۱۴ دی ۱۴۰۰

تلویزیون‌های جدید ال‌جی در CES 2022؛ تعریفی جدید از مشاهده و تجربه کاربری با فناوری‌های بی‌نظیر 

مدل‌های 2022 ال‌جی با کیفیت تصویر فوق‌العاده و تنوع بیشتر در ابعاد صفحه نمایش، خدمات سبک زندگی هوشمند را ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز از پیشرفته‌ترین و چشمگیرترین مجموعه تلویزیون‌های خود رونمایی کرد که در صدر آن، تلویزیون‌های استثنایی OLED 2022 این شرکت است. انتظار می‌رود جدیدترین مدل‌های ال‌جی با فناوری‌های تصویربرداری قدرتمند و webOS بهبودیافته‌ای که ویژگی‌ها و خدمات هوشمند بیشتری را ارائه می‌دهد، مشاهده و تجربه کاربر را مانند قبل بهتر کنند.

ال‌جی OLED

تلویزیون OLED ال‌جی که برای 9 سال در بازار جهانی تلویزیون‌های ممتاز پیشرو بوده و برنده جایزه نوآوری CES برای هشت سال متوالی است، بخش تلویزیون‌های ممتاز را تغییر داده تا به اولین انتخاب برای میلیون‌ها مصرف‌کننده در سراسر جهان تبدیل شود. تلویزیون‌های OLED از پیکسل‌های خودنورده استفاده می‌کنند و می‌توانند به صورت جداگانه روشن و خاموش شوند تا سیاهی عالی، رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی و کنتراست بی‌نهایت را ارائه دهند. OLED بدون نور پس‌زمینه، نازک‌تر و سبک‌تر از سایر فناوری‌های نمایشگر است، که امکان ایجاد فرم‌های بی‌سابقه‌ای مانند تلویزیون‌های قابل خم شدن و چرخاندن را فراهم می‌کند.

مدل‌های جدید سری G2 با پنل OLED پیشرفته ال‌جی در کلاسی خاص قرار دارند. سطح بعدی در تکامل OLED، فناوری OLED evo است که در هر دو سری G2 و منتخب C2 ارائه می‌شود و روشنایی بالاتری را برای نمایش تصاویر فوق‌العاده واقعی با وضوح و جزئیات شگفت‌انگیز ارائه می‌کند. با استفاده از پردازنده هوشمند جدید α (آلفا) 9 نسل 5 ال‌جی، فناوری Brightness Booster این شرکت، تلویزیون‌های سری G2 را قادر می‌سازد تا روشنایی بیشتری را از طریق بهبود اتلاف گرما و الگوریتم پیشرفته‌تر ارائه دهند.

سری G2 2022 ال‌جی یک مدل جدید 83 اینچ و اولین مدل 97 اینچOLED  جهان را معرفی می‌کند که مکمل تلویزیون‌های 55، 65 و 77 اینچ است. سری G2 ال‌جی با طراحی زیبای گالری همسطح به دیوار، طراحی ظریفی ارائه می‌دهد. سری C2 ال‌جی متنوع‌ترین اندازه‌های صفحه‌نمایش را با مجموع شش عدد برای سال 2022 ارائه می‌کند: اولین تلویزیون OLED 42 اینچی جهان، ایده‌آل برای بازی‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی، همراه با 48، 55، 65، 77، 83 اینچ. این سری تلویزیون‌های OLED دارای حاشیه‌های نازک‌تر برای تجربه تماشای همه‌جانبه‌تر و طراحی شیک‌تر به تلویزیون هستند.

سریعتر و باهوش‌تر

در قلب اکثر مدل‌های تلویزیون جدید ال‌جی، α 9 Gen 5 از یادگیری عمیق برای بهبود عملکرد ارتقای سطح و با متمایز کردن عناصر پیش‌زمینه و پس‌زمینه از یکدیگر و دادن کیفیت سه بعدی به تصاویر روی صفحه استفاده می‌کند. α9 Gen 5 همچنین قابلیت‌های AI Sound Pro ال‌جی را گسترش می‌دهد تا صدای واقعی‌تری را در اختیار بینندگان قرار دهد. بلندگوهای داخلی تلویزیون را قادر می‌سازد تا صدای فراگیر مجازی 7.1.2 تولید کنند.

تجربه کاربری ارتقا یافته

آخرین نسخه پلتفرم تلویزیون هوشمند نوآورانه ال‌جی تجربه کاربر را در تلویزیون‌های جدید ال‌جی زنده می‌کند و حداکثر راحتی و کشف محتوا را آسان‌تر می‌کند. webOS 22 پروفایل‌های شخصی را معرفی می‌کند تا کاربران بتوانند از تجربه مشاهده سفارشی‌تری لذت ببرند. در زیر هر نمایه، کاربران می‌توانند دسترسی سریع به سرویس‌های پخش مورد علاقه خود را تنظیم کنند، توصیه‌های محتوای متناسب را بر اساس سابقه مشاهده دریافت کنند و هشدارهای آنی دریافت کنند تا با تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود همگام شوند. ورود به نمایه‌ها را می‌توان از طریق مرورگر تلویزیون یا از طریق گوشی هوشمند با NFC Magic Tap انجام داد.

NFC Magic Tap همچنین می‌تواند برای انعکاس صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه به تلویزیون ال‌جی استفاده شود. بینندگان همچنین می‌توانند با استفاده از Room To Room Share محتوا را از یک تلویزیون به تلویزیون دیگر در خانه منعکس کنند، که امکان مشاهده محتوای کابلی یا ماهواره‌ای را در تلویزیون دیگر از طریق وایفای بدون ست تاپ باکس اضافی فراهم می‌کند. علاوه بر این، برای سال 2022، Always Ready تلویزیون ال‌جی را در صورت عدم استفاده به یک صفحه نمایش رسانه‌ای تبدیل می‌کند. Always Ready که به راحتی در منوی تنظیمات تنظیم می‌شود، با فشار دادن دکمه روشن/خاموش روی کنترل از راه دور ال‌جی فعال می‌شود تا صفحه نمایش را به یک بوم دیجیتال برای نمایش آثار هنری، پیگیری زمان یا پخش موسیقی تبدیل کند.

علاوه بر این، ارتقای هوش مصنوعی ThinQ به تلویزیون‌های 2022 ال‌جی اجازه می‌دهد تا به قطب‌های واقعی خانه‌های هوشمند تبدیل شوند. ThinQ AI علاوه بر ارائه کنترل صوتی بدون دردسر و سازگاری با سایر دستگاه‌های مجهز به ThinQ، اکنون از Matter پشتیبانی می‌کند؛ یک استاندارد صنعتی جدید برای بهره‌‌مندی از یک خانه هوشمند امن‌تر و بدون نقص که به تلویزیون‌های ال‌جی اجازه می‌دهد به‌عنوان یک کنترل‌کننده برای دستگاه‌های متصل کار کنند.

بهبود کیفیت تصویر

تلویزیون‌های OLED ال‌جی که توسط مصرف‌کنندگان، کارشناسان فناوری و بزرگ‌ترین نام‌های صنعت فیلم تأیید شده‌اند، به ارتقای سطح کیفیت تصویر ادامه می‌دهند. پنل‌های موجود در سری‌های OLED 2022 توسط آژانس جهانی تست محصول Intertek برای 100 درصد وفاداری رنگ و 100 درصد حجم رنگ تایید شده‌اند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی در توانایی تطبیق رنگ‌های موجود در محتوای منبع اصلی منحصربه‌فرد هستند و همه رنگ‌ها را بدون توجه به روشن یا تاریک بودن تصاویر نمایش‌داده شده به دقت بیان می‌کنند.

همه OLED‌های 2022 ال‌جی دارای گواهی عدم پرش توسط TÜV Rheinland و Underwriters Laboratories و گواهی بدون تشعشع زیاد نور توسط UL هستند. پنل‌های OLED ال‌جی توسط TÜV Rheinland نیز به دلیل عملکرد کم نور آبی خود به رسمیت شناخته شده‌اند و اولین نمونه در جهان هستند که نیازهای انتشار نور آبی کم  در آژانس Eyesafe، آژانس استانداردهای بهداشتی مستقر در ایالات متحده، را برآورده می‌کنند. تلویزیون‌های ال‌جی نه تنها قدردانی از دقت خود را برای سازندگان آسان‌تر کرده، بلکه تماشای فیلم‌ها را همانطور که سازندگانشان در نظر داشتند برای مشتریان آسان‌تر می‌کنند، زیرا در سال 2021 برای اولین بار در هنگام لذت بردن از محتوای Amazon Prime Video، تغییر خودکار به حالت Filmmaker را ارائه کردند.

بی نظیر در بازی

ال‌جی OLED در طول سال‌ها ادعای بسیاری از عناوین اولیه بازی را داشته است: اولین تلویزیون OLED که از NVIDIA G-SYNC® Compatible پشتیبانی می‌کند و اولین تلویزیون OLED 8K برای نمایش بازی‌های 8K با کارت‌های گرافیک NVIDIA® GeForce RTX™ 30 Series. با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه‌ای، تاخیر ورودی کم و حداکثر چهار پورت HDMI که از چندین ویژگی HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند، جای تعجب نیست که ال‌جی OLED انتخابی ایده‌آل برای طرفداران بازی‌های کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی باشد. و با پشتیبانی از NVIDIA GeForce NOW و پلتفرم‌های بازی ابری Google Stadia، گیمرها می‌توانند با اتصال یک کنترلر سازگار شروع به سرگرمی کنند.

قابلیت جدید برای سال 2022 این است که مشتریان ال‌جی می‌توانند به راحتی مستقیماً از منوی بهینه‌ساز بازی تلویزیون، ویژگی‌های خاص بازی و از پیش تنظیم‌های نمایشگر را انتخاب کرده و بین آن‌ها جابه‌جا شوند. منوی Game Optimizer دسترسی سریع به حالت جدید اتاق تاریک را فراهم می‌کند و روشنایی صفحه را برای تجربه بازی بهتر در هنگام خاموش بودن چراغ‌ها تنظیم می‌کند. تنظیمات مربوط به G-SYNC® Compatible، FreeSync™ Premium و نرخ نوسازی متغیر (VRR) به راحتی از Game Optimizer قابل دسترسی هستند. علاوه بر این، یک حالت ورزشی جدید به تنظیمات پیش‌فرض برای بازی‌های تیراندازی اول شخص، نقش‌آفرینی و بازی‌های استراتژی زمان واقعی می‌پیوندد و جزئیات بیشتری را برای واقع‌گرایی بیشتر ارائه می‌دهد.

ال جی QNED Mini LED

ال‌جی با نشان دادن رهبری مستمر خود در فضای تلویزیون‌های LCD، از مجموعه تلویزیون‌های QNED توسعه‌یافته برای سال 2022 پرده‌برداری می‌کند. با بهره‌مندی از فناوری Quantum Dot NanoCell خود ال‌جی، این طیف جدید بازتولید رنگ‌های درخشان با حجم رنگ 100 درصد را ارائه می‌دهد. تلویزیون ال‌جی QNED Mini LED که قادر به ارائه رنگ‌های غنی و دقیق در روشن‌ترین و تاریک‌ترین مناطق صحنه است، به لطف فناوری کاهش نور دقیق ال‌جی، کنتراست شگفت‌انگیزی دارد. همه مدل‌هایی که از QNED90eries شروع می‌شوند دارای گواهینامه 100% ثبات رنگ هستند، بنابراین بینندگان هر بار تصویر یکسان و با کیفیت بالا را حتی در زوایای دید متفاوت می‌بینند.

تجربه تعاملی

در سال 2022، ال‌جی با افزودن سرویس‌های جدیدی که تجربه‌های شخصی و تعاملی بیشتری را در خانه تسهیل می‌کند، نقش تلویزیون را دوباره تعریف می‌کند.

اپلیکیشن LIVENow که برنده جایزه شده است، دسترسی به کنسرت‌های آنلاین زنده، نمایش‌ها، ورزش‌ها و سایر رویدادهای زنده برتر را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند فعالانه در آن شرکت کنند یا به تماشای آن‌ها بنشینند. با LIVENow، تلویزیون ال‌جی به دروازه‌ای برای تجربه‌های مجازی جدید تبدیل می‌شود و امکان لذت بردن از کنسرت با دوستان و خانواده و طرفداران از سراسر جهان را فراهم می‌کند.

LG Fitness – ال‌جی همچنین اولین پلتفرم سلامتی خود به نام LG Fitness را معرفی می‌کند تا به کاربران کمک کند از سبک زندگی سالم‌تری در خانه لذت ببرند. کاربران می‌توانند برنامه تمرینی ایده‌آل خود را بر اساس پیشنهادهای این پلتفرم پیدا کنند یا با انتخاب از بین گزینه‌های مختلف مانند HIIT سریع، ورزش­های کششی یا آموزش مدیتیشن، برنامه ورزشی ایده‌آل خود را در داشبورد برنامه پیگیری کنند.

Independa – با ورود ایندیپندا، تلویزیون‌های ال‌جی حتی می‌توانند به کاربران کمک کنند تا از راه دور از اعضای خانواده مراقبت کنند یا به سالمندان کمک کنند تا مستقل‌تر باشند. Independa به‌عنوان اولین سرویس مراقبت از راه دور است که در تلویزیون‌های ال‌جی عرضه می‌شود.

این سرویس دارای یک رابط بصری است که امکان برقراری چت تصویری یا دسترسی آسان به منوی خدمات حرفه‌ای مرتبط را برای کاربران مهیا می‌کند. اعلان‌های پاپ‌آپ به شما اطلاع می‌دهند که فردی در حال تماس است. همچنین می‌توان آلارم­ها را برای یادآوری‌ها و اعلان‌های بیشتر تنظیم کرد. همه اعلان‌ها و آلارم­ها در WebOS ادغام‌شده‌اند، بنابراین همیشه در دسترس هستند.

خدمات حرفه‌ای موجود در Independa شامل Dentulu (مشاوره آنلاین دندانپزشکی)، Capital Rx (پلتفرم داروخانه با تخفیف)، Coverdell (مزایای بیمه دندان)، WebMD (ویدیوهای آموزشی پزشکی) و Sprio100 (برنامه‌های تناسب‌اندام برای سالمندان) و غیره است.

تلویزیون‌های جدید 2022 ال‌جی را با تماشای «THE STAGE 2022» در کانال جهانی یوتیوب و بازدید از نمایشگاه مجازی www.LG.com/CES2022 از ساعت 19:30 امشب ( 4 ژانویه)، مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید