۱۳ دی ۱۴۰۰

رونمایی LG World Premiere در نمایشگاه CES 2022

ارائه‌ی راه‌کار‌هایی برای آینده‌ای فراگیر، پایدار و هوشمند

در نمایشگاه CES 2022، ال‌جی الکترونیکس (LG) چشم‌انداز خود را برای سبک زندگی پیشرفته و آینده‌ای هر چه بهتر برای همه، ارائه می‌دهد. LG World Premiere با میزبانی ویلیام چو، مدیر عامل ال‌جی، نوآوری‌های متنوع این شرکت را برای سال جدید معرفی می‌کند و تلاش‌های مستمر ال‌جی برای ایجاد تجربه کاربری فراگیرتر و فردایی پایدارتر را شرح می‌دهد.

شعار ال‌جی در نمایشگاه CES 2022، «زندگی بهتری که شایسته‌ی آن هستید»، بر هدف نهایی ال‌جی برای ارتقای همه جنبه‌های زندگی روزمره از طریق نوآوری‌های فنی و طراحی تاکید دارد. این چشم‌انداز از طریق سه فیلم کوتاه به نمایش در‌آمده است: «A Better Life For You»، «A Better Life For All» و «A Better Life Tomorrow».

زندگی بهتر برای تو (A Better Life For You): ایجاد ارزش برای هر سبک زندگی

اولین فیلم کوتاه « A Better Life For You» بر ایده‌های ال‌جی در مورد وسایل خانگی قابل ارتقاء، متمرکز شده است. با قابلیت‌های پیشرفته‌تر برای یادگیری و تکامل برای پاسخگویی هر چه بهتر به نیازهای کاربران، پلتفرم ارتقاءیافته‌ی ThinQ LG محصولات تحت پوشش خود را تقویت کرده تا با ویژگی‌های بیشتر، راحتی بیشتری را در سال ۲۰۲۲ برای کاربران رقم بزنند.

« A Better Life For You» نشان می‌دهد که چگونه پیشرفت‌ راه‌حل‌های سرگرمی ال‌جی می‌توانند تجربه‌ی شخصی‌تر و تعاملی‌تر برای بینندگانی رقم بزنند که از تماشای محتوا در نمایشگرهای بزرگ‌تر در خانه لذت می‌برند.

مخاطبان با LG StanbyME آشنا خواهند شد که یک نمایشگر وایرلس قابل حمل است و می توان آن را برای داشتن بهترین تجربه تماشای محتوا به هر مکانی در خانه منتقل کرد.

LG PuriCare AeroTower که در سراسر جهان عرضه می‌شود، یک محصول چندمنظوره تهویه هوای خانگی است که علاوه بر انجام کار به عنوان تصفیه‌کننده هوا، در نقش فن و گرمایش نیز کار می‌کند. این در حالی است که دستگاه پرورش گل و گیاه LG tiiun راه‌حلی آسان، تمیز و قابل اعتماد برای کاشت انواع سبزی در تمام طول سال است.

زندگی بهتر برای همه (A Better Life For All): پایداری و فراگیری بیشتر

تعهد ال‌جی به کاهش تأثیرات زیست‌محیطی و پایدارتر کردن کسب‌وکار خود، موضوع فیلم کوتاه «A Better Life For All» است. نوآوری‌ها در زمینه‌ی صرفه‌جویی در مصرف انرژی که در یخچال InstaView تعبیه شده است و درب شفاف آن «دوبار ضربه بزنید تا داخل را ببینید»، افزایش استفاده از مواد بازیافتی در بسته بندی LG Sounbar و کاهش قطعات پلاستیکی در تلویزیون‌های LG OLED، همگی نشان دهنده‌ی تعهد ال‌جی به یافتن راه‌کارهایی بهتر برای مردم و کره‌زمین است.

پس از سال ۲۰۲۲، ال‌جی انتظار دارد بیش از ۶۰۰ هزار تن پلاستیک بازیافتی را در فرآیندهای تولید خود وارد کند و تا سال ۲۰۳۰ بازیافت زباله‌های الکترونیکی را به هشت میلیون تن برساند.

فراگیر بودن نیز کلید رشد ال‌جی به‌عنوان یک برند است و برای رسیدن به این هدف، ال‌جی به سرمایه‌گذاری در شورا های مشاوره ای در بازارهای مختلف متعهد است. این شورا ها متشکل از کارشناسان و افراد دارای معلولیت هستند و نقش مهمی در مشاوره ال‌جی ایفا می‌کنند، زیرا این شرکت محصولاتی را با تجربه کاربری فراگیرتر در ذهن توسعه می‌دهد؛ از جمله می‌توان به فرمان‌های صوتی یا برچسب‌گذاری با خط بریل اشاره کرد.

زندگی بهتر فردا (A Better Life Tomorrow): طرحی برای آینده

به منظور تشویق نوآوری در زمینه‌های پایداری و فراگیری، ال‌جی از تأسیس LIFE’S GOOD AWARD خبر داد. این جایزه شامل دو موضوع اصلی، «نوآوری برای زمین» و «نوآوری برای همه» خواهد بود. اولی از شرکت‌کنندگان درخواست می‌کند تا ایده‌هایی را برای به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی ارائه دهند، در حالی که دومی خواستار راه‌حل‌هایی برای دسترسی بیشتر و کاربرپسند کردن محصولات برای همه مصرف‌کنندگان است. شرکت‌کنندگان امسال این رقابت را آغاز خواهند کرد و برندگان نیز جوایز تا سقف یک میلیون دلار آمریکا دریافت نموده و در CES 2023 معرفی خواهند شد.

سومین و آخرین فیلم کوتاه بر آینده و نقش ال‌جی در تبدیل مطالب علمی تخیلی به واقعیت تمرکز دارد. این را نیز با ربات تحویل درب به درب LG CLOi که با هوش مصنوعی(AI) آماده ارائه خدمات است نشان داده است. مخاطبان نیز می‌توانند تمرینات هنرمند مجازی ال‌جی، Reah را که برای موزیک ویدیوی آینده‌اش تمرین می‌کند را تماشا کنند.

همچنین LG OMNIPOD نیز مورد توجه قرار گرفته است که یک ایده‌ی مفهومی در حوزه‌ی خودروهاست و می‌تواند مرز بین خانه و ماشین را از میان بردارد. با توسعه‌ی راه‌کار‌های قطعات خودرو که در اتوموبیل با قابلیت اتصال ال‌جی در نمایشگاه CES 2020 ارائه شده بود، ال‌جی OMNIPOD یک توسعه‌دهنده فضای زندگی شخصی در جاده است.

ال‌جی OMNIPOD که برای استفاده به عنوان یک دفتر کار خانگی یا یک مرکز سرگرمی طراحی شده است، نگاهی به این دارد که چگونه یک فرد پرمشغله می‌تواند در آینده‌ای که کار از راه دور لزوما به معنای کار کردن از خانه نیست، کارهای بیشتری انجام دهد.

غرفه ال‌جی که در ورودی اصلی سالن مرکزی در مرکز همایش‌های لاس وگاس واقع شده است، به بازدیدکنندگان حضوری و آنلاین این نوید را می‌دهد که تجربه‌ای تعاملی و جذاب را از طریق فناوری‌های واقعیت افزوده(AR) و واقعیت مجازی (VR) شاهد خواهند بود.

غرفه‌ی سرگرمی خانگی ال‌جی در استودیوی مجازی ال‌جی در سه منطقه جداگانه نمایش داده می‌شود: LG OLED در Metaverse، Showroom مجازی و LG OLED Art. هر سه منطقه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که جدیدترین محصولات شرکت را به روش‌های متقاعدکننده و تعاملی کشف و تجربه کنند.

لوازم خانگی جدید ال‌جی در سالن‌های نمایشگاه مجازی با نام‌های مناسب LG Home، LG Home by Objet Collection و LG ThinQ نمایش داده می‌شوند. LG Home یک فضای زندگی مجازی است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین لوازم خانگی این شرکت از جمله مجموعه جدید ماشین لباسشویی، PuriCare AeroTower و LG tiiun را مشاهده و بررسی کنند.

در LG Home by Objet Collection، بازدیدکنندگان می‌توانند با انتخاب کاغذ دیواری، کفپوش و دیگر عناصر طراحی داخلی، فضای موردنظر خود را برای هماهنگی با لوازم خانگی مجموعه LG Home by Objet Collection تنظیم کنند.

LG ThinQ به بازدیدکنندگان تمام ویژگی‌ها و عملکردهای اکوسیستم هوشمند ال‌جی را ارائه می‌دهد که همه آنها از طریق برنامه ارتقا یافته LG ThinQ در دسترس هستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که LG برای CES 2022 در نظر گرفته است، از سایت LG’s CES و کانال رسمی YouTube دیدن کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید