۰۸ دی ۱۴۰۰

مجموعه کامل آشپزخانه 2022 ال‌جی با سرویس ThinQ Recipe برای تجربه پخت بهتر

مجموعه کامل آشپزخانه 2022 ال‌جی فناوری‌های آشپزی پیشرفته و دسترسی بی‌وقفه به دستور العمل‌های هوشمند را ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با معرفی جدیدترین لوازم آشپزی خود، اجاق‌های دوبل ال‌جی و مایکروفر فوق‌العاده، زندگی در آشپزخانه را آسان‌تر از همیشه خواهد کرد.

این لوازم خانگی ممتاز از فناوری‌های اصلی آشپزی ال‌جی برخوردارند و اولین وسایلی هستند که با سرویس جدید ال‌جی ThinQ Recipe یکپارچه‌سازی می‌شوند. فر دوگانه با فناوری InstaView ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد با دو بار ضربه زدن به شیشه و روشن کردن آن، فضای داخلی دستگاه را بدون نیاز به باز کردن درب و خروج هوای گرم داخل ببینند. این دو محصول، که یک راهکار کامل آشپزی برای خانه های امروزی هستند، هفته آینده در نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهند شد.

فر جدید از فناوری ProBake Convection ال‌جی برای پخت سریع و کامل بدون نیاز به پیش گرمایش استفاده می‌کند تا هر بار غذاهای خوشمزه و یکنواختی را ارائه کند. ProBake با کنترل دقیق دما و جریان هوا، زمان پخت کوتاه‌تری را ارائه می‌کند و همچنین عنصر اصلی در حالت‌های Air Fry و Air Sous Vide در فر است. فناوری Air Fry به آشپزها اجازه می‌دهد تا با استفاده از روغن بسیار کمتری نسبت به سرخ کردن عمیق، غذاهای سرخ شده لذیذ و ترد درست کنند، در حالی که Air Sous Vide غذاهای لطیف و آبدار را تضمین می‌کند و باعث می‌شود اعضای خانواده و مهمانان شما مقدار بیشتری بخواهند. به لطف فناوری Power Burner، ال‌جی UltraHeat، خوشمزه بودن به این معنی نیست که باید بیشتر منتظر بمانید.

نیمی دیگر از دو آشپزخانه استثنایی، اجاق مایکروویو Over-the-Range ال‌جی، از فناوری بخارپز اختصاصی برای تهیه غذاهای آبدارتر، سالم‌تر و خوشمزه‌تر استفاده می‌کند. قابلیت Slide-out ExtendaVent در این مایکروویو درجه یک در کاهش دود و بوهای ماندگار در آشپزخانه موثر است. و با فضای داخلی EasyClean، تمیز نگه داشتن آن بسیار راحت است زیرا از روکش پیشرفته‌ای بهره می‌برد که از چسبیدن غذا و چربی جلوگیری کرده و تمیز کردن آسان را تنها با یک پارچه مرطوب امکان پذیر می‌کند. زبان طراحی مینیمالیستی ال‌جی در استیل ضد زنگ و شیشه سکوریت ال‌جی WideView کاملاً نمونه است.

سرویس ال‌جی ThinQ Recipe جدید برای سال 2022، با در دسترس قرار دادن تمام خدمات آشپزخانه هوشمند و محتوای ال‌جی و شرکای آن در یک مکان، تجربه کاربری کامل‌تر و راحت‌تری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ال‌جی ThinQ Recipe که از طریق برنامه ThinQ قابل دسترسی است، سفری بی‌نقص را ارائه می‌کند که به هر کسی اجازه می‌دهد با دنبال کردن صدها دستور العمل ساده جست‌وجو، برنامه‌ریزی، خرید و آشپزی کند؛ از جمله گزینه‌های خوشمزه از سازندگان با استعداد و سری اصلی ال‌جی، توسط سرآشپزهای خود ال‌جی که نحوه استفاده بهینه از ویژگی های وسایل آشپزی ال‌جی را به نمایش می‌گذارند.

برنامه ThinQ Recipe با پشتیبانی از SideChef، بیش از 10000 دستور غذای قابل خرید با یک کلیک را برای تجربه نهایی آشپزی خانگی ارائه می‌دهد و یک دستور غذا یا یک برنامه غذایی هفتگی را به یک خرید خواربارفروشی تبدیل می‌کند که مستقیماً از برنامه از طریق Walmart یا Amazon Fresh قابل سفارش است.

راه‌حل خدمات مشتری هوش مصنوعی ال‌جی (Proactive Customer Care)، از طریق برنامه بصری ThinQ نیز قابل دسترسی است. با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد محصول، Proactive Customer Care می‌تواند هشدارهای مفید و نکات تعمیر و نگهداری را برای کاربران ارسال کند تا اجاق‌های ال‌جی آنها سال به سال به خوبی کار کنند.

ThinQ Recipe با مشارکت فناوری Foodspace مجهز به هوش مصنوعی در بوستون، ویژگی اسکن برای پختن (Scan to Cook) ال‌جی که در زمان صرفه‌جویی می‌کند را نیز برای اسکن و ارسال دستورالعمل‌های آشپزی برای غذاهای منجمد انتخاب می‌کند.

اجاق گاز ال‌جی اینستاویو 2022 با  ThinQ Recipe در غرفه نمایشگاه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 از 5 ژانویه به نمایش گذاشته خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید