۱۵ دی ۱۴۰۰

گالری: غرفه دیجیتال ال‌جی در نمایشگاه CES 2022

ال‌جی، مطابق با فرمت جدید CES برای سال 2022، عناصر فیزیکی و دیجیتالی را با هم ترکیب می‌کند تا تجربه جدیدی را برای تعامل بیشتر افراد در سطح جهان ارائه دهد.

در نمایشگاه CES 2022، ال‌جی چشم‌انداز خود را برای سبک زندگی پیشرفته و آینده‌ای هر چه بهتر برای همه، ارائه می‌دهد. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مجازی و واقعیت افزوده، برنامه ال‌جی این است که بازدیدکنندگان را در لاس وگاس و همچنین در سراسر جهان به طور یکپارچه به یکدیگر متصل کند تا مزایای منحصر به فرد آخرین نوآوری‌های خود و دیدگاه منحصر به فردی را که همه آنها را متحد می‌کند، تجربه کنند.

غرفه ال‌جی که در ورودی اصلی سالن مرکزی در مرکز همایش‌های لاس وگاس واقع شده است، به بازدیدکنندگان حضوری و آنلاین این نوید را می‌دهد که تجربه‌ای تعاملی و جذاب را از طریق فناوری‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) شاهد خواهند بود.

غرفه‌ی سرگرمی خانگی ال‌جی در استودیوی مجازی ال‌جی در سه منطقه جداگانه نمایش داده می‌شود: LG OLED در Metaverse ، Showroom مجازی و LG OLED Art. هر سه منطقه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که جدیدترین محصولات شرکت را به روش‌های متقاعدکننده و تعاملی کشف و تجربه کنند.

لوازم خانگی جدید ال‌جی در سالن‌های نمایشگاه مجازی با نام‌های مناسب LG Home، LG Home by Objet Collection و LG ThinQ نمایش داده می‌شوند. LG Home یک فضای زندگی مجازی است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین لوازم خانگی این شرکت از جمله مجموعه جدید ماشین لباسشویی، PuriCare AeroTower و LG tiiun را مشاهده و بررسی کنند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که ال‌جی برای CES 2022 در نظر گرفته است، از سایت LG’s CES و کانال رسمی یوتیوب دیدن کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید