۲۵ فروردین ۱۴۰۱

روز زمین با ال‌جی: چگونه زندگی سبز می‌تواند در خانه شما جوانه بزند؟

در دو سال گذشته، اقدامات طولانی مدت فاصله‌گذاری اجتماعی که فعالیت‌های خارج از منزل و سفرهای بین المللی را از دسترس خارج می‌کند، آسیب واقعی بر سلامت جسمی و روانی افراد وارد کرده است. از آنجایی که ما بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذرانیم، سرگرمی‌هایی که می‌توانیم در خانه انجام دهیم بسیار زیاد است؛ فعالیت‌هایی مانند باغبانی در فضای داخلی که می‌تواند به بهبود انعطاف‌پذیری ذهنی و سلامت جسمی فرد از طریق پرورش گیاهانی کمک کند که هوا را تمیز کرده و فضاهای زندگی زیباتر و آرامش بخش‌تری ایجاد می‌کند.

در راستای این روند نوظهور باغبانی خانگی، ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 از LG tiiun، یک دستگاه پرورش گیاه داخلی و باغبانی در فضای منزل را رونمایی کرد. اولین نمونه اولیه در CES 2020 معرفی شد و از آن زمان ال‌جی خستگی‌ناپذیر برای بهینه‌سازی اندازه و وزن آن کار کرده است تا مبتدی‌ترین افراد و باغبانان بتوانند در تمام طول سال سبزیجات، گیاهان و حتی گل‌ها را در خانه خود پرورش دهند. این دستگاه دو قفسه با قابلیت نگهداری شش بسته بذر یکپارچه به همراه سه کیت بذر مختلف دارد. اکنون، کاربران می‌توانند در عرض چهار تا هشت هفته به انواع محصولات سبز خانگی زندگی دهند.

پروژه LG tiiun که در حال توسعه است ساعت‌های بی‌شماری مطالعه جزئیات دقیق کشت گیاهان، از جمله تحقیقات عمیق در مورد گونه‌های گیاهی متعدد و روش‌های کشت داشته است. محققان ال‌جی برای توسعه کیت‌های بذر خود به سریلانکا و استونی سفر کردند تا بهترین خاک و محیط برای رشد گیاه سالم را مطالعه کنند. بسته‌های بذر tiiun ال‌جی با هدف دستیابی به سازگارترین کیت‌های بذر، اکنون شامل 20 نوع دانه از آروگولا و کلم پیچ گرفته تا آویشن، نعناع فلفلی و همیشه بهار است.

لیم کی یونگ، محقق ارشد tiiun در ال‎جی، گفت: «در مراحل اولیه توسعه، ما حدود 80 نوع دانه از غذاهایی که هر روز می‌خوریم تا گیاهان سبزی کمیاب‌تر، مانند گیاه یخ بیابانی شگفت انگیز، که شاید بیشتر مردم چیزی در مورد آنها نشنیده باشند، در نظر گرفتیم. در پایان، ما تصمیم گرفتیم که فقط بذرهای گیاهی آشناتر را که می‌توانند به روش‌های مختلف استفاده شوند در کیت بذر خود بگنجانیم.»

LG tiiun از تخصص تکنولوژیکی ال‌جی در چندین دستگاه از بهترین یخچال‌ها و تصفیه‌کننده‌های آب گرفته تا سیستم‌های تهویه مطبوع بهره می‌برد. با وجود کمپرسور اینورتر معروف ال‌جی، سیستم کنترل هوای انعطاف‌پذیر دمای داخلی tiiun را تنظیم می‌کند تا شرایط ایده‌آلی را برای رشد ارگانیک ایجاد کند و گیاهان بتوانند بدون توجه به فصل و دما رشد کنند. برای کسانی که فکر می‌کنند تعمیر و نگهداری آن بسیار زیاد است، این دستگاه از فناوری تامین آب استفاده کرده و به طور خودکار هشت بار در روز گیاهان را برای رشد سریع و قوی آبیاری می‌کند.

طراحی ساده و در عین حال شیک این دستگاه مدرن باغبانی به زیبایی با هر دکوراسیونی هماهنگ است و در دو رنگ پیچیده و آرامبخش بژ طبیعی و سبز چمنی- ارائه می‌شود تا به دست‌های سبز جهان حق انتخاب بیشتری بدهد. برای پیشبرد بیشتر تجربه باغبانی در فضای داخلی، این شرکت LG tiiun mini را در 3 مارس در کره عرضه کرد. این تجهیزات به کاربران امکان می‌دهد گیاهان tiiun خود را روی میز منتقل کنند تا آنها را در معرض نمایش بگذاربد.

لی هیون جی، رئیس توسعه بازاریابی tiiun در ال‌جی، می‌گوید: «ال‌جی tiiun هم عملکرد عملی و هم پشتیبانی احساسی را برای کسانی که به دنبال رشد گیاهان خود در این دوره جدید زندگی هستند، ارائه می‌کند. ما امیدواریم که از طریق به‌روزرسانی‌های منظم، ویژگی‌های هوشمندتر و راحت‌تری را اضافه کنیم که می‌توان آن‌ها را در برنامه LG ThinQ کنترل کرد و به باغبانان مشتاق راحتی بیشتری را که در سال 2022 شایسته آن هستند، ارائه دهیم.»

با LG tiiun، از یک سبک زندگی تمیزتر و سبزتر با پرورش گیاهان و سبزیجات خود در خانه لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید