (معنای فراتر) و ورس به معنی جهان را با هم ترکیب می‌کند، به بخشی محبوب از فرهنگ لغت ما تبدیل شده است. آنچه بسیاری از نوآوران فناوری تئوریزه می‌کنند آینده اینترنت خواهد بود، متاورس ممکن است روزی به همه اجازه دهد تا از طریق آواتارهای دیجیتال خود برای کار، مسافرت یا سرگرمی به صورت آنلاین متصل شوند.

با استقبال بیشتر مصرف‌کنندگان از این مفهوم جدید، محصولات و دستگاه‌های ال‌جی مانند لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear، نمایشگر UltraFine و بلندگوی بازی UltraGear به کاربران کمک می‌کنند تا با تقویت حس غوطه‌ور شدن برای تجربه نهایی فراجهت، به طور واقعی‌تر در دنیای مجازی حرکت کنند.

ال‌جی در CES 2022 چشم انداز خود را برای تحرک آینده با OMNIPOD به اشتراک گذاشت، کابین مفهومی متحرک آینده این شرکت که مرز بین خانه و وسیله نقلیه را محو می‌کند. OMNIPOD با داشتن لوازم پیشرفته ماژولار داخل خودرو، محیط داخلی سازگار با استفاده از صفحه نمایش متامحیط متحرک (Meta Environment Screen) و خدمات حفاظت بر پایه هوش مصنوعی، آنچه را که ال‌جی برای آینده تحرک متصور است، نشان می‌دهد.

از آنجایی که مصرف‌کنندگان در سراسر جهان شرکت‌ها را به انجام مسئولیت‌پذیری بیشتر تشویق می‌کنند، بسیار مهم است که کسب‌وکارها محصولات و خدماتی را ایجاد کنند که کره زمین را در اولویت قرار دهند. ال‌جی از دانش تحقیق و توسعه خود برای توسعه فناوری‌هایی استفاده می‌کند که این کار را انجام می‌دهند.

جدیدترین مجموعه‌ای از لوازم خانگی و راه‌حل‌های هوای ال‌جی مانند WashTower، یخچال InstaView Door-in-Door و پمپ حرارتی هوا به آب Therma V تضمین می‌کند که حداقل انرژی برای کاهش اثرات زیست‌محیطی هنگام راه‌اندازی لوازم خانگی هدر می‌رود. علاوه بر این، ساندبارهای 2022 ال‌جی که با در نظر گرفتن محیط زیست طراحی شده است، دارای ردپای کربن کمتری در کل چرخه عمر محصول است، با بسته بندی 100 درصد کاغذی ارسال می‌شود، از رزین پلاستیکی بازیافتی برای بدنه بیرونی آن استفاده کرده و همچنین در مصرف انرژی برق صرفه جویی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید