۱۴ دی ۱۴۰۰

بلیط شما برای تجربه بازی درجه یک

هر کسی که به دنبال بهترین تجربه بازی با صفحه نمایش بزرگ است، نیازی به نگاهی فراتر از سری تلویزیون های OLED 2022 ال‌جی ندارد. تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی با پیکسل‌های خودنورده که زمان پاسخ‌دهی فوق‌العاده سریعی دارند و پشتیبانی از جدیدترین ویژگی‌های بازی، بدون در نظر گرفتن آخرین سخت‌افزار رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و سرویس‌های بازی ابری، بازی‌های با کیفیت بالا را به ارتفاعات جدیدی می‌رسانند.

در طول سال‌ها، تلویزیون‌های OLED ال‌جی بسیاری از ویژگی‌هایی که برای اولین بار وارد صنعت شده‌اند را برای ایجاد تجربه عالی در بازی اضافه کرده‌اند. تلویزیون LG OLED اولین تلویزیونی بود که توسط NVIDIA به عنوان G-SYNC® Compatible گواهی نامه دریافت کرد و تلویزیون LG 8K OLED اولین تلویزیونی بود که بازی 8K را با کارت‌های گرافیک NVIDIA® GeForce RTX™ 30 Series نشان داد. ال‌جی بار دیگر با افزودن پشتیبانی از Dolby Vision® در فرکانس 4K 120Hz هرتز، سطح تلویزیون‌های گیمرپسند را افزایش داد.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در استفاده از ویژگی‌ها و ورودی‌های HDMI® 2.1 واقعاً پیشرو بوده‌اند و جدیدترین مدل‌های ال‌جی با پشتیبانی گسترده HDMI 2.1 این سنت را ادامه می‌دهند. هر تلویزیون OLED ال‌جی، تلویزیون QNED Mini LED، تلویزیون QNED و تلویزیون NanoCell از حالت ALLM و کانال بازگشت صدا (eARC) با اکثر تلویزیون‌های OLED ،QNED Mini LED و QNED که دارای گواهینامه برای پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی متغیر VRR هستند، پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های 2022 ال‌جی نیز برای برآورده کردن الزامات تعیین‌شده در آخرین استانداردهای HDMI 2.1 از جمله VRR ،eARC، فشرده‌سازی جریان نمایش (DSC) و پشتیبانی از لینک با نرخ ثابت (FRL) تا سرعت 48 گیگابیت بر ثانیه توسط مراکز تست مجاز HDMI (ATC) تأیید شده‌اند.

DSC یک فناوری متعلق به آینده است که فشرده‌سازی بصری بدون افت کیفیت را برای نمایشگرهای با کیفیت بسیار بالا امکان‌پذیر می‌سازد. ال‌جی DSC را در سری SIGNATURE OLED 8K Z، تلویزیون‌های 8K QNED Mini LED و تلویزیون‌های 8K NanoCell خود در سال 2021 معرفی کرد و قابلیت‌های 8K 60Hz 12-bit 4:4:4  را در اختیار بینندگان قرار داد. DSC که قادر به افزایش وضوح و کیفیت اشیا و رنگ‌های روی صفحه است، اکنون در هفت مدل تلویزیون 2022 ال‌جی با پشتیبانی از VRR و DSC در مجموعه ال‌جی ارائه می‌شود.

علاوه بر این، تلویزیون‌های منتخب 2022 ال‌جی دارای چهار پورت هستند که از FRL پشتیبانی می‌کنند، یک فناوری سیگنالینگ که در مشخصات HDMI 2.1 پشتیبانی می‌شود، تا رزولوشن‌های فشرده‌نشده بالاتر را در پهنای باند با سرعت فوق‌العاده بالا (تا 48 گیگابیت بر ثانیه) برای بازی‌های فوق‌العاده سریع و گرافیک فوق‌العاده واقعی ارائه دهد. برخی از تلویزیون‌های ممتاز ال‌جی (مدل‌های OLED Z2/G2 ،QNED99/95) نیز دارای گواهینامه Wi-Fi 6 هستند که از بازی آنلاین روان و پخش محتوای مطمئن‌تر برای سرعت بیشتر و تأخیر کمتر نسبت به قبل اطمینان می‌دهند. Wi-Fi 6 به ویژه برای مشترکین سرویس‌های بازی ابری مانند NVIDIA GeForce NOW و Google Stadia که هر دو در تلویزیون های هوشمند ال‌جی 2022 در دسترس هستند، سودمند خواهد بود.

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی با Game Optimizer، اجرای محیط بازی ایده‌آل را به یک امر سریع و ساده تبدیل می‌کنند. منوی یک مرحله‌ای برای تمام تنظیمات مربوط به بازی، بهینه‌ساز بازی به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌های خاص بازی و همچنین از پیش تعیین شده‌های نمایش سبک بازی مانند تیراندازی‌های اول شخص و نقش آفرینی را انتخاب کرده و بین آنها جابه‌جا شوند، در حالی که گزینه جدید Sports حس واقع‌گرایی تا بازی‌های اکشن بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

Game Optimizer دسترسی سریع به حالت جدید اتاق تاریک را فراهم می‌کند، که روشنایی صفحه را برای تجربه بهتر بازی در اتاقی تاریک یا تاریک تنظیم می‌کند. بازیکنان به راحتی می‌توانند نسبت صفحه نمایش را متناسب با بازی که در حال انجام آن هستند یا دستگاهی که از آن استفاده می‌کنند (رایانه یا کنسول) تغییر دهند و همچنین تنظیمات NVIDIA G-SYNC®، FreeSync™ Premium و VRR را از منوی Game Optimizer مدیریت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند Blue Light Reduction را برای کمک به جلوگیری از خستگی چشم و AI Game Sound را فعال کنند تا خود را عمیق‌تر به عناوین مورد علاقه خود برسانند.

ال‌جی با تلویزیون‌های OLED 2022 و LCD ممتاز خود، بار دیگر تعهد خود را برای برآوردن نیازهای گیمرهای امروزی و ارائه بهترین تجربه ممکن از بازی در صفحه‌نمایش بزرگ نشان می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید