۳۰ آذر ۱۴۰۰

بهبود فناوری تصفیه هوا با ال‌جی؛ رونمایی از AeroTower ال‌جی در نمایشگاه CES 2022

دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare AeroTower با فناوری اختصاصی Air Valley، هوای تازه شخصی‌شده را در هر نقطه از خانه ارائه می‌کند.

دستگاه چندمنظوره مراقبت از هوای خانگی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) که برای ارائه مزایای تصفیه‌کننده هوا، فن و بخاری به شکلی شیک طراحی شده است، قرار است برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 معرفی شود. فن تصفیه کننده هوای جدید PuriCare™ AeroTower که از ابتدا برای رفع نیازهای سبک زندگی خانگی امروزی ساخته شده است، راحتی را منحصر به هر فرد ارائه می دهد و هر فعالیت در فضای داخل را دلپذیرتر و راحت‌تر می‌کند.

ال‌جی PuriCare AeroTower برای استفاده در تمام طول سال ایده آل است و هوای خالص و تمیز را به شکل 360 درجه در یکی از سه حالت جریان هوا ارائه می دهد: حالت گرمایش، حالت فن و حالت پخش هوای تازه. از حالت گرمایش برای انتشار هوای گرم در یک روز سرد، حداکثر تا 30 درجه سانتیگراد استفاده کنید،. این حالت می‌تواند دمای هوای اتاق را تا پنج درجه سانتیگراد در کمتر از 10 دقیقه افزایش دهد. حالت فن یک نسیم با طراوت ایجاد کرده و راحتی منحصر به فردی را با 10 سطح شدت جریان هوا فراهم می‌کند. حالت پخش هوای تازه می‌تواند هوای داخل ساختمان را در هر فصلی با کیفیت بهینه تضمین کرده و از طریق پخش‌کننده Air Guard هوای تمیز و فیلترشده را به سمت بالا و خارج برای گردش هوای وسیع‌تر و قوی‌تر ارائه کند.

با استفاده از فناوری Air Valley خود ال‌جی، تصفیه‌کننده هوا دره‌ای از هوا را با پیروی از یک سطح مشخص ایجاد می‌کند. این نتیجه که معمولاً به عنوان اثر Coandă شناخته می‌شود، نسیمی ثابت و راحت است که می‌تواند در تمام اتاق احساس شود. پره‌های مخروطی و عمودی PuriCare AeroTower بی‌صدا هستند و فقط 23 دسی بل صدای باد را منتشر می‌کنند. طراحی استوانه‌ای براق AeroTower زیبایی مدرنی را ارائه می‌دهد که به خوبی با هر نوع دکوراسیونی مطابقت دارد. جدیدترین مدل PuriCare ال‌جی در دو رنگ ظریف و شکیل بژ و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

ال‌جی LG PuriCare AeroTower توسط آژانس‌های آزمایش بین‌المللی مانند IBR Laboratories برای بهبود کیفیت هوای داخلی تایید شده است. فیلترهای چند مرحله‌ای True HEPA تا 99.97 درصد از انواع ذرات مختلف به کوچکی 0.3 میکرون را جذب می‌کنند. مزیت بیشتر در قالب فناوری LG UVnano است که از نور ماوراء بنفش-C برای کاهش حضور باکتری‌هایی که اغلب روی فن جمع‌آوری می‌شوند، استفاده می‌کند.

جدیدترین محصول مراقبت از هوای ال‌جی در کنار عملکرد و سبک برای توجه به تجربه کاربر، راحتی استثنایی را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند به سرعت انواع داده‌های کیفیت هوا را در صفحه نمایش LCD روشن یا در برنامه رایگان موبایل LG ThinQ بررسی کنند. برنامه اندروید و iOS نیز به دستگاه اجازه می‌دهد تا در لحظه نظارت شده و تنظیمات خارج از خانه تنظیم شود.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوای ال‌جی، گفت: «فن تصفیه‌کننده هوای جدید PuriCare AeroTower ما با توجه به سبک زندگی خانگی امروزی طراحی شده است. این دستگاه چه خنک کننده یا گرم کننده باشد و چه تصفیه کننده هوا، می‌تواند همه این کارها را انجام دهد و در حین انجام آن عالی به نظر برسد.»

برای تجربه PuriCare AeroTower جدید ال‌جی، از غرفه نمایشگاه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 که از 5 ژانویه PST آغاز می‌شود، دیدن کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید