۰۲ آذر ۱۴۰۰

فصل تعطیلات با «عشق لازانیا»؛ غذادوست‌های مشهور مهربانی را در آشپزخانه ال‌جی می‌پزند

ال‌جی در یک ابتکار منحصر به فرد برای مقابله با ناامنی غذایی و گسترش مهربانی در سراسر ایالات متحده، با موسسه جهانی و بلامنفعه Lasagna Love همکاری می‌کند تا ضمن ایجاد ارتباط با همسایگان از طریق طبخ لازانیاهای خانگی، تأثیر مثبتی بر جوامع بگذارد.

ال‌جی امریکا برای شروع چالش GiveLGLasagnaLove# از سرآشپزهای مشهور و غذادوست‌ها کمک گرفت. آن‌ها برای پخت لازانیا حاضر می‌شوند و تجربیات خود را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود پست می‌کنند تا دیگران را به داوطلب شدن تشویق کرده و چالش آشپزی را ادامه دهند.

این کمپین که در 8 نوامبر و به مناسبت فصل هدیه دادن آغاز شد، با هدف ارائه 15000 وعده غذایی و ایجاد ارتباط بین مردم در جوامع خود در سراسر ایالات متحده شکل گرفت. کمپین عشق لازانیا در رسانه‌های اجتماعی دیگران را تشویق می‌کند تا به مأموریت عشق لازانیا برای رسیدگی به افزایش باورنکردنی ناامنی غذایی در میان خانواده‌ها و ارائه یک عمل ساده محبت آمیز به کسانی بپیوندند که به کمک نیاز دارند.

ال جی به توانمندسازی آشپزهای خانگی و ارائه ابزارهای خلاقانه‌ای اعتقاد دارد که برای استفاده بهینه از زمان خود در آشپزخانه نیاز دارند. از طریق همکاری با Lasagna Love، ال‌جی دستور العمل‌ها و نکات آشپزی را برای طیف‌های InstaView ال‌جی به اشتراک می‌گذارد تا مشتریان را تشویق کند دست به کار شوند و تمام ابزارهایی را که برای درست کردن و هدیه دادن یک لازانیای عالی به آن‌ها نیاز دارند، در اختیارشان بگذارد.

گیل کانروی، مدیر ارشد بازاریابی ال‌جی الکترونیکس ایالات متحده آمریکا، می‌گوید: «همه ما در جایی بوده‌ایم که نیاز به حمایت داشته‌ایم، چه خانواده‌ای باشد که با ناامنی غذایی دست و پنجه نرم می‌کند، همسایه‌ای که احساس انزوا می‌کند، یا دوستی که از کمی تشویق بهره می‌برد، ما امیدواریم در این فصل تعطیلات به دیگران الهام دهیم تا رسالت عشق لازانیا را گسترش داده و مردم را در جوامع خود به هم متصل کنند.»

ماموریت Lasagna Love ساده است: تغذیه خانواده‌ها، گسترش مهربانی و تقویت جوامع. به گفته مدیر عامل و بنیانگذار این کمپین، ریانون من، “کمپین Lasagna Love با اقدام ساده یک خانواده و تهیه یک وعده غذای خانگی برای خانواده دیگری که به آن نیاز دارد شکل گرفت. همانطور که ما به بسط دادن ماموریت خود برای گسترش مهربانی ادامه می‌دهیم، آنچه که الهام بخش‌تر است این است که چگونه زندگی را نه تنها برای خانواده‌هایی که یک وعده غذایی دریافت می‌کنند، بلکه برای داوطلبانی که در حال آشپزی هستند کمی بهتر کنیم.”

او می‌گوید: «ما از همکاری با شرکت نوآورانه‌ای مانند ال‌جی بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا واقعاً قدرت این عمل ساده مهربانی را درک می‌کند و می‌خواهد به ما کمک کند تا حتی به بیشتر از این هم برسیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید