۰۲ دی ۱۴۰۰

مدیرعامل ال‌جی اولویت‌های این شرکت را برای سال 2022 تشریح می‌کند

مدیر عامل ال‌جی اهداف این شرکت برای تبدیل شدن به مبتکر برتر سبک زندگی و ارائه‌دهنده راه‌حل در میان زمان‌های نامشخص اعلام می‌کند

ویلیام چو، مدیرعامل جدید ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اولویت‌های این شرکت را برای سال 2022 اعلام کرد و اهمیت استراتژیک‌تر بودن در سال جدید را برای افزایش ارزش مشتری و تقویت کسب‌وکارهای موجود و در عین حال آماده‌سازی برای همه احتمالات و امکانات در آینده‌ها مشخص نمود. مدیرعامل چو در سخنرانی پایان سال خود، از همه کارکنان برای موفقیت در سال 2021 قدردانی کرد زیرا شاهد تغییرات و رشد زیادی در میان چالش‌های بازار جهانی در حال تحول بود.

چو اعلام کرد: «ما آنچه را که باید انجام دهیم تا مدیریت را چابک‌تر کنیم انجام خواهیم داد تا شجاعت اجرای راه‌های جدید برای برآورده کردن نیازهای یک محیط تجاری در حال تغییر را داشته باشیم. ال‌جی همیشه محصولات باکیفیت تولید کرده و خواهد کرد. در آینده، ما تاکید بیشتری بر تجربه کلی مشتری با مفهوم F.U.N (سرواژه سه کلمه  firstunique and new به معنی اولین، متمایز و جدید) خواهیم داشت؛ سه ویژگی که به طور برجسته در تمام تجربیات مشتری در سال 2022 مشخص خواهد شد.

چو گفت که نوآوری‌های تجربه مشتری شامل فرصت‌های تماس بیشتر با مشتریان بیشتری برای پیش‌بینی دقیق‌تر و پاسخگویی به سبک زندگی جدید و روندهای بازار خواهد بود.

آقای چو ادامه داد: «ما این کار را با ساختن چیزی که خلق کرده‌ایم و همین طور تقویت برنامه‌ریزی برای آینده انجام خواهیم داد. تمرکز ما روی به حداکثر رساندن پتانسیل رشد کسب‌وکارهای موجود و مشاهده هر معامله از منظر تجربه مشتری خواهد بود.

آقای چو به تحول دیجیتال در حال انجام و رو به تکامل ال‌جی پرداخت و گزارش داد ابتکاری که دو سال پیش آغاز شد، اکنون بخشی از هر جنبه‌ای از تجارت ال‌جی است؛ از برنامه‌ریزی گرفته تا عملیات، افزایش کارایی و بهبود رقابت. مدیرعامل ال‌جی سخنرانی خود را با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه کار ال جی به عنوان یک شرکت به پایان رساند.

چو در پایان گفت: «برای موفقیت ما ضروری است که روشی ارگانیک‌تر برای کاهش و حذف موانع و شکاف‌ها بین بخش‌ها و واحدهای تجاری اتخاذ کنیم تا به کارمندان اجازه دهیم آزادانه‌تر با هم ارتباط برقرار کنند و هماهنگ شوند.» به همین ترتیب، ما باید همکاری خود را با سایر سازمان‌ها افزایش دهیم و کشف کنیم که کجا می‌توانیم قابلیت‌های داخلی اصلی را توسعه دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید