۰۱ دی ۱۴۰۰

مانیتورهای پریمیوم و برنده جایزه ال‌جی؛ با طراحی ویژه کارمندان مدرن خانگی

مجموعه مانیتورهای ال‌جی 2022 برای کارهای خلاقانه حرفه‌ای و بهره‌وری بیشتر و خلق تجربه کاربری کاملاً منحصر به فرد بهینه شده است.

جدیدترین مانیتورهای برتر ال‌جی در سال 2022، که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران حرفه‌ای در سراسر جهان طراحی شده‌اند، 4 ژانویه در نمایشگاه CES 2022 در کنفرانس مطبوعاتی مجازی ال‌جی معرفی خواهند شد.

هر دو مانیتور UltraFine ال‌جی (مدل 32UQ85R) و DualUp  ال‌جی (مدل 28MQ780) با طراحی‌های شیک و کاربردی، اتصال پیشرفته و تجربه کاربری برتر برای کارمندان خانگی و اداری از جمله متخصصان و برنامه‌نویسان خلاق ارائه می‌شوند. به دلیل برخورداری از کیفیت تصویر بی‌نظیر، عملکرد قدرتمند، قابلیت سفارشی‌سازی و راحتی، جای تعجب نخواهد بود که این محصولات جوایز نوآوری CES 2022 را به خانه بردند.

وقتی تنها یک حرفه‌ای همه کارها را انجام می‌دهد!

نمایشگر UltraFine جدید ال‌جی یک مانیتور با کیفیت حرفه‌ای است که با در نظر گرفتن نیازهای مدیران هنری، طراحان گرافیک، ویرایشگرهای عکس/فیلم و استریمر‌های زنده طراحی شده است. پنل 32 اینچ 4K UHD از نوع Nano IPS Black و کیفیت 3,840x 2,160 پیکسل از نسبت کنتراست 2000:1 و پوشش 98 درصدی طیف رنگی DCI-P3 بهره می‌برد و  سیاهی عمیق و رنگ‌های پر جنب و جوشی را تضمین می‌کند که در زاویه دید وسیع در حالت‌های مختلف شرایط محیط می‌تواند واقعی و بدون اغراق باقی بماند. اولین پنل مشکی نانو IPS ال‌جی به صفحه نمایش UltraFine ال‌جی قدرت می‌دهد تا رنگ‌های مشکی واقعی و ظریف را ارائه دهد، عمق بیشتری به تصاویر اضافه کرده و سازندگان محتوا بتوانند نگرش‌های خود را با دقت پیشرفته‌ای بفهمند.

نمایشگر UltraFine ال‌جی برای حفظ سطح دقت رنگ مورد نیاز خلاقان امروزی، از حسگر کالیبراسیون خودکاری برخوردارند که قابل جدا شدن است. کالیبراسیون را می‌توان به راحتی از طریق نرم‌افزار بصری ال‌جی برنامه‌ریزی کرده و با انجام خودکار این کالیبراسیون حیاتی، در زمان کاربران صرفه‌جویی نمود.

همیشه دو تا بهتر از یکی است!

مانیتور ال‌جی DualUp که یک نیروگاه چندوظیفه‌ای ایده‌آل برای انواع کارهایی مانند ایجاد محتوا و کدنویسی است، از یک نمایشگر نانو IPS با نسبت تصویر منحصربه‌فرد 16:18 بهره می‌برد که فرمتی کاملاً جدید در بازار مانیتور است. این مانیتور مربع‌شکل نوآورانه Square Double QHD با وضوح 2,560x 2,880 پیکسل همان وضوح نمایشگری را دارد که دو صفحه نمایش 21.5 اینچ ارائه می‌دهد. این مانیتور با قابلیت تقسیم عمودی به کاربران امکان می‌دهد با یک نگاه چیزهای بیشتری ببینند. مانیتور ال‌جی 28MQ780 با افزایش بهره‌وری و آسایش، راحتی کاربر را با پایه فوق‌العاده قابل تنظیم LG Ergo افزایش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود زیرا به اکثر میزها به طور ایمن متصل می‌شود. صفحه نمایش مانیتور DualUp  ال‌جی با ارتفاع دوبل حرکات سر را از پهلو به پهلو که علت اصلی گردن درد است، کاهش می‌دهد.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مانیتورهای پریمیوم ال‌جی برای سال 2022 کیفیت تصویر، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده را ارائه می‌دهند و می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‌ای و خانگی را برآورده کند. این محصولات، که برنده جایزه نوآوری CES هستند، نمونه‌هایی از تعهد ما به کشف عوامل و ویژگی‌های جدید برای گسترش و تقویت مجموعه نمایشگرهای پرچم‌دار ما خواهند بود.»

به کنفرانس مطبوعاتی مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 (در تاریخ 4 ژانویه ساعت 08:00 PST) بپیوندید تا درباره این مانیتورهای پریمیوم جدید ال‌جی بیشتر بدانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید