۱۲ دی ۱۴۰۰

چگونه فناوری بخار در ماشین لباسشویی ال‌جی باعث نابودی ۹۹.۹% از آلرژن‌ها می‌شود؟

یکی از فناوری‌هایی که در جهت رفع این مشکل مورداستفاده قرار می‌گیرد، فناوری بخار (TrueSteam) در ماشین‌های لباسشویی است. پیشگام تولید این تکنولوژی نوآورانه، ال‌جی است که همیشه برای آسایش و زندگی بهتر مشتری‌های خود در تلاش است. این بار نیز با اضافه کردن فناوری TrueSteam در مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی‌های خود نشان داده که تا چه اندازه برای رضایت و سلامت مشتری‌های خود ارزش قایل است. اما اگر برایتان سوال شده که فناوری TrueSteam در ماشین لباسشویی ال‌جی چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فناوری TrueSteam در ماشین لباسشویی ال‌جی چیست؟

پیش از اینکه در مورد روش استفاده از تکنولوژی TrueSteam در ماشین لباسشویی ال‌جی توضیح دهیم، فناوری TrueSteam ال‌جی یکی از ویژگی‌های لوازم خانگی مختلف از جمله ماشین لباسشویی، خشک‌کن، ماشین ظرفشویی و سیستم مراقبت از البسه Styler ال‌جی است. ال‌جی از بخار برای مزایای تمیز و ایمن در استریل کردن، رفع بو و رفع چین و چروک استفاده می‌کند. بهتر است به عملکرد این تکنولوژی نگاهی داشته باشیم.

بخار یک تمیزکننده‌ی بسیار قوی است که بدون آسیب زدن به بافت انواع پارچه و لباس می‌تواند آن‌ها را ضدعفونی کند. درواقع قدرت نفوذ بخار به‌قدری زیاد است که حتی ذرات مولکولی آلودگی‌ها و باکتری‌ها را نیز از بین می‌برد. بنابراین، به لطف قدرت نفوذ بسیار زیاد بخار به عمیق‌ترین لایه‌های بافت‌های پارچه‌ای، می‌توان با کمک آن بدون نیاز به مواد ضدعفونی‌کننده و مواد شوینده‌ی زیاد، لبا‌س‌ها را به‌طور کامل ضدعفونی کرد. این‌ها در حالی است که فناوری بخار در ماشین لباسشویی باعث کاهش زمان شست‌وشو و کاهش مصرف انرژی نیز می‌شود.

با این توصیفات حتماً متوجه شده‌اید که این قابلیت تا چه اندازه کاربردی بوده و به مصرف بهینه انرژی نیز کمک می کند. اما این سیستم در ماشین لباسشویی چگونه کار می‌کند! به این صورت که در مرحله شست‌وشوی اولیه در ماشین لباسشویی، پس از ورود آب به دیگ (درام)، بخار نیز همراه با آب به خیس کردن لباس‌ها می‌پردازد. سپس در زمان شست‌وشو، دمای آب را افزایش می‌دهد و این کار سبب حل شدن مواد شوینده و نفوذ آن به اعماق بافت پارچه‌ای می‌شود. وقتی سیکل شست‌وشو پایان یافت، بخار بیشتری به درام وارد می‌شود و دمای داخل دیگ به حدی افزایش پیدا می‌کند که باعث از بین رفتن هر نوع باکتری، میکروب، قارچ، آلرژن و مواد آلوده و درنتیجه، ضدعفونی شدن لباس‌ها می‌شود. اما کار فناوری TrueSteam در اینجا به پایان نمی‌رسد. پس از ضدعفونی کردن لباس‌ها، آن‌ها را نرم می‌کند تا هر نوع چروک ساده و عمیق که طی سیکل شست‌وشو ایجادشده نیز به‌طور کامل برطرف شود. می‌توان گفت که فناوری TrueSteam در ماشین لباسشویی ال‌جی علاوه بر از بین بردن باکتری‌ها و مواد آلرژی‌زا، ضد چروک نیز هست. این فناوری ۹۹.۹ درصد آلرژن ها را از بین می برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید