۱۵ دی ۱۴۰۰

یخچال شما ؛ سختکوش‌ترین کارگر در آشپزخانه شما

احتمالاً سخت‌کارترین وسیله هر خانه، یخچال است که 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته بدون وقفه کار می‌کند. اما چنین حجم کاری سنگین به این معنی است که ضروری‌ترین وسیله ما انرژی بیشتری نیز دارد. به همین دلیل است که مراقبت صحیح از یخچال هم برای محیط زیست و هم برای کیف پول شما مفید است. برای ساده‌تر کردن این کار، ال‌جی مجموعه یخچال‌های InstaView™ Door-in-Door خود را طراحی کرد تا بیشترین ویژگی‌های کم‌مصرف را ارائه دهد و در عین حال راحتی فوق‌العاده‌ای را برای زندگی کامل آشپزخانه فراهم کند.

غذا را تازه نگه دارید، آن در را کمتر باز کنید

این را از خود بپرسید: چند بار یخچال خود را بدون بیرون آوردن چیزی باز می‌کنید؟ همه ما مقصریم که از روی کنجکاوی یا بررسی اینکه چه چیزی نیاز به پر کردن دارد، درب یخچال را باز می‌کنیم و این بر میزان مصرف انرژی شما تأثیر بسزایی دارد. ویژگی Door-in-Door ال‌جی با ایجاد فضایی مجزا برای محبوب‌ترین اقلام شما، هدررفت هوای سرد را کاهش می‌دهد. این طراحی به ظاهر ساده نه تنها به سخت‌کوش‌ترین لوازم خانگی شما اجازه می‌دهد بسیار کارآمدتر عمل کند، بلکه با حفظ کمپرسور – موتوری که تمام هوای سرد را ایجاد می‌کند – از اضافه‌کاری که کلید افزایش طول عمر آن است، در مقدار زیادی صرفه‌جویی می‌کند. یخچال ال‌جی InstaView Door-in-Door در کنار تمام ویژگی‌های نوآورانه‌اش، طرفداران وفاداری پیدا کرده و در نتیجه بیش از یک میلیون دستگاه در سال 2020 در سراسر جهان فروخته شده است.

میزبانی عالی با Craft Ice

هنگام میزبانی از دوستان و خانواده، یک یخ‌ساز می‌تواند بین یک نوشیدنی خوب و یک نوشیدنی عالی تفاوت ایجاد کند. یخچال ال‌جی InstaView با Craft Ice به‌طور خودکار مکعب‌های یخ استاندارد، یخ خردشده یا یخ گرد انحصاری ال‌جی را می‌سازد که ماندگاری بیشتری نسبت به تکه‌های یخ دارد و نوشیدنی‌ها را طولانی‌تر خنک‌تر نگه می‌دارد. در مجلل‌ترین رستوران‌ها و بارها دیده می‌شود.

راحتی قدرت گرفته از  ThinQ

پلتفرم هوش مصنوعی ThinQ™ ال‌جی در صورتی که درب یخچال شما باز بماند، برای کاهش مصرف انرژی و قبض انرژی،  اعلان‌هایی را به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند. کاربران می‌توانند ویژگی‌های کلیدی را از هر نقطه در داخل یا خارج از خانه از طریق برنامه LG ThinQ یا دستورات صوتی با استفاده از Google Assistant یا Amazon Alexa کنترل کنند. شما حتی می‌توانید حالت تعطیلات را در برنامه ThinQ تلفن هوشمند خود فعال کنید تا دمای یخچال و فریزر را از راه دور در زمانی که برای مدت طولانی دور از خانه هستید بررسی کنید.

زندگی هوشمندانه با مراقبت پیشگیرانه از مشتری

سرویس مراقبت پیشگیرانه از مشتری یا Proactive Customer Care (PCC)، سرویس خدمات مشتریان هوشمند ال‌جی با هوش مصنوعی، به کاربران امکان می‌دهد عملکرد یخچال خود را با حداقل تلاش مدیریت کنند. سرویس PCC ال‌جی الگوهای استفاده را تجزیه و تحلیل می‌کند و نکات و هشدارهای مربوط به تعمیر و نگهداری را برای مشکلات احتمالی ارائه می‌کند تا بهترین عملکرد دستگاه شما را حفظ کند. سرویس جامع هوش مصنوعی شما را در فرآیند نصب راهنمایی می کند، به شما می‌آموزد که چگونه از دستگاه‌های ال‌جی خود استفاده کنید و زمانی که منابع رو به اتمام است یا زمانی که به روزرسانی‌های نرم افزار در دسترس قرار می‌گیرند به شما اطلاع می‌دهد.

جدیدترین یخچال‌های InstaView ال‌جی از 5 ژانویه به‌طور مجازی در غرفه نمایشگاه دیجیتال CES 2022 ال‌جی به نمایش گذاشته می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید