۲۱ آبان ۱۴۰۲

آشنایی با انواع تلویزیون‌های ال‌جی و ویژگی‌های آن‌ها

در شرکت ال‌جی ما اهمیت تلویزیون‌ها در هر خانه را درک می‌کنیم. تلویزیون به هر نحوی خانواده را در یک مکان گرد هم می‌آورد و علایق و سرگرمی‌های هر یک از اعضای خانواده را برآورده می‌سازد. اما راز تضمین یک تجربه تماشای لذت‌بخش برای همه افراد، آن هم با وجود داشتن سلیقه‌های متنوع و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه متفاوت، در ویژگی‌های درخشان این تلویزیون‌ها نهفته است.

این دقیقاً چیزی است که تلویزیون‌های ال‌جی را در صدر فهرست بهترین تلویزیون‌های جهان قرار می‌دهد. با هر ویژگی و فناوری که ما به تلویزیون‌های خود اضافه می‌کنیم، تجربه تماشا و سرگرمی را تقویت می‌کنیم. در ادامه همراه با ما باشید تا با انواع تلویزیون‌های ال‌جی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

اندازه تلویزیون‌های ال‌جی

نصب تلویزیونی بزرگتر در اتاق نشیمن و انتخاب اندازه‌های کوچک‌تر برای اتاق خواب یا آشپزخانه منطقی است. با توجه به نیازها و ترجیحات متنوع مشتریان، ال‌جی طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها با اندازه‌های مختلف را ارائه می‎دهد که دکوراسیون خانه شما را کامل می‌کند و نیازهای شما را برآورده می‌سازد. اندازه تلویزیون‌های ال‎‌جی به‌صورت زیر است:

تلویزیون‌های با ابعداد جمع‌وجور

  • ۲۷ اینچی
  • ۴۳ اینچی

تلویزیون‌های اندازه متوسط

  • ۴۸ اینچی
  • ۴۹ اینچی
  • ۵۰ اینچی
  • ۵۵ اینچی
  • ۶۵ اینچی
  • ۷۰ اینچی

تلویزیون‌های با ابعاد بزرگتر

  • ۷۵ اینچی
  • ۷۷ اینچی
  • ۸۳ اینچی
  • ۸۶ اینچی
  • ۸۸ اینچی
  • ۹۷ اینچی

انواع تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

هر مدل تلویزیون ال‌جی دارای ویژگی‌های متمایزی است که تجربه تماشای لذت‌بخش و خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و نوع صفحه‌نمایش نیز عنصری حیاتی است که تلویزیون را زنده می‌کند. در ادامه انواع صفحه‌نمایش تلویزیون ارائه شده توسط ال‌جی قرار دارد.

تلویزیون‌های LG OLED

تلویزیون‌های LG OLED با ویژگی منحصربه‌فرد خود متمایز هستند و پیکسل‌های خود نوردِه دارند که نور را نه‌تنها از جلو ساطع می‌کنند بلکه نیازی به نور پس‌زمینه نیز ندارند.

مطمئناً برای اینکه بتوانید این ویژگی را بهتر درک و تجربه کنید، بهتر است که چراغ‌های اتاق را خاموش کرده و تلویزیون LG OLED را روشن کنید. متوجه عدم وجود هاله‌های نوری در سطح پشتی تلویزیون خواهید شد و همین نیز باعث می‌شود تا وضوح و عمق تصویر افزایش پیدا کند و شما درون صحنه غوطه‌ور شوید.

تلویزیون‌های LG OLED همچنین به پردازنده α9 مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی مجهز هستند و تنظیمات دقیق روشنایی صفحه‌نمایش را ارائه می‌دهند که از سایر انواع تلویزیون با اختلاف ۳۰ درصد بهتر است و دقت رنگ ۱۰۰ درصد را نیز ارائه می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر بدون سوسو زدن است و به‌عنوان یک صفحه‌نمایش نور آبی سازگار با چشم توسط جوایز نوآوری CES 2022 تأیید شده است.

تلویزیون‌های LG OLED Posé

تلویزیون‌های LG OLED Posé اولین صفحه‌نمایش لایف‌استایل ال‌جی در امارات هستند. این تلویزیون‌های طراحی زیبایی‌شناختی دارند که به طور یکپارچه با فضای داخلی خانه شما ترکیب می‌شوند.

با این تلویزیون‌ها می‌توانید به‌راحتی فضای داخل خانه خودتان را ارتقا بدهید و بهترین تجربه تماشا را با ویژگی خود نوردِه OLED داشته باشید. این تلویزیون‌ها همچنین پشت بسیار زیبایی نیز دارند که در آن می‌توانید مجلات و روزنامه‌ها را نگهداری کنید یا هر طور که می‌خواهید آن را تزیین کنید.

این تلویزیون در اندازه‌های 48 و 55 اینچی موجود است و اثری درخشان در فضای نشیمن مدرن به شمار می‌رود که ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن برای محیطی عاری از شلوغی و جذاب است.

تلویزیون‌های LG QNED

ال‌جی با تلویزیون‌های LG QNED درخشش و نبوغ بصری را با یکدیگر ترکیب کرده و به خلوص رنگ بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرده است. ال‎‌جی با ترکیب فناوری‌های Quantum Dot و NanoCell و از طریق هزاران نقطه ساطع نور کوچک که هر کدام کوچک‌تر از ۳۰۰ میکرومتر هستند، به سطح روشنایی خیره‌کننده‌ای دست پیدا کرده است. این نقاط ساطع‌کننده نور مستقل رنگ‌های زنده و جذابی را ایجاد می‌کنند.

فناوری Precision Dimming Pro+ همچنین از پراکندگی نور و تداخل رنگ جلوگیری می‌کند و تضمین دقت رنگ را از هر زاویه دید ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های LG NanoCell

تلویزیون‌های LG NanoCell برای طرفداران صفحه‌نمایش‌های بزرگ طراحی شده‌اند و رنگ‌های فوق‌العاده خالص و وضوح دقیق 4K UHD و 8K UHD را ارائه می‌دهند که تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای برای مسابقات ورزشی و سریال‌ها فراهم می‌کند.

تلویزیون‌های LG StanbyME و تلویزیون‌های StanbyME Go

ال‌جی با ارتقا سطح خلاقیت خودش، اولین صفحه‌نمایش قابل‌حمل را معرفی کرده که تلویزیون LG StanbyME و تلویزیون StanbyME Go است. برای اولین بار شما می‌توانید باتری صفحه‌نمایش را شارژ کرده و آن را از یک اتاق به اتاق دیگر یا خارج از خانه ببرید.

این صفحه‌نمایش‌های قابل‌حمل فوق‌العاده همه‌کاره هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا آن‌ها را بچرخانید و از آن‌ها به‌عنوان یک میز شطرنج و در هر جایی که می‌خواهید، استفاده کنید و در عین حال، از وضوح بسیار بالا و شفافیت زیاد همانند دیگر تلویزیون‌های ال‌جی بهره ببرید.

ویژگی‌های تلویزیون‌های ال‌جی

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی مجهز به ویژگی‌های چشمگیر مختلفی هستند که آن‌ها را از دیگر تلویزیون‌های جهان متمایز می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها نیز می‌توان به فناوری‌های پیشرفته‌ای اشاره کرد که در تمام مدل‌های تلویزیون‌های مدرن ال‌جی پیدا می‌شوند.

ویژگی ThinQ AI

با استفاده از این فناوری منحصربه‌فرد شما می‌توانید تلویزیون خودتان را از طریق فرمان‌های صوتی کنترل کنید و نیازی به کنترل از راه دور نداشته باشید. آیفون یا هر تلفن همراه دیگری را به تلویزیون ال‌جی متصل کنید تا بتوانید تلویزیون را کنترل کرده یا از طریق دستیار گوگل به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید به‌راحتی سایر دستگاه‌های خانگی را مستقیماً از تلویزیون ال‌جی خود کنترل کنید که شامل تنظیم تهویه هوا یا بررسی تایمر فر است.

ویژگی WebOS

با سیستم عامل WebOS شما می‌توانید رابط گرافیکی کاربرپسندی را در تلویزیون‌های ال‌جی تجربه کنید که دسترسی راحت به برنامه‌های مختلف و اپلیکیشن‌های هوشمندی همچون نتفلیکس، آمازون پرایم، یوتیوب و موارد دیگر را به شما می‌دهد. با این سیستم عامل می‌توانید دسترسی سریع و بدون دردسری به همه موارد دلخواه خود داشته باشید.

ویژگی Remote Meetings

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید از طریق تلویزیون ال‎جی خود با گروهی از افراد جلسات از راه دور برگزار کنید و جلسات مجازی راحت‌تری داشته باشید.

ویژگی Personal Account Customization

هر یکی از اعضای خانواده می‌تواند حساب شخصی خودش را ایجاد کند و برنامه‌ها و سریال‌های مورد علاقه خودش را در آن ذخیره کند. این کار باعث می‌شود تا همه افراد خانواده تجربه تماشای مناسب خودشان را داشته باشند.

ال‌جی مزایا و ویژگی‌های خیره‌کننده بسیاری را ارائه می‌دهد و تجربه تماشایی‌ای را فراهم می‎کند که بهتر از هر تلویزیون دیگری است.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید