۲۵ آذر ۱۴۰۰

پرورش گیاه در فضای داخلی خانه با ال‌جی

تجربه پرورش هوشمند گیاه با فناوری پیشرفته به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا گل و گیاهان خود را در کل سال پرورش دهند.

مفهوم جدید زندگی سبز ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه CES 2022 با دستگاه باغبانی LG Tiiun ارائه خواهد شد. واژه Tiiun که در زبان کره‌ای به معنای جوانه زدن است، نام مناسبی برای جدیدترین دستگاه ال‌جی است که این امکان را به شما می‌دهد که در تمام طول سال در خانه‌های خود انواع سبزیجات، گیاهان و گل‌ها را پرورش دهید ۱. جدیدترین نوآوری در سبک زندگی ال‌جی، علاوه بر طراحی شیک و زیبا، عملکرد ساده‌ای دارد و تمام مزایای یک باغ با امکانات کامل و به‌دوراز نگرانی از آفات یا آب‌وهوای نامناسب را ارائه می‌کند.

LG Tiiun که به‌عنوان یک واحد کاملاً مستقل طراحی‌شده است، دارای دو قفسه است که هر یک می‌تواند تا شش بسته دانه همه‌کاره را به همراه سه نوع مختلف کیت بذر در خود جای دهد. با هر بسته بذر حاوی ۱۰ سوراخ برای جوانه‌زنی، کاربران می‌توانند به لطف فناوری و دانش پیشرفته ال‌جی، انواع گیاهان را به‌طور هم‌زمان برای مصرف خانگی خود در چهارتا هشت هفته پرورش دهند.

LG Tiiun به دلیل فناوری و طراحی نوآورانه‌اش و مزایای متمایزی که ارائه می‌کند در CES 2022 برنده جایزه نوآوری شد. این سیستم هوشمند و مدرن باغبانی، از دانش تخصصی ال‌جی در چندین دسته لوازم‌خانگی بهره می‌برد تا نتایج قابل‌اعتماد و فرآیند کاشت گیاه بدون زحمت و خودکار را ارائه دهد. Tiiun از فناوری‌های مختلفی که حاصل ده‌ها سال تخصص حاصل از توسعه یخچال‌های پیشرفته، تصفیه‌کننده‌های آب و سیستم‌های تهویه است، استفاده می‌کند.

با استفاده از کمپرسور اینورتر معروف ال‌جی، سیستم کنترل دمای قابل تنظیم، دمای داخلی Tiiun را به‌طور دقیق تنظیم می‌کند تا شرایط بهینه را برای رشد ارگانیک ایجاد کند. علاوه بر تنظیم خودکار نور و دما برای پیروی از چرخه طبیعی روز، سیستم پرورش گیاه هوشمند ال‌جی در طول شبانه‌روز هشت بار عمل آبیاری را انجام می‌دهد، در حالی این سیستم آبیاری خودکار مقدار ایده‌آل رطوبت را برای کمک به تبدیل دانه‌ها به گیاهان سالم و با طراوت به گردش درمی‌آورد.

ساختار داخلی LG Tiiun برای بهبود فرآیند فتوسنتز طراحی‌شده است و اثر منبع نور LED داخلی را برای سرعت بخشیدن به روند رشد، تقویت می‌کند. درب شفاف به کاربران اجازه می‌دهد تا رشد گیاهان خود را تماشا کنند و درعین‌حال سبب حفظ دمای داخلی و دورنگه داشتن حشرات مزاحم می‌شود. با اپلیکیشن موبایل LG ThinQ، کاربران می‌توانند کل فرآیند جوانه‌زنی را از دور زیر نظر بگیرند، تنظیمات را بررسی کنند و تغییر دهند و زمانی که مخزن آب نیاز به پر کردن مجدد دارد، اعلان‌ها را دریافت کنند.

LG Tiiun یک راه‌حل مناسب برای زندگی سبزتر و سالم‌تر در خانه را از طریق طراحی ساده و درعین‌حال کاربردی خود فراهم می‌آورد. Tiiun هر سبکی از دکوراسیون داخلی، هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کند و در دورنگ بژ و سبز عرضه خواهد شد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس گفت: «LG Tiiun راه‌حلی کاربردی و آسان برای مصرف‌کنندگان پرمشغله‌ای است که می‌خواهند از سبک زندگی سبزتر و سالم‌تری در خانه لذت ببرند». «سیستم باغبانی هوشمند ما با طراحی شیک و متناسب با فضای خانه، رشد گیاهان، سبزی‌ها و گل‌ها را فرآیندی جذاب و ساده می‌کند، حتی برای کسانی که تجربه باغبانی ندارند.»

LG Tiiun و LG Tiiun mini در غرفه نمایشگاه دیجیتال ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 که از ۵ ژانویه آغاز می‌شود به‌صورت مجازی به نمایش گذاشته می‌شوند. LG Tiiun و سایر لوازم‌خانگی نوآورانه را در LG Home ببینید.

  1. بسته بذر موردنیاز به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود. در دسترس بودن گزینه‌های بذر ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.

۲ نظر

کاوه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ پاسخ

این محصول عرضه شده؟ اگر بله قیمتش رو بفرمایید

ال جی ۲۷ آذر ۱۴۰۰ پاسخ

خیر کاوه جان،

این محصول به تازگی معرفی شده و هنوز به مرحله عرضه جهانی نرسیده.

متشکریم.

نظر دهید