۲۴ آذر ۱۴۰۰

ال‌جی در CES 2022 زندگی بهتری را نشان می‌دهد که لیاقتش را دارید

ال‌جی چشم‌انداز خود برای روش زندگی آسان‌تر و راحت‌تر را در نمایشگاه جهانی CES 2022 به نمایش می‌گذارد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز از یک ویدیوی پر جنب و جوش با حضور جان لجند، هنرمند برنده جایزه و سفیر جدید برند LG SIGNATURE، برای آغاز مشارکت با ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 پرده برداری کرد. تیزر این ویدیوی تقریباً 30 ثانیه‌ای، که با موضوع The Better Life You Deserve (زندگی بهتری که شایسته آن هستید) تنظیم شده است، مهمانان را به اولین نمایش جهانی ال‌جی در 4 ژانویه ساعت 08:00 (PST)، رویداد رسمی اعلامیه ال‌جی در CES، دعوت می‌کند.

جان لجند با خواندن آهنگ ویژه تعطیلات خود، You Deserve It All، همه را دعوت می‌کند تا به ال‌جی در CES بپیوندند و نوآوری‌هایی را تجربه کنند که آنها را قادر می‌سازد زندگی بهتری را که شایسته آن هستند داشته باشند. در اولین اکران جهانی ال‌جی، طرفداران و دنبال‌کنندگان ال‌جی که از سایت CES ال‌جی و کانال جهانی یوتیوب بازدید می‌کنند، با چشم‌انداز این شرکت برای حرکت رو به جلو برای رویارویی با آخرین چالش‌های سبک زندگی آشنا می‌شوند.

ال‌جی، مطابق با فرمت جدید CES برای سال 2022، عناصر فیزیکی و دیجیتالی را با هم ترکیب می‌کند تا تجربه جدیدی را برای تعامل بیشتر افراد در سطح جهان ارائه دهد. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مجازی و واقعیت افزوده، برنامه ال‌جی این است که بازدیدکنندگان را در لاس وگاس و همچنین در سراسر جهان به طور یکپارچه به یکدیگر متصل کند تا مزایای منحصر به فرد آخرین نوآوری‌های خود و دیدگاه منحصر به فردی را که همه آنها را متحد می‌کند، تجربه کنند.

لی جئونگ سوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مصرف‌کنندگان امروزی شایسته زندگی راحت‌تر و رضایت‌بخش‌تر هستند و این چیزی است که ال‌جی را هر روز به نوآوری سوق می‌دهد. ما مشتاقانه منتظریم تا در CES نشان دهیم ال‌جی چگونه می‌تواند این کار را ممکن کند، چگونه می‌توان زندگی را حتی با وجود چالش‌هایی که همه ما روزانه با آن روبه‌رو هستیم، بهتر کرد.»

از همه شما دعوت می‌شود تا با بازدید از www.LG.com/CES2022 در تاریخ 4 ژانویه از ساعت 08:00 به وقت لاس وگاس، LG World Premier را خودتان تجربه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید