۱۹ دی ۱۴۰۰

حضور ال‌جی در محل نمایشگاه CES 2022 نشان از پیشگامی ال‌جی در پایداری دارد

غرفه‌ای با محصولات سبزتر و طراحی با کربن خنثی به ارائه «زندگی بهتری که شایسته آن هستید» کمک می‌کند

در نمایشگاه CES 2022 در غرفه 2044 متر مربعی ال‌جی الکترونیکس، که به طور کامل از مواد بازیافتی و قابل بازیافت ساخته شده، پایداری محیطی در کانون توجه قرار گرفته است. ال‌جی برای غرفه CES 2022 بدون کربن خود، با بنیاد Carbonfund.org، بنیاد پیشگام در پایداری، همکاری کرد تا 100 تن متریک از انتشار گازهای گلخانه‌ای را از طریق اعتبارات کربنی که تمام انتشارات کربن تخمینی مربوط به حمل و نقل، ساخت و استفاده از برق در محل را پوشش می دهد، خنثی کند.

طراحی مفهومی غرفه منحصربه‌فرد که بازدیدکنندگان را از فضای فیزیکی به تجربه دیجیتال ال‌جی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده متصل می‌کند، دارای مجموعه‌ای از کیوسک‌ها است که بازدیدکنندگان می‌توانند نحوه تلاش ال‌جی برای ارتقای تمام جنبه‌های زندگی روزمره را از طریق نوآوری‌های فنی و طراحی تجربه کنند.

این نمایشگاه پایدار، مطابق با موضوع CES ال‌جی برای سال 2022 (زندگی بهتری که سزاوار آن هستید)، تماماً از تخته‌های بازیافتی (OSB) و از فشرده‌سازی ضایعات چوب و بدون استفاده از چسب، رنگ و لاک ساخته شده است. طراحی نمایشگاه برای تسهیل بازیافت آسان پس از نمایشگاه ساده شد.

 

هفته گذشته در نمایشگاه CES، جایی که ال‌جی از ده‌ها لوازم خانگی، محصولات سرگرمی خانگی و دستگاه‌های فناوری اطلاعات دارای گواهینامه ENERGY STAR® رونمایی کرد، این شرکت تعهدات پایدار خود را برجسته کرد؛ از جمله طراحی محصول و بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، فرآیندهای تولید سبزتر و کاهش مواد خطرناک.

ال‌جی، در طول کنفرانس مطبوعاتی مجازی خود در CES، در مورد اینکه چگونه محصولاتش در طول چرخه عمر خود – از توسعه، تولید و تحویل گرفته تا نصب، استفاده و دفع، سازگارتر با محیط زیست می‌شوند، بحث کرد. از جمله، ال‌جی متعهد شده است که از بیش از 500000 تن پلاستیک بازیافتی در فرآیند تولید خود استفاده کند و تا سال 2030 بازیافت زباله های الکترونیکی را به بیش از 7 میلیون تن افزایش دهد.

در CES، ال‌جی جایزه میلیون دلاری Life’s Good Award را نیز اعلام کرد که نوآوری را برای به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی با پیگیری سیستم‌های بدون زباله و چرخه بسته، و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و توجه به تغییرات آب و هوا، به رسمیت می‌شناسد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید