۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

از کجا بفهمیم هوای خانه چقدر آلوده است؟

چراغ‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمز در دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی PuriCare به شما نشون میدن اوضاع هوای داخل خونه چقدر سالم یا چقدر آلوده هستش.

سیستم فیلتراسیون چندگانه می‌تونه ۶ نوع ماده مضر را از بین ببره و آیونایزر برای ضدعفونی کردن و از بین بردن ویروس و باکتری‌های معلق در هوا بسیار مفیده.

تصفیه هوای Puricare ال‌جی با نوآوری هنرمندانه‌ای که در دل خود دارد از طراحی پیشرفته، فیلتراسیون قدرتمند و قابلیت افزایش رطوبت محیط بهره می‌برد تا نفس کشیدن را برای شما بسیار راحت کند.

Feature_07_Total_Care_System_Desk

دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی از یک سنسور تشخیص گرد و غبار با پشتیبانی از سیستم تشخیص صدا و فناوری DeepThinQ بهره می‌برد که می‌تواند تجربه هوای تمیز داخل خانه را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر کند.

تصفیه هوای Puricare ال‌جی ویروس‌ها و باکتری‌های معلق را می‌تواند تا ۹۹٫۷ درصد کاهش دهد و ذرات ریز گرد و خاک و مواد حساسیت زا را با کمک آیونایزر و فیلتراسیون ۶ مرحله‌ای از بین ببرد.

هوای خانه شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید تمیز نیست. از آنجا که ذرات معلق پشت در خانه شما متوقف نمی‌شوند و هر طور شده وارد خانه می‌شوند، بنابراین، خانه شما ۱۰۰ درصد در برابر ورود ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زا ایمن نیست. با دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی که هوا را به صورت ۳۶۰ درجه تصفیه می‌کند می‌توانید در ۳۶۵ روز سال هوای پاک و سالم را نفس بکشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید